Strona 1 z 1

Salon Orange nie wysłał mojego telefonu do naprawy.

Post:11 lut 2017, 21:08
autor: Thaiphoon
Cześć wszystkim

Chciałem się Was spytać czy powinienem w jakiś sposób zareagować po tym jak potraktowano moją reklamację w salonie Orange?

Mianowicie 21.01 oddałem telefon na gwarancji do naprawy. Otrzymałem informację, że naprawa może potrwać maksymalnie 3 tygodnie. Dziś zniecierpliwiony brakiem wiadomości, że telefon jest naprawiony, pojechałem do salonu i okazało się, że nie został nawet wysłany do naprawy. Protokół reklamacyjny przedawnia się po dwóch tygodniach więc już nawet by nie mogli z niego skorzystać. Wypełnili nowy, zamówili kuriera i telefon ma pojechać do serwisu w poniedziałek.
Jestem mega zły, że tak zostałem potraktowany. W salonie nie było ani kierownika, ani osoby, która mnie obsługiwała.

Pozdrawiam

Re: Salon Orange nie wysłał mojego telefonu do naprawy.

Post:12 lut 2017, 10:10
autor: Remington
Pocztaj co mówi gwarancja. Niestety, jej zasady gwarant określa w sposób dowolny.

Jeśli nie kupiłeś na firmę, to zawsze reklamuj na podstawie rękojmi - bez wyjątku. Wtedy po 14 dniach reklamacja jest z automatu uznana.