DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
 #1068275  autor: Morvius
 24 mar 2019, 20:32
Proszę, przeczytajcie to do końca. Tu są wskazówki do tworzenia tematów. W pierwszej kolejności powinien się znajdować w nawiasie kwadratowym "[ ]" operator, kolejno drukowanymi literami typ usługi tj.: karta, abo oraz technologia jakiej tyczy się sprawa: kabel, radio, internet, 2G. W następnej części w 3 zdaniach tytuł problemu.
Przykład: [Orange]ABONAMENT- reklamacja, brak zasięgu LTE. Później już w poście możemy dokładnie opisać zaistniały problem i dowolnie rozwijać dyskusję. Oczywiście można się podłączać pod zbliżone sprawy, co da Wam większy zakres odpowiedzi w jednej pigułce, a nie rozbitej na kilka tematów. Mam nadzieję, że pomysł Wam się spodoba, a przynajmniej pomoże w uporządkowaniu treści.

:smt006

Klasyczny obserwator wątku.
 #1068288  autor: piotrzet
 24 mar 2019, 22:05
Bez sensu. O ile operator na sens to jaki jest sens pisania czy to prepaid czy postpaid?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1068289  autor: Morvius
 24 mar 2019, 22:20
Ponieważ łatwiej jest rozgraniczyć zakres świadczonych usług. Zresztą, zobaczymy jak się nowy dział przyjmie najpierw. ;)

Klasyczny obserwator wątku.
 #1068306  autor: forum_tg
 25 mar 2019, 06:58
Morvius ma rację. Należy rozdzielić tematy związane z Abo i kartą. Często niedziałające usługi/promocję dotyczą pewnej grupy a nie wszystkich.