Motorola V6 z Play, podstawy, aby wymienić telefon na nowey
Post:09 lip 2008, 21:26
Witajcie,
w grudniu(23.12.07) kupiłem sobie nowy telefon - Motorole MAXX V6 w Playu. Telefon jest jakiś felerny, już 3 razy był w serwisie.
1 raz: 4.1.08 - wymiana U1000 i U1001, regulacja, soft
2 raz - tego samego dnia jak wrócił to znowu oddałem, bo nie działał: 24.01.08: wymiana nie wiem czego, bo doczytać się nie da.
3 raz - ostatnio, w ogóle nie można było przez telefon rozmawiać, nie działał głośnik i mikrofon 25.06.08, telefon wczoraj odebrałem, wróciłem do domu, naładowałem odpaliłem i nadal usterka ta występuje a w karcie: wymiana głośnika, mikrofonu, soft.
Patrząc są trzy naprawy.
Warunki Gwarancji:
5. Klientowi przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy wyłącznie w przypadku, gdy:
a)
b) autoryzowany punkt napraw dokona w okresie gwarancji 3 napraw gwarancyjnych, potwierdzonych w karcie gwarancyjnej, a sprzęt będzie wykazywał wady uniemożliwiające użycie z przeznaczeniem
c)
Co z tym fantem zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić abonamentu, a już sporo straciłem, bo nigdy nie ma telefonu zastępczego?
Czy przysługuje mi wymiana telefonu na nowy?
Jak to jest w Playu?
Pozdrawiam,
Abramek.
w grudniu(23.12.07) kupiłem sobie nowy telefon - Motorole MAXX V6 w Playu. Telefon jest jakiś felerny, już 3 razy był w serwisie.
1 raz: 4.1.08 - wymiana U1000 i U1001, regulacja, soft
2 raz - tego samego dnia jak wrócił to znowu oddałem, bo nie działał: 24.01.08: wymiana nie wiem czego, bo doczytać się nie da.
3 raz - ostatnio, w ogóle nie można było przez telefon rozmawiać, nie działał głośnik i mikrofon 25.06.08, telefon wczoraj odebrałem, wróciłem do domu, naładowałem odpaliłem i nadal usterka ta występuje a w karcie: wymiana głośnika, mikrofonu, soft.
Patrząc są trzy naprawy.
Warunki Gwarancji:
5. Klientowi przysługuje prawo do wymiany sprzętu na nowy wyłącznie w przypadku, gdy:
a)
b) autoryzowany punkt napraw dokona w okresie gwarancji 3 napraw gwarancyjnych, potwierdzonych w karcie gwarancyjnej, a sprzęt będzie wykazywał wady uniemożliwiające użycie z przeznaczeniem
c)
Co z tym fantem zrobić, bo nie uśmiecha mi się tracić abonamentu, a już sporo straciłem, bo nigdy nie ma telefonu zastępczego?
Czy przysługuje mi wymiana telefonu na nowy?
Jak to jest w Playu?
Pozdrawiam,
Abramek.