Strona 1 z 1
Felerny telefon
Post:22 lis 2009, 13:48
autor: hawker
nie wiedziałem do jakiej kategorii umieścić ten temat wiec dałem go tu, mianowicie mam taki problem : mam kupiony telefon w mixie w Playu jest to SE C702 już 2 razy był w naprawie no i teraz znów mi się popsuł i mam takie pytanko czy mogę rozwiązać z tego powodu z nimi umowę bez żadnych konsekwencji i bez dodatkowych opłat ? i drugie pytanko Czy mam prawo ubiegać się o nowy telefon, bądź też o inny model ?
Post:22 lis 2009, 14:20
autor: osachorzow
hawker,
1) zobacz w gwarancji czy nie ma zapisu, że po iluś naprawach nie powinni wymienić na nowy. Reklamując z niezgodności towaru z umową również możesz reklamować i domagać się wymiany na nowy ale to czy wymienią i tak zależy od sprzedawcy
2) umowę podpisałeś na świadczenie usług telekomunikacyjnych, a nie na sprawny aparat więc umowy nie możesz rozwiązać.
Post:22 lis 2009, 14:28
autor: hawker
aha czyli wymienić mi nie muszą i mogę sobie tak chodzić naprawiać w nieskończoność?
Post:22 lis 2009, 14:47
autor: jablo
Przeczytaj gwarancje i nie marudź. Umowa na usługi to jedno a telefon to drugie. Jeżeli oddajesz telefon do naprawy 3 raz zgłaszając to samą usterkę powinieneś dostać nowy aparat. Ale co producent to inaczej, dlatego jak napisano Ci wcześniej, sprawdź gwarancje.
Post:22 lis 2009, 18:43
autor: kamil1221
osachorzow pisze:hawker,
1) zobacz w gwarancji czy nie ma zapisu, że po iluś naprawach nie powinni wymienić na nowy. Reklamując z niezgodności towaru z umową również możesz reklamować i domagać się wymiany na nowy ale to czy wymienią i tak zależy od sprzedawcy
Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową już go nie obowiązuje, bo oddał telefon do serwisu, czyli skorzystał z rozwiązania z tytułu gwarancji na telefon i nie może oddać na niezgodność.
Właśnie przeczytałem przed chwilą całą gwarancję SE i nic w niej nie jest opisane na temat po ilu naprawach wymieniają telefon.
Post:22 lis 2009, 23:13
autor: osachorzow
kamil1221 pisze:Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową już go nie obowiązuje, bo oddał telefon do serwisu, czyli skorzystał z rozwiązania z tytułu gwarancji na telefon i nie może oddać na niezgodność.
tej konkretnej usterki już nie, ale każdą inną może

Wbrew powszechnej opinii skorzystanie z gwarancji nie wyklucza reklamacji z niezgodności (i odwrotnie).
Nie dawno żywo dyskutowałem na ten temat z play4you2 w temacie o negatywnych przygodach z play

Post:28 lis 2009, 13:57
autor: hawker
telefon już jest w serwisie poinformuje co dalej z ta sprawa będzie :p
Post:10 sty 2010, 19:27
autor: wlodek123
hawker pisze:telefon już jest w serwisie poinformuje co dalej z ta sprawa będzie :p
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=379899#379899
Radze zapoznac sie z watkiem "zawilgocony telefon Sony Ericsson W910i" To chyba jakis krewny Twojego felerka

Post:10 sty 2010, 20:19
autor: alex1155
hawker pisze:telefon już jest w serwisie poinformuje co dalej z ta sprawa będzie :p
Mnie moja Nokie naprawiali 9 razy dopóki nie złozyłem kilku reklamacji bezpośrednio w serwisie.Oddawaj telefon na niezgodnośc z umowa , mozna bez względu na fakt ,że był juz na gwarancji(przynajmniej ja tak robiłem). I patrz serwisantom na ręce

Jesli nic nie wskurasz zadzwon na infolinie Rzecznika Praw konsumenta to własnie tam doradzili mi jak mam działac.