DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1106963  autor: marcin19883
 20 lis 2020, 16:15
HappyBoy pisze:
19 lis 2020, 04:24
Jeśli można wiedzieć to co próbowałeś aktywować, na jaki numer wiadomość została wysłana i z jakiego telefonu ?
Nic nie robiłem, bo Play twierdził, że sms został wysłany. A inny konsultant mówił o usterce w Play. Akurat przynosiłem nr telefonu do Orange i aktywowałem aplikacje. To nie problem telefonu, bo na każdym to samo. Miałem dwa różne telefony.
 #1106965  autor: Remington
 20 lis 2020, 17:02
jamto02 pisze:
20 lis 2020, 14:56
Nie zauważyłem tego pytania. Na tą chwile Ci nie odpowiem bo mam zwyczaj od razu usuwać niechcianego smsa. Wieczorem po testuję raz jeszcze bo w końcu przywróciłem ust. fabryczne.....

Daj znać, bo jestem bardzo ciekaw. Spotkałem się bowiem z przypadkiem, gdy to sieci (ale nie polskie) blokowały SMS-y przysyłane z nazwą zamiast numeru, traktując je jako spam. Firma chciała byś fajna i "podpisywać" się w polu nazwy, przez co klienci z pewnych krajów nie dostawali jej SMS-ów wcale.
 #1106975  autor: jamto02
 20 lis 2020, 19:56
Zatem.....
Przywrócenia fabr. nic nie dały smsy lądują w filtrowanych
Podpisane są jako: Nadawca PKO BP
Na wszystkie banki jakie miałem a miałem ich już sporo tylko w PKO takie jaja. No ale cóż i tak założyłem tu konto tylko dla premii i niebawem je zamknę.
 #1106979  autor: Remington
 20 lis 2020, 20:47
Przyczyn może być kilka, ja stawiam na nazwę alfanumeryczną w połączeniu (być może) z SMSC, które nie podoba się antyspamowi. Millennium i Alior też wysyłają z nazwą alfanumeryczną zamiast numeru, te banki sprawdzałeś?
 #1106990  autor: HappyBoy
 21 lis 2020, 02:17
marcin19883 pisze:
20 lis 2020, 21:29
Nie wiem po co ta rozmowa, to nie wina telefonu. To Play ma problem. Inne sieci normalnie aktywują aplikację PKO BP :)
Skąd ta pewność. Sam posiadam kilka kont na numerze w Play i nigdy problemu nie było. Co do aktywacji aplikacji PKO BP... próbowałeś ja aktywować na innym numerze niz faktycznie był w telefonie ?
 #1106993  autor: jamto02
 21 lis 2020, 09:12
Nie mam/nie maiłem problemów z Millenium czy Aliorem ale...
Wcześniej używałem klasyka Nokia 1616 w Aliorze problemu nie było. W N. 130 w Mille problemów nie ma do dziś.
Nie daje mi to jednak spokoju. Mam jeszcze dwa inne klasyki i zrobiłem test.
Przełożyłem sima do Noki 1616 sms z PKO przyszedł normalnie.
Przełożyłem do Motoroli v235 sms przyszedł normalnienie.
Zatem chyba się sprawa wyjaśnia. Wina jest ewidentnie po stronie Nokii 130, w której przypomnę przywróciłem ust. fabr. więc nic nie jest włączone co by utrudniało normalne przychodzenie smsów.
 #1106994  autor: Remington
 21 lis 2020, 10:18
Jeśli na tym telefonie nie ma problemów z wiadomościami od innych alfanumerycznych nadawców, a jest tylko od PKO BP, to jedyna różnica między nimi jaka przychodzi mi do głowy to SMSC nadawcy. Nie wiem czy te Nokie pozwalają je sprawdzić.
 #1107056  autor: marcin19883
 22 lis 2020, 13:53
HappyBoy pisze:
21 lis 2020, 02:17
Skąd ta pewność. Sam posiadam kilka kont na numerze w Play i nigdy problemu nie było. Co do aktywacji aplikacji PKO BP... próbowałeś ja aktywować na innym numerze niz faktycznie był w telefonie ?
Przecież pisałem, że przeniosłem numer i aktywowałem na tym samym telefonie i numerze :wink: Na początku w PLAY aktywacja PKO BP działała jakieś 3 razy. Potem się popsuła.