DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1125504  autor: mirekK
 14 gru 2021, 14:24
Jakieś fajne oferty z min 15 GB ważnym min 30 dni ? Darmowe lub za max 5 pln.
To ma być karta przede wszystkim do internetu.
Wybaczcie, ale mniejsze pakiety traktuje jak internetowe śmieci mając na uwadze aktualne ceny.

Jeszcze do niedawna Play dawał 100 GB ważne do końca roku.. to się nazywa fajna oferta :)

WYMODEROWANO

warty uwagi wydaje się "Plush oraz Plus" "Rozmowy, SMSy i MMS i 15 GB za 0 zł przez 3 mies"
pisał o tym autor wątku. Ale nie określono czy 15 GB przyznawane jest w każdym z 3 pierwszych miesiecy, czy tylko w pierwszym miesiącu.
Poza tym czy nie trzeba doładowac karty przed upływem pierwszego miesiąca ? Pamiętam, że już coś takiego mnie spotkało, bo nominalnie karta ważna jest 30 dni - to oczywiście celowo ukryty stary haczyk w Plus.
Ostatnio zmieniony 14 gru 2021, 15:38 przez Remington, łącznie zmieniany 2 razy. Powód: konkurencja niech sama zadba o reklamę i pozycjonowanie
 #1125606  autor: Skyline
 16 gru 2021, 16:05
warty uwagi wydaje się "Plush oraz Plus" "Rozmowy, SMSy i MMS i 15 GB za 0 zł przez 3 mies"
pisał o tym autor wątku. Ale nie określono czy 15 GB przyznawane jest w każdym z 3 pierwszych miesiecy, czy tylko w pierwszym miesiącu.
Poza tym czy nie trzeba doładowac karty przed upływem pierwszego miesiąca ? Pamiętam, że już coś takiego mnie spotkało, bo nominalnie karta ważna jest 30 dni - to oczywiście celowo ukryty stary haczyk w Plus.
Mógłby się ktoś kto korzystał z Plush odnieść co do tej wymoderowanej części wypowiedzi?
Jak to wygląda przy przeniesieniu do Plush, czy trzeba doładowywać czy to 15Gb jest co miesiąc czy na 3 miesiące?
Czy są haczyki o doładowaniu bo konto wazne tylko 30 dni?
 #1125636  autor: Karlos20
 17 gru 2021, 04:50
Usługa jest ważna 30 dób, a nie 3 miesiące (to okres w którym nie będzie naliczana opłata za usługę). Potem odnawia się na kolejne 30 dób. Po upływie ważności trzeciego miesiąca, usługa wchodzi w tryb płatny. W każdym okresie ważności usługi (30 dób) jest dostępne 15GB neta (osobno, gdyż niewykorzystane środki podczas odnowienia się kasują). Stan sprawdzamy kodem *136#
Polecam odpalić promocję RWK w Plush i zasilić konto za 5 zł. Wówczas zniknie największe zmartwienie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1125640  autor: 24bis24
 17 gru 2021, 07:10
Karlos20 pisze:
17 gru 2021, 04:50
Polecam odpalić promocję RWK w Plush i zasilić konto za 5 zł. Wówczas zniknie największe zmartwienie.
już pisałem Tobie wielokrotnie, że nie masz wiedzy w tym temacie. Po 14 dniach konto należy doładować a wcześniej włączyć RWK a Ty swoje.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1125693  autor: Karlos20
 18 gru 2021, 06:03
WYMODEROWANO Od zawsze polecam po przeniesieniu numeru do Plus(h)a włączyć promocję z RWK, a po jej odpaleniu zasilić konto. Nie ma znaczenia czy odpalisz teraz po aktywacji startera promocyjnie no-limity 3x za 0 czy nie.
Ostatnio zmieniony 18 gru 2021, 10:16 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: Bez niegrzecznych tekstów proszę

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126900  autor: mirekK
 16 sty 2022, 12:44
Sugeruję usunięcie z tematu wpisów co najmniej z 2018, 2019 i 2020 roku bo są zwyczajnie nie aktualne i marnuje się czas na czytanie. Ewentualnie przeniesienie do archiwum.

Ponawiam swoje i kilku innych osób pytanie o promocję:
"Przenieś numer do Plusa i nie płać przez 3 miesiące"
dodaje foto z ofertą:
imgur.com/a/htiyZCN

1
ile rzeczywiście i przede wszystkim AKTUALNIE jest ważny przeniesiony numer , łącznie z możliwością wykonywania połączeń wychodzący ? Z 1-2 lata temu korzystałem z tej promocji i zdaje się po 30 dniach trzeba było wykonać doładowanie minimalną kwotą 5 pln. Koszt niewielki i opłacalny, ale pozostaje niesmak i kwalifikuje się do zgłoszenia w UOKiK z racji reklamy wprowadzającej w błąd. Trzech konsultantów w ostatnich dniach podało różne informacje co do ważności: 90 dni (i tak to powinno wyglądać) ; 30 dni i 14 dni (podobnie jak tu na forum.. ale i mi ten termin wydaje się jakiś nie standardowy)

2
jakim kodem odpalić RWK dla oferty z pkt1 ? optymalnie by było wykonać to tuż na koniec domyślnego okresu ważności.. dzięki temu wyszłoby 365+30 lub 365+90 dni

3
w jakim terminie przenoszone są numery ? wniosek złożyłem w piątek ok g16 .
I tu podobnie trzy różne odpowiedzi z BOK: w ciągu 1 dnia roboczego ; na sobotę lub niedzielę. Jeszcze jakoś w III kwartale 2021 roku, nr z Viking Mobile do Play przeniesiono mi z piątku na sobotę :)

p.s.
Po dużej i dziwnej moderacji moich ostatnich wpisów, podejrzeniach o konszachty z siłami nieczystymi oraz działalnością na korzyść jakiś bliżej nie określonych podmiotów ograniczyłem aktywność na forum. Bardzo niechętnie tu wracam, wyłącznie przez kilka co najmniej niezrozumiale zachowujących się osób, z którymi co jeszcze lepsze nie można się skontaktować. Zatem wybaczcie przerwy lub długi brak odpowiedzi. Pozdrawiam tych nie złośliwych i z dystansem do świata i rzeczywistości.
 #1127325  autor: achromski
 26 sty 2022, 04:14
mirekK pisze:
16 sty 2022, 12:44
3
w jakim terminie przenoszone są numery ? wniosek złożyłem w piątek ok g16 .
I tu podobnie trzy różne odpowiedzi z BOK: w ciągu 1 dnia roboczego ; na sobotę lub niedzielę. Jeszcze jakoś w III kwartale 2021 roku, nr z Viking Mobile do Play przeniesiono mi z piątku na sobotę :)
Zlecałem przeniesienie we środę 5 stycznia tuż przed zamknięciem systemu.
Punkt był czynny 1h dłużej.
Poprosiłem o termin na poniedziałek.
Pani w salonie powiedziała, że nie ma opcji wyboru terminu.
Po prostu z dnia na dzień.
Ok. w czwartek święto, po północy uruchamiam jedną z kart i (_!_) .
Dopiero w pierwszy dzień roboczy zostały uruchomione.

Reasumując przeniesienie na pierwszy dzień roboczy od zlecenia.

Pozdrawiam, Alek.
 #1129376  autor: babciagienia1p
 18 mar 2022, 15:11
@atlantydas
Nie uruchomisz pakietu w taryfie przenosinowej Play na Kartę Start, bez względu na to z jakiej sieci przenosiłeś.
100GB można uruchomić w taryfach Play na Kartę, Play na Kartę Lubię to!, Formuła Play na Kartę, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę odNOWA, RBM SieMa na Kartę, RBM SieMa PL na Kartę, Internet na Kartę lub Internet na Kartę 2.0.
To znaczy, że najpierw korzysta się z 20 GB z bonusa za przeniesienie, następnie zmienia taryfę na którąś z powyższych i dopiero wtedy można aktywować 100 GB na start. Podobno, jak piszą niektórzy użytkownicy forum, znowu nie trzeba doładowywać przed uruchomieniem 100 GB (nie sprawdzałam).
Przy zmianie taryfy, w większości przypadków, traci się złotówki z BzP.
 #1129436  autor: achromski
 19 mar 2022, 16:31
atlantydas pisze:
19 mar 2022, 15:59
@babciagienia1p nie trzeba doladowywac aby uruchomic 100gb. wczoraj sprawdzalem na innym nr
Na dwóch numerach również uruchomiłem bez zasilenia kont.
Może to z uwagi na to, że to przeniesione numery?

Pozdrawiam, Alek.
 #1129878  autor: vkjcsakjvcjk
 31 mar 2022, 08:29
Mam pytanie, czy w taryfie "na start" nadal te 100GB znika z apki po miesiącu od aktywacji numeru? Bo tyle tych internetów teraz dają,że żal mi teraz odpalać tylko później trzeba się boksować z konsultantem w zależności na kogo się trafi. Z drugiej strony na innym numerze aktywowanym w grudniu promocja jest cały czas dostępna tylko po włączeniu wyskakuje komunikat, że skorzystać można raz więc może już to naprawili.
 #1129881  autor: babciagienia1p
 31 mar 2022, 08:48
@vkjcsakjvcjk
Jeśli piszesz o taryfie przenosinowej Playa (Play na Kartę Start), to nie można w niej uruchomić 100 GB na start. Aktywacja100 GB jest możliwa dopiero po zmianie taryfy na Play na Kartę, Play na Kartę Lubię to!, Formuła Play na Kartę, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę odNOWA, RBM SieMa na Kartę, RBM SieMa PL na Kartę, Internet na Kartę lub Internet na Kartę 2.0. Aktualny termin promocji - do 30 czerwca 2022. Do tej pory była przedłużana, ale regulaminowym warunkiem jest aktywacja startera w okresie promocji.
 #1129915  autor: vkjcsakjvcjk
 31 mar 2022, 15:25
babciagienia1p pisze:
31 mar 2022, 08:48
@vkjcsakjvcjk
Jeśli piszesz o taryfie przenosinowej Playa (Play na Kartę Start), to nie można w niej uruchomić 100 GB na start. Aktywacja100 GB jest możliwa dopiero po zmianie taryfy na Play na Kartę, Play na Kartę Lubię to!, Formuła Play na Kartę, Play na Kartę Rok Ważności Konta, Play na Kartę odNOWA, RBM SieMa na Kartę, RBM SieMa PL na Kartę, Internet na Kartę lub Internet na Kartę 2.0. Aktualny termin promocji - do 30 czerwca 2022. Do tej pory była przedłużana, ale regulaminowym warunkiem jest aktywacja startera w okresie promocji.
Skąd ta informacja ja już jedną kartę w ramach obowiązującej promocji odpalałem normalnie. Wiesz to, że ona jest pominięta w regulaminie to akurat nic nowego. Było tak od zawsze i zawsze działało. Tylko, że na jesień tamtego roku po miesiącu znikała możliwość włączenia z apki i trzeba było z konsulatem załatwiać. Mi włączyli bez problemu ale ktoś pisał, że były jakieś opory . Wszystko zależy na kogo się trafi. Jaki miałoby to sens gdyby ta promocja nie obowiązywała numeru po przeniesieniu? Dla każdego operator klient który przenosi swój numer to skarb. ;)
 #1129920  autor: babciagienia1p
 31 mar 2022, 16:33
@vkjcsakjvcjk
Przenosiłam w obecnym okresie promocyjnym, zarówno do Playa jak i do RBM. W obu przypadkach nie było możliwości aktywowania 100 GB na start, w taryfach przenosinowych, z poziomu aplikacji www i mobilnej. Możliwość pojawiała się dopiero po zmianie taryfy. Na infolinię nie dzwoniłam, bo nie widziałam podstaw regulaminowych. Gratuluję trafienia na życzliwych i elastycznych konsultantów.