Prośba o poradę
Post:01 kwie 2012, 13:47
Witam mam problem z telefonem zakupionym prawie dwa lata temu. Wczesniej działał bez zarzutu pomijając fakt, iż nawigacja mi nie działała (długi czas oczekiwania na połączenie z GPS). Problemy zaczęły się gdy pierwszy raz oddałem go do naprawy obejmującej wymianę softu. W efekcie odebrałem telefon z punktu Nokia Carre w Elblągu z wymienionym softem, i głośnikiem i wpisem w karcie gwarancyjnej "naprawa mechaniczna", po kilku dniach postanowiłem wgrać mapy z aplikacji ovi suite, w wyniku czego padło mi oprogramowanie, telefon się w ogóle nie włączał. Oddałem go po raz kolejny do naprawy zaznaczając żeby przy okazji naprawiono wejście na słuchawki,gdyż nie łączy. Po tygodniu odebrałem telefon z naprawy naładowany, działający bez zarzutu z wyjątkiem słuchawek, wymiana gniazda chyba umknęła ich uwadze przy takiej ilości uszkodzeń. Okazało się bowiem, iż wymienić trzeba było kilka elementów, plus wyświetlacz. Po dwóch dniach od odebrania telefonu na jaw wyszła kolejna usterka, mianowicie nie mam możliwości ładowania baterii, ponieważ po 3 sekundach od podłączenia ładowarki wyskakuje komunikat "Odłącz ładowarkę, żeby zaoszczędzić energię" po czym telefon przestaje się ładować. Efekt jest taki, że telefon ląduje po raz trzeci w naprawie, tym razem nie wiem już co mam zrobić, jeśli po raz kolejny telefon wróci niesprawny. Ponadto we wrześniu bieżącego roku kończy mi się gwarancja na telefon, i jeśli tak się sypie wolałbym, żeby został wymieniony, aniżeli czekać na kolejną awarię.