Strona 1 z 1

Zgubiłem PUK ...

Post:13 kwie 2006, 14:08
autor: kris
Jaką mam szanse na otrzymanie od simplusa PUK-u do mojej karty :?: :?: :?:Nie byłem nigdzie zarejstrowany. :cry:

Post:13 kwie 2006, 15:00
autor: the_neptun
mniej niz 0 ;/

Post:13 kwie 2006, 15:33
autor: Irek
Nie masz na to szans jeśli Twoja karta nie była zarejestrowna, wypada kupić nowy starter. Wiem jaki to ból, jeśli się jest przyzwyczajonym do swojego numeru!

Post:13 kwie 2006, 22:48
autor: kris
:mrgreen: naszczęście znam PIN

[ Dodano: 2006-04-13, 23:02 ]
A co powiecie na to, znalazłem to na stronie simplusa: :arrow: Jeżeli zgubiłeś numer PUK, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta Simplus pod numerem 2601 z telefonu komórkowego w sieci Plus GSM lub 0-22 607 16 01 z każdego telefonu. Biuro Obsługi Klienta znacznie lepiej rozwiąże Twój problem, jeżeli wcześniej wysłałeś wypełnioną Kartę Rejestracyjną Simplus. :arrow: Można z tego wywnioskować (chyba :?) że jest jakaś szansa co :?:

Post:13 kwie 2006, 23:27
autor: Klusek
Biuro Obsługi Klienta znacznie lepiej rozwiąże Twój problem, jeżeli wcześniej wysłałeś wypełnioną Kartę Rejestracyjną Simplus.
Nie byłem nigdzie zarejstrowany.
Sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie, ale spróbować zawsze możesz przecież nic się nie stanie.

Post:14 kwie 2006, 11:21
autor: dziedziel
A taka sama sytuacja w pop ??A czy rejestrowałem to nie wiem bo to z 2,5 roku mam karte i nie pamietam.

re

Post:14 kwie 2006, 15:09
autor: amadeo
dziedziel pisze:A taka sama sytuacja w pop ??A czy rejestrowałem to nie wiem bo to z 2,5 roku mam karte i nie pamietam.
udajesz sie do BOK z dowodem osobistym itd i po sprawie-na miejscu sie dowiesz wszystkiego

Post:14 kwie 2006, 17:34
autor: D@rio
Znam szybsze rozwiażanie problemu:

1. Bierzesz jakiś telefon abonamentowy PlusGSM (np. mamy/taty), wchodzisz w E-BOK i szukasz opcji "rejestacja karty pre-paid". Tam wypełniasz odpowiednie pola i tym samym rejestrujesz swojego simplusa. Informacje w systemie pojawiają się po parunastu minutach.

2. Dzwonisz do DOK, konsultant widzi w systemie iż numer jest zarejestrowany, po weryfikacji Twoich danych powinień bez problemu podać Ci PUK.

Jeśli nie jesteś w stanie zrobić tego co Ci napisałem to zapraszam tylko i wyłącznie do salonu firmowego z dokumentami...