Strona 1 z 15

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:24 mar 2018, 19:18
autor: blacQ1
przeglądałem stronkę fakt (mobile) nigdzie tam nie pisze iż jest nowy regulamin iż trzeba wpisać kod ,a następnie po 5 godzinach dzwonić

2 . jak tak dalej będą robić to spadnie sprzedaż gazet no i z czym to się idzie odejściem klientów
3 .Są sieci takie jak nju mobile, virgin mobile lajt mobile a2mobile

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:24 mar 2018, 20:08
autor: anonymous093133
Fakt...ycznie masakra. Kody nie aktywują się. Terminy nieregulaminowe.
Trudno.
Wszystko co dobre i bezpłatne kiedyś się kończy.
Bye Bye Fakt.

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:25 mar 2018, 15:05
autor: chlupiaca
KODY Z FAKT MOBILE- PO WYSŁANIU KODU dziś brak reakcji cisza jak w grobie.Zakończono doładowywania za frico??

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:25 mar 2018, 15:25
autor: WOJTAS
Mam to samo

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:25 mar 2018, 15:52
autor: aupol
Tak to teraz wygląda. Trzeba dzwonić na infolinię po 5 godzinach od wysłania kodu.

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:25 mar 2018, 16:17
autor: anonymous093133
aupol pisze:Tak to teraz wygląda. Trzeba dzwonić na infolinię po 5 godzinach od wysłania kodu.
Chyba ich pogięło. Kto to będzie robił? Dla 10 minut?
To już lepsze jest Virgin.

FAKT Mobile - reklamacyjna aktywacja kodów 4949

Post:25 mar 2018, 18:03
autor: Maks SIM
aupol pisze:Tak to teraz wygląda. Trzeba dzwonić na infolinię po 5 godzinach od wysłania kodu.
To jest procedura awaryjna, w przypadku braku aktywacji kodu - do czasu naprawy błędu w CRM FaktMobile.

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:25 mar 2018, 21:08
autor: krzysiek255
ma się już skończyć przedłużanie pakietów z kodami z gazet mają tylko działać przez 7 dni a potem od nowa

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:26 mar 2018, 00:31
autor: krzysiek255
jarekt pisze:OdNowa?
nie będą się już sumować jak było dotąd np 10min będzie ważny tylko 7 dni i tak zresztą kodów
a że kody się sumowały do tej pory to błąd był systemu

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:26 mar 2018, 03:20
autor: marcin19883
krzysiek255 pisze:
jarekt pisze:OdNowa?
nie będą się już sumować jak było dotąd np 10min będzie ważny tylko 7 dni i tak zresztą kodów
a że kody się sumowały do tej pory to błąd był systemu
Skąd o tym wiesz?

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:26 mar 2018, 09:00
autor: daromar
krzysiek255 pisze:
jarekt pisze:OdNowa?
nie będą się już sumować jak było dotąd np 10min będzie ważny tylko 7 dni i tak zresztą kodów
a że kody się sumowały do tej pory to błąd był systemu
Słyszałem coś podobnego od konsultanta jak uruchamiałem pakiet w sobotę, że to był błąd i zgodnie z regulaminem pakiety nie powinny się kumulować tylko wygasać po 7 dniach.

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:26 mar 2018, 09:19
autor: zigi19
Konsultanci przedstawiają różne wersje, że ważność pakietu 7 dni tj. od soboty do piątku.
Wersja drugiej pani była bardziej optymistyczna. Mają awarię. System nie widzi sms-ów wysłanych z
kodami. Przedłużenie ważności o 6 dni, to też przez awarię. Prosiła,żeby zadzwonić po 5 godzinach od wysłania sms-a. Kod aktywowała ręcznie i ważność pakietu od czwartku do czwartku. Po usunięciu awarii ma być jak było dotychczas. Jaka jest prawda,czas pokaże.

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:26 mar 2018, 09:41
autor: Johnny
[/quote]Słyszałem coś podobnego od konsultanta jak uruchamiałem pakiet w sobotę, że to był błąd i zgodnie z regulaminem pakiety nie powinny się kumulować tylko wygasać po 7 dniach.[/quote]

Rok temu, przy tej samej awarii konsultanci właśnie w ten sposób próbowali się tłumaczyć bo nie potrafili wydłużyć ręcznie do siedmiu dni.

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:26 mar 2018, 09:46
autor: kowal2200
zigi19 pisze:Konsultanci przedstawiają różne wersje, że ważność pakietu 7 dni tj. od soboty do piątku.
Wersja drugiej pani była bardziej optymistyczna. Mają awarię. System nie widzi sms-ów wysłanych z
kodami. Przedłużenie ważności o 6 dni, to też przez awarię. Prosiła,żeby zadzwonić po 5 godzinach od wysłania sms-a. Kod aktywowała ręcznie i ważność pakietu od czwartku do czwartku. Po usunięciu awarii ma być jak było dotychczas. Jaka jest prawda,czas pokaże.
Ja też bym się pod tą wersja podpisał, że mają awarię. Moim telefonicznym hitem ubiegłego tygodnia był tekst konsultanta infolinii Fakt: "Ma Pan ważny pakiet do 24 marca (zamiast do 23 jak było faktycznie), tak widzę w systemie i niby dlaczego miałbym kłamać?". Oczywiście reklamacja złożona na stronie Faktu we wtorek i dopiero w piątek ręczne wydłużenie ważności pakietu.

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:26 mar 2018, 11:43
autor: daromar
To że mają awarią skutkującą problemami z włączaniem pakietów z gazety to oczywiste, co ciekawe w sobotę na jednym numerze włączałem pakiet za środki z konta przez play24 i ten włączył się błyskawicznie.
Więc trochę dziwna ta "awaria"bo dotyczy tylko kodów z gazety. To wskazywałoby że jednak przy tym coś robili/robią.

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:26 mar 2018, 11:56
autor: zigi19
Zgadza się. Mnie też płatny pakiet GB włączył się natychmiast. Dziwna awaria i długo trwa.
Może ma to zniechęcić do darmowych pakietów ?

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:26 mar 2018, 13:58
autor: blacQ1
Ja dziś doładowałem 3 moje nr tel tak ,aby było po 10 zł żeby można było można wykupić pakiet za 9 zł na święta ,a i przedłuży stan minut ,smsów ,neta na mc i będzie spokój polecam !

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:26 mar 2018, 14:02
autor: 24bis24
Dzisiaj też trzeba dzwonić bo nic nie przyjdzie po wysłaniu kodu pod 4949.

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:26 mar 2018, 14:53
autor: Johnny
To już powoli standard :mrgreen:

Re: FAKT Mobile ( informacje,rozmowy,pytania,problemy )

Post:26 mar 2018, 21:37
autor: Johnny
Właśnie zrobiłem test (wysłałem kod na 10sms i jestem zaskoczony, "benefit został zlecony do aktywacji" 10 SMS już jest na koncie !!!!

Czyżby koniec awarii ?? :o