Doładowania numerów pre-paid przez stronę banku lub bankomat
Post:19 lip 2012, 18:49
Do założenia tego tematu skłoniła mnie próba doładowania jednego z MVNO poprzez stronę mojego banku (BZ WBK).
Otóż, po wejściu w odpowiednią zakładkę, pojawia się okienko do wpisania numeru i lista do wyboru operatora (jeśli system sam nie wykryje jaki to operator.
Na liście są operatorzy: Cyfrowy Polsat, Dialog, Gadu Air(!), Heyah, Orange, Play, Plus, Sami Swoi, T-Mobile - zaś brak np. mBank mobile czy LycaMobile. W bankomacie jest podobnie, pojawiają się wyłącznie wyżej wymienieni operatorzy.
Jak sprawa wygląda w innych bankach?
Otóż, po wejściu w odpowiednią zakładkę, pojawia się okienko do wpisania numeru i lista do wyboru operatora (jeśli system sam nie wykryje jaki to operator.
Na liście są operatorzy: Cyfrowy Polsat, Dialog, Gadu Air(!), Heyah, Orange, Play, Plus, Sami Swoi, T-Mobile - zaś brak np. mBank mobile czy LycaMobile. W bankomacie jest podobnie, pojawiają się wyłącznie wyżej wymienieni operatorzy.
Jak sprawa wygląda w innych bankach?
