Również uważam, że płatne parkiety nie mają tutaj żadnego wpływu na przyznawanie darmowych pakietów z kodów.
- Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Jak myślicie? Kod na minuty za tydzień będzie 2 maja czy 4 maja?
4 maja i za cztery tygodnie podobnie 1 czerwca.
Czy to pewne info?
To tylko przewidywania oparte na podstawie wielokrotności tego typu wydarzenia w przeszłości.
Po wyskaniu kodu DVVV z 02.05 odpowiedz wpisales niepoprawny kod?
W dniu dzisiejszym ukazał się już kod na minuty który będzie obowiązywał dopiero od czwartku (03.05).
Nie wiem ,jak u was ja po wysłaniu kodu na 10 min o koło godziny 9.00 wysłałem i cisza nawet że sms nie poprawny lub błąd techniczny nic zero czekam
Ale pod *102# juz jest przyznany
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
kod wysłany ok. godz.9:15 ( pod *102# i *106# pakiet ważny do 03.05.2018 )
o godz. 10:30 informacja: "Benefit został zlecony do aktywacji"
( pod *102# i *106# pakiet ważny do 10.05.2018 )
zaskoczyło na 4 numerach po 10:30
o godz. 10:30 informacja: "Benefit został zlecony do aktywacji"
( pod *102# i *106# pakiet ważny do 10.05.2018 )
zaskoczyło na 4 numerach po 10:30
Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
/ Szczęśliwego Nowego Roku
/ Szczęśliwego Nowego Roku
wczoraj i dziś znowu poważne problemy z aktywacją pakietu 10 min
po 10-tej problemy ustąpiły.
Witam drodzy użytkownicy fakt (mobile) od jakiegoś czasu weszły nowe przepisy typu ,jak nie aktywuje się kod już nie ma 5 h ,a trzeba odrzekać 24 h od wysłania kodu czyli biorąc pod uwagę jeżeli klient wysyła kod pisze błąd techniczny nie dzwoni się w danym dniu ,a dopiero w następnym już trochę utrudnili ,albo i nawet jednym z danem -> eliminują stałych klientów fakt (mobile) druga opcja wykupić jakiś pakiet ,a te tak zwane voucher sms-y minuty czy neta nie opłaca się ,a czy kol wiek minuta połączenia 0,15zł jest ok pozdrawiam
NIGDY nie było w regulaminach terminu "5h". To był wymysł konsuli z BOK, który był tolerowany przez wielu użytkowników fm.
konsultant poinformował mnie iż dostali odgórne zarządzenie iż 24 h i tyle nie ma dyskusji
Te kody w fakt to można aktywować tylko w ten dzień co się ukazują? Bo błąd techniczny dziś.
@up u mnie to samo. Z kilkanascie razy probowalem i lipa
Potwierdzi ktoś działanie dziś kodu JGWT
U mnie piszą że wpisałem niepoprawny kod
U mnie piszą że wpisałem niepoprawny kod
Też mam odpowiedz że niepoprawny kod.