Strona 1 z 1
Gwarancja czy zostałem oszukany ? ? ? Pomocy
Post:18 kwie 2014, 19:10
autor: Patryk_CM1
Witam, dziś kupiłem nowego Sony Xperie M od pana który dostał ją za przedłużenie umowy, wszystko jest ok, ale zastanawia mnie jedno, jak go pytałem przez Tablice to napisał ze jest gwarancja podbita itp. ale jak przyjechał powiedział mi że w salonach T-Mobile wystarczy tylko numer IMEI i wszystko jest ok, nie wiem czy to prawda teraz ... pomocy
Post:18 kwie 2014, 19:33
autor: mn9
Czy sam numer IMEI wystarczy to nie wiem ale według mnie to raczej nie , powinien mieć jakiś dowód zakupu (faktura lub paragon) wtedy gwarancja nie musi być podbita

Post:18 kwie 2014, 19:53
autor: Kryniczanin
Patryk_CM1, Potrzebna jest faktura zakupu, karta nie musi być podbita ba nawet nie trzeba jej do niczego.
Post:18 kwie 2014, 20:08
autor: user_delete34
Dołączę się do tematu, bo też mam zamiar wziąć urządzenie z T-Mobile.
Czy tak samo będzie w przypadku iPhone'ów? Mam zamiar kupić jakiegoś z ogłoszeń (oczywiście osobiście) zakupionego w tej właśnie sieci i chcę mieć pewność, że dostałem wszystko, co jest potrzebne do ewentualnych zwrotów itp. Właśnie w przypadku urządzeń od Apple - czy po ich kupnie mam tylko gwarancję 12M producenta, tylko 24M operatora, obie (i do wyboru...) czy jak?
Post:18 kwie 2014, 20:18
autor: Patryk_CM1
No właśnie nie mam paragonu ani Faktury ;// czyli że gwarancji nie ma ;( ?
Post:18 kwie 2014, 20:26
autor: maker3
Nie ma.
Post:18 kwie 2014, 20:27
autor: Kryniczanin
Patryk_CM1, Skontaktuj się z gościem i powiedz jaka sprawa.
Post:18 kwie 2014, 20:29
autor: Patryk_CM1
Dzwoniłem, a on nadal mówi ze starczy tylko IMEI ... co radzicie ?
Post:19 kwie 2014, 13:10
autor: orson_dzi
Sony naprawiane są na podstawie dowodu zakupu.
Post:19 kwie 2014, 13:18
autor: Kryniczanin
Patryk_CM1, Zażądaj żeby udał się z Tobą do salonu/punktu sprzedaży i usłyszał jak to wygląda.
Prośba
Post:21 kwie 2014, 16:55
autor: KarolZ1988
@Patryk_CM1 napisz proszę jak sytuacja się rozwiąże i co powiedzą Ci pracownicy punktu sieci. Na logikę faktura jest podstawą do reklamacji wszystkiego, lecz ciekawym posunięciem przez t-mobile byłby zbiór telefonów po imei wraz z kopią faktury sprzedaży.
Pozdrawiam!

Post:23 kwie 2014, 10:32
autor: Horacy
Bez faktury/paragonu nie ma co, może być to nawet ksero, ale potrzebne jest na fakturze nr IMEI urządzenia, oraz data zakupu. Czy to w T-Mobile czy u innego operatora. Ba nawet wszędzie, tylko nr IMEI wtedy zmienia się na numer seryjny i tyle

Post:25 kwie 2014, 17:46
autor: Agatka
Ja kiedyś kupiłam telefon używany z Tmobile - miałam nie podbitą gwarancje - ale miałam fakturę zakupu. i przeszło. Ale dowód zakupu musi być !
Post:26 kwie 2014, 10:44
autor: ssosnowiecc
Zależne to jest też od pracownika salonu, jeden jest na tyle konsekwentny, że będzie wymagał wszystkich papierów itd. A drugiemu wystarczy tylko jedna rzecz.
Patryk_CM1, posłuchaj Kryniczanina i wymuś by wcześniejszy właściciel udał się z Tobą do salonu
