Strona 1 z 1

Motorola V6 z Play, podstawy, aby wymienić telefon na nowey

Post:09 lip 2008, 21:26
autor: abramek92
Witajcie,
w grudniu(23.12.07) kupiłem sobie nowy telefon - Motorole MAXX V6 w Playu. Telefon jest jakiś felerny, już 3 razy był w serwisie.
1 raz: 4.1.08 - wymiana U1000 i U1001, regulacja, soft
2 raz - tego samego dnia jak wrócił to znowu oddałem, bo nie działał: 24.01.08: wymiana nie wiem czego, bo doczytać się nie da.
3 raz - ostatnio, w ogóle nie można było przez telefon rozmawiać, nie działał głośnik i mikrofon 25.06.08, telefon wczoraj odebrałem, wróciłem do domu, naładowałem odpaliłem i nadal usterka ta występuje a w karcie: wymiana głośnika, mikrofonu, soft.
Patrząc są trzy naprawy.
Warunki Gwarancji:
5. Klientowi przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy wyłącznie w przypadku, gdy:
a)
b) autoryzowany punkt napraw dokona w okresie gwarancji 3 napraw gwarancyjnych, potwierdzonych w karcie gwarancyjnej, a sprzęt będzie wykazywał wady uniemożliwiające użycie z przeznaczeniem
c)

Co z tym fantem zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić abonamentu, a już sporo straciłem, bo nigdy nie ma telefonu zastępczego?
Czy przysługuje mi wymiana telefonu na nowy?
Jak to jest w Playu?

Pozdrawiam,
Abramek.

Post:09 lip 2008, 21:29
autor: DejwiD
idziesz 4 raz...

Post:09 lip 2008, 21:32
autor: abramek92
Nie ma szans na nowy telefon ?

Bo mnie już coś trafia, płace abonament a bez telefonu jestem.

Post:09 lip 2008, 21:34
autor: vinc
abramek92 spokojnie powinni Ci wymienić telefon. Czasami jak idzie telefon do serwisu to można dołączyć pismo, że chcesz wymiany telefonu na nowy (z takiego i takiego powodu). Jak nie wymienią to reklamacja do serwisu.

Ciąg dalszy z Motorolą V6.

Post:19 sie 2008, 22:17
autor: abramek92
Witajcie.


Ostatnio pisałem na forum o problemie z moją Motorolą V6 z Playa, były trzy naprawy i wymienili na nową, bo problemy z torem audio były.

Od dwóch/trzech tygodni mam nowy egzemplarz telefonu i zaczyna występować ta sama nowa usterka, nikt mnie nie słyszy i vice versa, do tego telefon dość często się resetuje. Kwestie softwarową odrzucam, iż wgrałem na nowo soft i to samo jest.


Co robić? Mozliwa by była wymiana na nowy, ale inny model z powodu takiej awaryjności?
Nie uśmiecha mi się znowu telefon do serwisu - znowu obiją, zniszczą, abonament przepadnie, a już i tak na abonament przepadł mi na kwotę 150+ pln?

[ Dodano: 2008-11-13, 20:56 ]
Witajcie,
ponownie proszę o pomoc.
Telefon jakiś temu(ten 2gi egzemplarz) wysłałem na gwarancje, telefon wrócił, z softem niebrandowanym - motorolowym, nadal niesprawny - a w ekspertyzie: soft, telefon sprawny - badany w warunkach laboratoryjnych. Co mam z tym zrobić?

Post:16 lis 2008, 16:38
autor: illumanti
Niema tutaj żadnej winy z twojej strony. Napisz do UOKiK, jeśli ten model jest feralny zarządaj innego.