DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 4 z 28
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 28
 #987785  autor: Gregrin
 08 kwie 2018, 01:30
PawlusG pisze:można od razu (czy też może w ciągu 24h) wklepać kod i przenieść się do Faktu.
Po zmianie taryfy to jakieś 4h i w przypadku przeniesienia to chyba podobnie. Jeśli będzie komunikat ze inna operacja jest w trakcie realizacji to trzeba czekać. Jak jakiś ze nie przyjęło kodu to próbować kilka razy.
PawlusG pisze:Ile czasu trzeba odczekać od uruchomienia taryfy Fakt do momentu wklepania kodu na bonus 500 zł, żeby wszystko dobrze zadziałało?
Chyba kilka minut. Ktos mówił ze w play 24 najpierw mu się bonus 200zl pokazał i go uruchomił a następnie pokazał się ten 500zl i już nie można go było uruchomić. Jeśli uruchamiane będzie kodem to można chyba od razu bo są chyba inne kody na 200zl i na 500zl wiec ważne żeby wbijać prawidłowy ;)
 #987898  autor: PawlusG
 08 kwie 2018, 19:41
To dobra wiadomość, bo kończy mi się karta z Orange Free, więc na 5 miesięcy by był Fakt, ale w żadnym salonie u mnie nie mieli właściwych kart i chcieli przenosić tylko do Play na Kartę :)

:)
 #987958  autor: jamto02
 09 kwie 2018, 10:01
Ktos mówił ze w play 24 najpierw mu się bonus 200zl pokazał i go uruchomił a następnie pokazał się ten 500zl i już nie można go było uruchomić. Jeśli uruchamiane będzie kodem to można chyba od razu bo są chyba inne kody na 200zl i na 500zl wiec ważne żeby wbijać prawidłowy ;)
ja to pisałem i potwierdzam. Po prostu trzeba odczekać aż pokaże się 500 zł. a cała strona zmieni się na czerwone litery. Robiłem to już uważniej podczas drugiej aktywacji. Nie wiem czy to zasada ale po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu było tak jak trzeba.
 #987966  autor: jarekt
 09 kwie 2018, 11:56
Jeśli po migracji, motyw/kolor/skórka Play24 jest niepoprawny (oczywiście po przelogowaniu i po upłynięciu powiedzmy 24 godzin), to zgłaszasz prośbę o zmianę błędnego tzw. kodu marketingowego, na poprawny.
 #988614  autor: tomeek
 12 kwie 2018, 21:07
jamto02 pisze:Cały problem tej promocji polega na tym że nie uraczysz starterów FM. O tym właśnie pisałem na forum Playa. Specjalnie dla mnie mieli sprowadzić, zabiegali o to ale bez skutku. W jednym z salonów jak zapytałem o startery to zmierzyli mnie takim wzrokiem, ze...... Zupełnie nie mieli pojęcia o tym że w Play można mieć FM. No i ktoś podpowiedział że można tym sposobem jaki znacie. Gdyby startery były dostępne nie trzeba by żadnych sztuczek ale najwyraźniej komuś bardzo na tym zależy aby ich nie było, takie można odnieść wrażenie...
W niektórych salonach są startery Fakt Mobile. Dziś przeniosłem numer do FM otrzymując "czerwony" starter w Warszawie na ul. Pańskiej 65.
 #988819  autor: KR2615
 14 kwie 2018, 10:32
Mnie za to zmierzyli wzrokiem jak spytałem o dostępność starterów. Pani wręcz oburzona stwierdziła, że zawsze i wszędzie są dostępne.
 #988977  autor: Miro-miro
 15 kwie 2018, 09:58
Przeniosłem nr z orange do playa. Uruchomiłem starter i próbuję przejść do FM aby potem dostać bonus za przeniesienie (500zł) tylko jest mały problem - nie widzę w play24 ani poprzez *163# opcji migracji do FM. Napiszcie mi proszę jak przejść z playa do FM - trzeba dzwonić na infolinie???
 #988980  autor: adacomp
 15 kwie 2018, 10:19
Miro-miro pisze:Przeniosłem nr z orange do playa. Uruchomiłem starter i próbuję przejść do FM aby potem dostać bonus za przeniesienie (500zł) tylko jest mały problem - nie widzę w play24 ani poprzez *163# opcji migracji do FM. Napiszcie mi proszę jak przejść z playa do FM - trzeba dzwonić na infolinie???
*163*12#
 #989504  autor: PawlusG
 18 kwie 2018, 17:54
Podsumuje wszystko łopatologicznie, bo chyba jutro pójdę do salonu przenieść numer :)
Po przeniesieniu numeru do Play (do FAKT nie ma mowy, nigdzie nie mają SIM) wbijam kod *163*12# i czekam na przejście numeru. Mam nadzieję, że po przejściu numeru przyjdzie SMS z informacją.
Jak już numer będzie w FAKT, to wbijam kod *111*342*1# i dostaję pakiet złotówek i 50 GB internetu?
Rozumiem, że z Play do Fakt najlepiej będzie przenieść numer od razu po przeniesieniu go od innego operatora do Play?
Czy po przeniesieniu muszę od razu doładować konto jakąś konkretną kwotą?

:)
 #989508  autor: jarekt
 18 kwie 2018, 18:10
@PawlusG, oczywiście po przeniesieniu musisz numer aktywować, zanim go zmigrujesz do FaktM.
SMS o zmianie taryfy przychodzi często z jednodniowym opóźnieniem, a czasami nie przychodzi wcale.
Dla "bezpieczeństwa" całej procedury, od momentu zmigrowania do FaktM najlepiej odczekać do kolejnego dnia i dopiero wtedy aktywować bonus.
Całą procedurę możesz zacząć nawet za 3 lata, ale nie ma gwarancji co wtedy (i czy w ogóle) dostaniesz.

Podsumowanie:
1. Przeniesienie numeru do Play.
2. Aktywacja numeru.
3. Migracja do FaktM.
4. Odczekanie do następnego dnia.
5. Upewnienie się na 100%, że jesteśmy w FaktM.
6. Aktywacja BzP.

Ale nawet poprawne wykonanie tych wszystkich operacji nie daje gwarancji otrzymania 500zł/50GB/150dni, bo otrzymanie takiego BzP po tych wszystkich krokach jest niezgodne z regulaminem.

PS. Z Play do FaktM migrujemy (nie przenosimy numeru) albo zmieniamy taryfę (lub ofertę).
PS2. Nie wykonujemy tych operacji w godzinach 23:30-2:30 w okresie "letnim" (od około 1 kwietnia - do około 30 września) i w godzinach 22:30-1:30 w okresie "zimowym" :) (w systemach Play/P4 jest pewien błąd związany z nieprawidłowym działaniem strefy czasowej i niektóre operacje w okresie zimowym zamiast o północy zaczynają się o 23:00, no i chodzi o unikanie robienia tych operacji w tych godzinach ze względu na codzienne sesje "obliczeniowe").
 #989515  autor: PawlusG
 18 kwie 2018, 18:31
jarekt pisze:@PawlusG, oczywiście po przeniesieniu musisz numer aktywować, zanim go zmigrujesz do FaktM.
Co trzeba zrobić?
W Orange wystarczył USSD do sprawdzenia stanu konta.
W Play jest tak samo?
jarekt pisze:Ale nawet poprawne wykonanie tych wszystkich operacji nie daje gwarancji otrzymania 500zł/50GB/150dni, bo otrzymanie takiego BzP po tych wszystkich krokach jest niezgodne z regulaminem.
Sprawdzałem chyba w 3 salonach i w żadnym nie znaleźli kart SIM FAKT.

:)
 #989516  autor: jarekt
 18 kwie 2018, 18:39
Co trzeba zrobić?
*101# albo puścić strzałkę (nie trzeba odbierać na drugim fonie aby numer się aktywował).
PawlusG pisze:Sprawdzałem chyba w 3 salonach i w żadnym nie znaleźli kart SIM FAKT.
Nieistotne. Ja Ci tylko mówię, że opisana procedura zgodnie z regulaminem spowoduje bezpowrotną utratę możliwości aktywacji BzP (z powodu migracji z Play do Fakt). System jednak pozwala BzP aktywować i go przyznaje.

---edit---
Dlatego jeżeli coś zepsujesz podczas tej operacji albo się za bardzo pośpieszysz, to reklamacji nawet nie masz prawa składać :) (tzn. masz prawo ale byłoby to głupie, bo regulamin jest bardzo jasny w tej kwestii i nic Ci się nie należy po migracji do FaktM).

Może tego nigdy nie zmienią, a może "naprawią" już jutro...
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2018, 18:44 przez jarekt, łącznie zmieniany 4 razy.
 #989518  autor: PawlusG
 18 kwie 2018, 18:41
No nic zobaczymy, u siebie niestety nie mam możliwości przenieść numeru do Fakt, nawet nie wiedzą kiedy będą mieli SIMki.

:)
 #989519  autor: jarekt
 18 kwie 2018, 18:48
Dla dodatkowe zabezpieczenia całej operacji, zapytaj w salonie czy skoro nie mają kart MNP Fakt, to możesz przenieść się do Play i potem zmigrować do Fakt i tam otrzymać BzP. Zgodnie z regulaminem to jest niemożliwe i tak Ci może pracownik powiedzieć ale jakiś mniej obeznany może Ci powiedzieć, że to się bez problemu będzie dało zrobić (co jest oczywiście nieprawdą zgodnie z regulaminem ale prawdą, bo tak działa teraz system).

Oczywiście rozmowę sobie nagraj i w razie czego przedstawisz jako dowód, że tak kazano Ci zrobić w salonie, bo nie mieli kart MNP Fakt. Wtedy gramotny konsultant taką reklamację Ci uzna (gdyby coś poszło nie tak w tej całej procedurze). No ale to trzeba mieć trochę odwagi aby taką rozmowę odpowiednio poprowadzić no i musi Ci konsultant powiedzieć, to co chcesz usłyszeć/nagrać :).
  • Strona 4 z 28
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 28
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 28