DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.

Moderator: Moderatorzy

 #1112549  autor: Zbyncom
 01 mar 2021, 08:35
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej umył ręce, odpowiedź na 5-stron, że to nie ich sprawa. (swoją drogą tak napisane, żeby szary obywatel nic nie zrozumiał). Za to T-mobile zwrócił środki, ale to nie zmienia faktu, że praktyka złodziejska dalej istnieje. Gdybym nie dostał zwrotu chyba bym pojechał do oddziału tej firmy ;] Afryka Dzika, no to zobaczycie. Nie znoszę złodziejstwa, przebranego w białe rękawiczki. Nazywajmy rzeczy po imieniu :x Zrobiłem śledztwo i to się nadaje na reportaż, stoją za tym wszystkim jakieś pseudofirmy pochodzenia Nigeria, ich strony są naprawdę kiepskiej jakości (takie udawanie wielkiej korpo) - małe zespoły, brak współpracy z jakimiś instytucjami finansowo/bankowymi, które mogłby wpłynąć na przejrzystość procesów. Dla mnie to po prostu fraud. W sumie może powinienem napisać do jakiejś redakcji w tej sprawie.

ps.
Tak się wkurzyłem na T-mobile, że zrezygnowałem z internetu i telefonu. No nie mam już zaufania do nich, przeszedłem sobie od polskiej małej firmy lajtmobile i jestem zadowolony, a internet mam światełko z Vectry. Bye T-mobile i wszystkie usługi pseudo-premium
 #1112550  autor: fwitkowski17
 01 mar 2021, 09:31
Wspaniały system T-Mobile nie pozwala przesłać reklamacji - po naciśnięciu przycisku "Wyślij wiadomość" komunikat:
Przepraszamy, ale przesłanie zgłoszenia się nie powiodło. Prosimy spróbować później.
Chyba trzeba się pofatygować na czat.