Strona 1 z 1

Telefon na gwarancji

Post:05 wrz 2013, 17:04
autor: Kinguuuu11
15 dni temu w playu oddałam telefon na gwarancje, mieli go trzymać 14 dni... nie zostałam po informowana o sttanie jego naprawy.. i co? i kiedy go dostane? jeżeli spóźniaja sie, nie poinformowali mnie moge żądać wymiany na nowy telefon? albo cos ?

Post:05 wrz 2013, 17:51
autor: user_delete34
Oddałaś telefon w PLAYu, a nie bezpośrednio do serwisu (zamówienie kuriera) - to już trochę opóźnia. Serwis ma chyba miesiąc na naprawę, ale pewny nie jestem. Co to za marka telefonu? Być może wiemy, do jakiego mógł trafić serwisu i nakierujemy na jego stronę. Tam sprawdzisz dane kontaktowe, zadzwonisz i może się dowiesz. Tylko wcześniej naszykuj sobie IMEI oddanego telefonu, by nie opóźniać, jeśli spytają podczas rozmowy.

PS: Akurat w PLAY to powinnaś dostać telefon zastępczy. Idź w salonie i pogadaj, czemu nie dali. Tylko nie kłóć się zaraz ze sprzedawcą, jeśli nie da.

Post:07 wrz 2013, 22:59
autor: wook
14 dni ale roboczych, za robocze (serwis nie salon operatora) uznają zwykle 5 dni w tygodniu (pon-pią) więc wychodzą od 18 do 20 (zależnie od dnia oddania) dni zwykłych, a jak są święta to jeszcze więcej.

Re: Telefon na gwarancji

Post:16 mar 2018, 16:45
autor: Bulsky
W przypadku gwarancji Play jest jedynie pośrednikiem, jakiekolwiek roszczenia czy skargi powinieneś kierować do gwaranta którym jest producent sprzętu albo do serwisu. Termin 14 dni nie obowiązuje ponieważ zgodnie z prawem jest to 14 dni chyba że gwarant ustali inaczej, a większość producentów ustala "najszybciej jak to możliwe"