zakładanie konta Samsung - problem
Post:29 sie 2013, 19:38
Kupiłam dziś telefon Samsung Galaxy S III mini. Założyłam już konto Google i działa ok.
Podczas zakładania konta Samsung poproszono mnie o uwierzytelnienie mojego adresu i jak chcę się zalogować na Stronie Samsung Apps to pisze ze moje koto jest jeszcze nieaktywne. Każą mi wpisac email i hasło z konta Google bo tam ma być ta wiadomość uwierzytelniająca, no to wpisuje, otwiera się skrzynka, ale tam nic nie ma. O co chodzi? Czy zrobiłam coś źle?
a tu cytat ze strony account Samsung gdy chcę się zalogować:
Weryfikacja konta
Konto nie zostało aktywowane.
Na zarejestrowany przez Ciebie adres e-mail wysłaliśmy wiadomość uwierzytelniającą. Zapoznaj się z jej treścią, aby ukończyć proces weryfikacji.
Przed rozpoczęciem korzystania z tej usługi należy uwierzytelnić adres e-mail. Sprawdź uwierzytelniającą wiadomość e-mail wysłaną na adres w Twoim profilu identyfikatora członkowskiego i kliknij przycisk Jeśli za pomocą powyższego przycisku nie możesz otworzyć zarejestrowanego e-maila, sprawdź zawartość skrzynki odbiorczej.
Jeśli uwierzytelniająca wiadomość e-mail nie dotarła do Ciebie, kliknij przycisk Wyślij ponownie.
Podczas zakładania konta Samsung poproszono mnie o uwierzytelnienie mojego adresu i jak chcę się zalogować na Stronie Samsung Apps to pisze ze moje koto jest jeszcze nieaktywne. Każą mi wpisac email i hasło z konta Google bo tam ma być ta wiadomość uwierzytelniająca, no to wpisuje, otwiera się skrzynka, ale tam nic nie ma. O co chodzi? Czy zrobiłam coś źle?
a tu cytat ze strony account Samsung gdy chcę się zalogować:
Weryfikacja konta
Konto nie zostało aktywowane.
Na zarejestrowany przez Ciebie adres e-mail wysłaliśmy wiadomość uwierzytelniającą. Zapoznaj się z jej treścią, aby ukończyć proces weryfikacji.
Przed rozpoczęciem korzystania z tej usługi należy uwierzytelnić adres e-mail. Sprawdź uwierzytelniającą wiadomość e-mail wysłaną na adres w Twoim profilu identyfikatora członkowskiego i kliknij przycisk Jeśli za pomocą powyższego przycisku nie możesz otworzyć zarejestrowanego e-maila, sprawdź zawartość skrzynki odbiorczej.
Jeśli uwierzytelniająca wiadomość e-mail nie dotarła do Ciebie, kliknij przycisk Wyślij ponownie.