DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy określone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy określone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 10 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 #1092132  autor: wum
 22 mar 2020, 15:05
[quote
Mnie pomogło. Po wczorajszej reklamacji, dzisiaj rano pojawił się prawidłowy termin ważności - 28 marca 2020 23:59:59.
[/quote]

Ja nie reklamowałem, a dziś data 28,03, ale godzina 22:59:59.
 #1092172  autor: TomekErek
 23 mar 2020, 10:40
TomekErek pisze:
21 mar 2020, 17:24
Rozpocząłem chat przez apkę play24, opisałem sprawe i dostałem info, ze pakiet jest ważny 7 dni i dzień aktywacji już się nalicza jako pierwszy dzień i to 100% poprawnie, ze pakiet jest ważny tylko do piątku 23:59.
Heh, wczoraj zauważyłem, że data waznosci pakietu została przestawiona na 28.03.2020 godz. 22:59:59 i myslalem, ze to jednak dzieki temu chatowi przez apkę, no ale teraz widze, ze nie miało to znaczenia, bo Ci, ktorzy ani nie dzwonili ani nie pisali tez mają wydłużony pakiet tak samo do 22:59 (a nie do 23:59, no ale nie ma to znaczenia bo przeciez w najbliższą sobote rano i tak sie go przedłuży kolejnym pakietem 50MB)
 #1092201  autor: abrams
 23 mar 2020, 19:42
wum pisze: Ja nie reklamowałem, a dziś data 28,03, ale godzina 22:59:59.
babciagienia1p pisze: Masz rację. Rzeczywiście godzina 22:59:59. Być może to nie jest efekt mojej indywidualnej reklamacji, tylko poprawili wszystkim systemowo.
babciagienia1p pisze: Chyba wszyscy, wysyłający dzisiaj kod na 50MB, dostali przedłużenie na +6 dni do 27 marca zamiast +7 dni do 28 marca.
Dopiero teraz przeczytałem Wasze posty i sprawdziłem jak u mnie jest na 3 numerach. Więc wszędzie data 28.03.2020 i godz. 22:59:59.
Pamiętam, że sprawdzałem datę ważności (nie zwracając uwagi na godzinę) i była OK 28.03.2020 ale było to dopiero wieczorem (kody wysyłałem z rana a przychodzące 3szt. od razu skasowałem). Pamiętam, że byłem nawet zdziwiony, że przyszedł dodatkowy 4-ty SMS. No ale teraz wiem co było grane i dlaczego ten SMS: zrobili korektę systemowo ale znowu z bykiem.
ps. podczas poprzedniej wtopy o której pisze 24bis24, straciłem ~1GB i od tego czasu sprawdzam daty.
 #1094440  autor: adacomp
 05 maja 2020, 01:37
2 razy przed chwilą wysłałem sms na 4949 SYON i 2 razy dostałem taką odpowiedź "Przepraszamy! Operator nie aktywował pakietu." O co chodzi? Wychodzące mam aktywne i kasę na koncie też. Pierwszy raz dostałem taki komunikat.
 #1094441  autor: babciagienia1p
 05 maja 2020, 07:11
Poczekaj do 8:00-9:00. Spróbuj jeszcze raz. Jak nic nie pomoże, to dzwoń na infolinię i zgłoś problem. Uruchomią ręcznie. Telefon na infolinię z sieci Fakt pobiera minuty lub kasę. Ze stanu darmowego w P4 nie pobiera. Można też dzwonić w ramach pakietów no limit z innych sieci.
 #1094450  autor: abrams
 05 maja 2020, 10:29
adacomp pisze:
05 maja 2020, 01:37
2 razy dostałem taką odpowiedź "Przepraszamy! Operator nie aktywował pakietu."
Ja też miałem taki komunikat, tylko że w sobotę 2 maja. Byłem przekonany, że tego dnia nie będzie kodów na MB więc 2x wysłałem ok. 6 rano ten awaryjny z ankiet podany przez blacQ1 (później sprawdziłem, że jednak jest). Więc może jednak coś z kodem (literówka ?)...
ps. przy innym ankietowym, zwrócił "Wpisałeś błędny kod" więc ten na pewno stracił ważność i bez szansy wykorzystania w przyszłości.
  • Strona 10 z 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10