DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 7 z 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
 #982885  autor: goldenmen
 11 mar 2018, 20:45
darekka pisze:@surface123 Kolego szanowny, a gdzie ja napisałem, że operator z troski takie "cudowne" promocje robi-twierdzę, że lepiej by było jeśliby dali te pierwsze 6msc. za darmo. Komplikują sobie i klientom sprawę tą nową promocją testowania przez 6msc. ze zwrotem z powodu niezadowolenia ale jak inaczej kontynuować mieliby swoją ideę testowania. Taki mają plan i nie przeskoczymy tego-jeśli komuś to nie odpowiada/czuje ryzyko,że się nie uda mieć darmowego telefonu z netem przez 6msc to nie musi promocji brać pod uwagę.
Z drugiej strony kontynuują tą promocją ideę "Best in test"-kiedyś dawali za friko 20GB każdemu kto wysłał SMSa, następnie dawali 3msc. nolimitu+10GB za jednorazowe doł. kwotą 25zł., a teraz ta promocja. Cała ta polityka testowania widać przynosi rezultat...wzrosty mają, sieć działa...
tylko tutaj w interesie jest t_M jak najmniej oddac kasy bo inaczej test słabo wyjdzie a takto zakomunikuja 90% osób co skorzysatało z promocji zostało z nami.Przekaz jest taki siec maja dobra
Chciałbyś taki wynik tylko 10% zostało z nami ? Bo 90% odeszło i wzieło zwrot tym samym sugeruje ze siec musi być słaba bo klienci odeszli. Do tego ze klienci uciekli to jeszcze t_M dopłaciło do interesu i zamiast pozytywnego PR szerzenia zapłaca za negatywny prekaz na swój temat
 #982895  autor: adacomp
 11 mar 2018, 21:05
piotrzet pisze:Interesem T-Mobile jest zachęcić do siebie jak najwięcej klientów aby mieć wzrost a nie zrazić ich do siebie.
Zawsze chodzi o kasę czy to opowi czy to klientom tak jest od wieków przecież.
I to pierwsze im(T-M) się uda z pewnością jak przyciągnie ona wszelakiej maści Januszy i Grażyny biznesu, którzy z góry zakładają zainwestowanie 150zł lub mniej aby domagać się ich zwrotu później.

A to drugie możliwe że będzie mieć miejsce po około 5-6 miesiącach od startu promo jak zaczną się robić "cuda" z telefonami i ich odbieraniem i nieodbieraniem czego nikomu nie życzę ale sam na pewno z tej "promo" nie skorzystam.
Ale kasa poszła i o to chodziło przecież.
 #982900  autor: piotrzet
 11 mar 2018, 21:23
Zwróć uwagę na to że zysk jest ważny ale nie chwilowy a stały po za tym nie spełniając regulaminu maja pewna karę od UOKiK więc mogą stracić jeszcze więcej. Poczekamy zobaczymy co wymyśla za kilka miesięcy

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #982968  autor: Dorotea
 12 mar 2018, 12:02
Rozpisujecie się o Januszach i Grażynach, ja dodam kilka słów o niepoważnej i nieprofesjonalnej firmie T-Mobile.

Od dawna chciałam przenieść numery z prepaid innych operatorów do prepaid T-Mobile przez ich formularz na stronie. Kiedy ostatnio sprawdzałam nie było tam szyfrowania, dziś patrzę na tę promocję i przy przenoszeniu już się dorobili https, ale nie dość, że wciąż wyłudzają nadmiarowe dane osobowe to nadal nie wpadli na pomysł, że wymuszenie wypełnienia wszystkich pól spowoduje niezgodność danych u osób, które zarejestrowały numery na kartę posługując się tylko tym co każe ustawa, czyli imieniem, nazwiskiem i PESEL.

Obrazek

Wiele osób zostało na wstępie wykluczonych przez ten niedorobiony formularz. Kompromitacja, znowu odechciało mi się tam cokolwiek przenosić.
 #982971  autor: jarekt
 12 mar 2018, 12:20
Właśnie przez takie ciągnące się miesiącami czy nawet latami kwiatki (w zasadzie chwasty), T-Mobile nazywane jest przez sporo osób T-Deb*** - i takie rzeczy nie biorą się u ludzi z niczego.
Powiem więcej: potrzeba wielu lat "dziwnych" praktyk operatora aby tak go zacząć nazywać, bo po jednym czy dwóch wybrykach taka łatka by do nich przecież nie przylgnęła.
Jeszcze jedna: T-Tanic :)
 #982974  autor: jarekt
 12 mar 2018, 12:56
W sumie to nie musiałeś. Chciałeś, to im podałeś. @Dorotea nie chciała i nie podała.
Więc dałeś im niepotrzebnie komplet danych (PESEL, seria i nr DO, adres, imię i nazwisko) - ale za to bez problemu będziesz mógł abo wziąć przez telefon :)

Na szczęście można wnosić o ich usunięcie (a zostawić tylko imię, nazwisko i PESEL).
Ale czy je faktycznie i skutecznie usuną, to się raczej nigdy nie dowiesz. To znaczy możesz się dowiedzieć, że jednak ich nie usunęli, bo gdzieś tam były kopie, a kopia wyciekła, bo zarządzający tymi danymi admin trzymał je w chmurze, i dał się podejść pięknej hakerce i zgubił niechcący hasło :) (wiem, jak w filmie, np. Vabank, ale takie rzeczy też się dzieją i to 24 godziny na dobę - ilość włamów jest obecnie porażająca).
 #982975  autor: Dorotea
 12 mar 2018, 13:03
Podaję minimum przewidziane ustawowo i bez znaczenia jest miejsce rejestracji. Tak mam zarejestrowane prepaidy u wszystkich operatorów: na imię, nazwisko i PESEL.

Przenosiny z Play do a2mobile jednak mi się udały, bo tam autor formularza miał głowę na karku i znał ustawę, odróżniał też adres zamieszkania od korespondencyjnego.

Do T-Mobile nie przeniosę nic, bo jakbym nie kombinowała wyjdzie niezgodność danych albo zatrzymam się na tej felernej stronie formularza, dalej nie przejdzie.
 #982978  autor: marcin19883
 12 mar 2018, 13:33
Ja pamiętam przenosiny do T-Mobile. Powiem wam, że nigdy w życiu tyle papierów nie podpisywałem. Zamieszanie totalne. Na szybko podpisujesz, bez przeczytania. Pracownik ci podsuwa jeden papier po drugim. W życiu już nic tam nie podpisze. Za to najlepiej na Play. Dwa papierki i już. Czasami nic nie drukowali lub potwierdzenie przeniesienia.
Wzięłem tylko darmowy starter T-Mobile. Przetestuje czy ich strona od wycofania zgód marketingowych działa.
 #983221  autor: Dorotea
 13 mar 2018, 17:26
Play niedawno wprowadził rejestrację prepaid na dane z paszportu również dla obywateli Polski więc jest dodatkowa rzecz do uwzględnienia w formularzu przenosin numerów.

Ciekawe, kiedy T-Mobile się o tym dowie skoro nawet ustaw nie czytają.
 #983503  autor: marcin19883
 14 mar 2018, 18:44
Ale mnie T-mobile wykiwał. Sprytem wymusili pełne dane podczas rejestracji darmowego starteru. Nie wystarczył im PESEL. Trzeba było kurierowi podać nr, serie dowodu osobistego i podpisać się. Kurier mówił, że T-mobile wszystkiego wymaga do rejestracji. :( A już chciałem przenosić swój numer po testach tego starteru. Teraz nie jestem pewien, bo moga mieć kruczki o jakich nam sie nie śniło.
 #983517  autor: marcin19883
 14 mar 2018, 19:10
piotrzet pisze:Jakbyś czytał forum to byś wiedział. Regulamin masz także bardzo nie wiem o co ci chodzi. Wystarczy umieć czytać ;)
Powiedz mi gdzie o tym pisze? http://www.t-mobile.pl/pl/zamow-bezplatny-starter#
Gdzie typowy Kowalski to znajdzie, jeśli widzimy tylko regulamin "WARUNKI OFERTY PROMOCYJNEJ "BEZ LIMITU ZA 1ZŁ DZIENNIE" DLA UŻYTKOWNIKÓW T-MOBILE NA KARTĘ" i przy zamawianiu "Regulamin „Bez limitu za 1 zł dziennie” dla Użytkowników T-Mobile na kartę"
Przy zamawianiu pisze tylko: "Starter zostanie dostarczony kurierem. Podaj adres, pod którym będziesz dostępny/a w godzinach 9.00 – 17.00 w dni powszednie. Przygotuj dowód osobisty lub paszport, aby odebrać przesyłkę. Starter nie wymaga dodatkowej rejestracji."
 #983529  autor: marcin19883
 14 mar 2018, 20:00
piotrzet pisze:Przecież przy zamawianiu są wszystkie te dane więc bardzo nie wiem jaki masz problem?
Tylko adres i PESEL jest przy zamawianiu startera na karte. Przy przenoszeniu jest wszystko. Mylisz przeniesienie numeru z zakupem starteru i rejestracją
 #983685  autor: Gregrin
 15 mar 2018, 15:50
marcin19883 pisze:podać nr, serie dowodu osobistego i podpisać się.
Ale gdzie tu "pełne dane" ?? Spisali tylko dokument na podstawie którego potwierdzali twoją tożsamość a prawidłowość poświadczyłeś swoim podpisem. Gdzie tu "wymuszanie" danych ?
  • Strona 7 z 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10