Wymiana telefonu na nowy a gwarancja
Post:16 wrz 2018, 12:13
Serwis Regenersis wymienił mi ostatnio telefon z awarią na który była gwarancja do 16.12.2018r na nowy.
Jak wygląda teraz sprawa gwarancji/rękojmi na nowy egzemplarz? Do tej pory było chyba tak, że gwarancja trwała dalej do pierwotnego okresu.
Jednak czytałem, że od 1 stycznia 2018r. weszły nowe przepisy i w przypadku wymiany wadliwego sprzętu na nowy, rękojmia biegnie od nowa 2 lata.
Czy ktoś ma w tym względzie jakieś doświadczenie?
Jak wygląda teraz sprawa gwarancji/rękojmi na nowy egzemplarz? Do tej pory było chyba tak, że gwarancja trwała dalej do pierwotnego okresu.
Jednak czytałem, że od 1 stycznia 2018r. weszły nowe przepisy i w przypadku wymiany wadliwego sprzętu na nowy, rękojmia biegnie od nowa 2 lata.
Czy ktoś ma w tym względzie jakieś doświadczenie?