DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #704330  autor: Ejs
 16 mar 2014, 14:15
Witam!

Czy jest możliwy taki myk a mianowicie przedłużyć sobie umowę w Play, wziąć mniejszy abonament i jakiś telefonik za złotówkę dla mamy.
A z kolei mama wzięłaby u siebie w firmie lepszy telefon w Plusie i dała go mi.
Czy potem abonament Play będzie działał w telefonie z Plusa i odwrotnie.
Nie znam się na tym kompletnie.
Mama teraz na dniach musi wymienić telefon mi zostało 3,5 miesiąca.
Z kolei w Plusie jest telefon który chcę, a w Play go nie ma.
Nie wiem też czy na 3 miesiące przed końcem umowy mogłam bym się rozstać z Play i przejść sobie do Plusa.
Nie wiem ale wydaje mi się, że Play nagonił sobie masę klientów a teraz leci z nimi w kulki i daje takie ceny i abonamenty że szok... Nawet dla firm małych nic się nie opłaca...
Tak więc proszę o pomoc.
Albo ja przekombinowałam albo się coś z tych opcji da zrobić.

 #704331  autor: user_delete27
 16 mar 2014, 14:51
Telefony będą działały. W Play i Plusie nie ma simlocków więc nie będzie żadnego problemu.

 #704422  autor: Kryniczanin
 17 mar 2014, 05:44
Będą działać jednak nie na najwyższym poziomie tel z plusa będzie miał plusowy syf w oprogramowaniu typu tapety, zakładki, ustawienia konfiguracji itd.

 #704424  autor: KA
 17 mar 2014, 05:56
A tel z Play będzie miał dodatki z Play, co w niczym nie przeszkadza. Jeśli "syf" i simlocki to już tylko w Orange!
Wszystko będzie działać normalnie - nie obawiaj się.

 #704427  autor: mikkel
 17 mar 2014, 07:58