Jakieś głupoty gadają-sam w dniu 28 lipca 2020 byłem przenieść numer z T-mobile do Play w mojej wioskowej filii poczty polskiej(woj.lubelskie) i poszło elegancko mimo, że byłem pierwszym przenoszącym numer. System ładnie prowadzi pracownika Poczty za rękę:
-zeskanuj numer karty SIM(numer nadrukowany na czystej karcie MNP otrzymywanej przy przenosinach do Play-na tą SIMkę wskoczy przenoszony numer).
-podaj numer telefonu do przenosin(na ten numer przychodzi kod sms do potwierdzenia przenosin),
-podaj PESEL właściciela przenoszonego numeru, jego adres email,
-wpisz kod potwierdzający przeniesienie przesłany na przenoszony numer,
-ZATWIERDZ I GOTOWE
System nie pytał o nazwe dawcy,nazwisko i adres właściciela numeru, o numer seryjny karty Sim dawcy, o PUK/PIN ani o inne pierdoły.
Po chwili na przenoszony numer dostajemy smsa z Play o otrzymaniu wniosku o przeniesienie, po czasie od starego operatora, że wpłyną wniosek, a na email od Play info o przyjęciu wniosku z linkiem do sprawdzania jego etapu. Potem przychodzą smsy z aktualizacją statusu przenosin. Dziś równiutko o północy numer zadziałał na otrzymaej SIMce w Play. Jedyny "problem" u mnie to konieczność aktywacji VoLTE/WiFiCalling przez czat, bo automatycznie nie pykło.
Żadnych papierów do podpisywania nie było, a czałość trwała z nauką praktyki przez pracownika kilka minut(robił to pierwszy raz). Słowem lepiej niż w salonie, bo w nim kupa śmieci do podpisania jest!
Ostatnio zmieniony 29 lip 2020, 15:15 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.