Strona 1 z 1

Termin rozpatrzenia reklamacji

Post:18 mar 2018, 10:56
autor: Rhode4321
Witam

Złożyłem reklamację do jednego z operatorów sieci komórkowej. Z tego co się orientuję powinni na pisemną reklamację odpowiedzieć w ciągu miesiąca.

Ostatniego dnia obowiązującego terminu dostałem informację sms-em, że operator rozpatrzył zgłoszenie, a odpowiedź pisemną dostanę w najbliższym czasie.

Od tego smsa minął już tydzień a ja dalej nic nie wiem. Czy to jest prawidłowy sposób rozpatrywania reklamacji?

Pozdrawiam

Re: Termin rozpatrzenia reklamacji

Post:18 mar 2018, 11:22
autor: forum_tg
Jeżeli posiada dowód nadania przesyłki to tak! problem nie od dziś znany: odpowiedzialność za dostarczenie przesyłki.
Jeżeli nie posiada potwierdzenia nadania przesyłki (numer listu przewozowego, numer przesyłki rejestrowanej ) to pisz skargę do UKE z żądaniem uznania reklamacji w związku z brakiem odpowiedzi przez Operatora w terminie 30 dni. SMS nie jest odpowiedzią.

Re: Termin rozpatrzenia reklamacji

Post:18 mar 2018, 12:34
autor: Rhode4321
Zapomniałem dodać, że reklamacja była złożona w autoryzowanym punkcie sprzedaży

Re: Termin rozpatrzenia reklamacji

Post:23 kwie 2018, 15:14
autor: czassacz
A nie możesz pójść do tego punktu i zażądać informacji na temat tej decyzji?

Re: Termin rozpatrzenia reklamacji

Post:23 kwie 2018, 15:34
autor: forum_tg
W jakim celu się męczyć? Przepisy są jednoznaczne, a brak odpowiedzi jest na plus dla Klienta w perspektywie odszkodowania

Re: Termin rozpatrzenia reklamacji

Post:10 maja 2018, 17:07
autor: Dorotea
Skoro nie dostałeś odpowiedzi negatywnej w ciągu 30 dni to reklamacja jest uznana w całości.