DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 4 z 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15
 #965522  autor: jarekt
 11 gru 2017, 10:18
@Antyfcb, to jest na 100% data ważności tych 2GB (które uruchomiłeś przedwczoraj). Natomiast poprzednia data ważności konta z GB i tych 200GB może być dalej w systemie pamiętana ale nie jest pokazywana, bo kody *107# i *108# (i Play24) pokazują tylko datę ostatniego lub najdłużej ważnego pakietu.

Ale przepadać te pakiety będą (tzn. mogą, bo tego na 100% nie wiadomo) niezależnie od siebie i niezależnie od tego jaką datę widzisz w Play24 (i po kodach *107# i *108#).

Akurat ten pakiet jest bliźniaczy do normalnego płatnego pakietu 2GB za 9zł i jest to prezent świąteczny więc nie myślę żeby tym razem Play zrobił numer. Ale zwróć uwagę, że w regulaminie ani słowa o tym, że pakiet się kumuluje z już obecnymi i je przedłuża. Wiec można to w systemie tak zaprogramować, że Twoje 200GB przepadnie po terminie oryginalnej ważności.

Do kiedy miałeś ważne te 200GB?

@R.Mandano - na kolejnych. A jakie to ma dla Ciebie znaczenie?
 #965526  autor: R.Mandano
 11 gru 2017, 10:40
U mnie - od wczoraj - nie mogę wysłać SMS na nr 8020 z awatarem pracownika Play - próbowałem na 4 czy 5 awatarach na dwóch numerach z VM.

Po każdej próbie pisze mi, że Błąd albo Nieudana próba wysłania SMS. Wcześniej uzyskałem kod z nr w PF - dlatego podejrzewam, że promocja jest na PESEL a nie na numer.
 #965529  autor: jarekt
 11 gru 2017, 10:45
@R.Mandano, jeśli chcesz, to mogę sprawdzić to dla Ciebie za moment. Wyślę piąte zgłoszenie z numeru Virgin, który ma ten sam PESEL co poprzednie i będziesz wiedział (a kod podaruję komuś w rodzinie - jeśli dostanę). Sprawdzać?
 #965536  autor: R.Mandano
 11 gru 2017, 11:07
Doprecyzowuje, że chodzi o numery na kartę Fremium VM - i oba numery były wcześniej u innych operatorów, z tym, że przeniesienie do VM odbyło się ponad miesiąc temu.

Może tutaj leży problem :?:
 #965558  autor: jarekt
 11 gru 2017, 13:02
@R.Mandano, testy właśnie zakończyłem. 5 numerów Virgin z #Freemium, zarejestrowanych na jeden PESEL - wszystkie otrzymały kod na HBO GO.

Ale... wysyłka mojego SMSa na 8020 kończyła się za każdym razem błędem (wczoraj tego nie miałem) - ale ponieważ ja wysyłałem z modemu i specjalnego softu, to SMS i tak wyszedł, a tylko potwierdzenie o wyjściu/odebraniu SMSa jest jakoś skopane dzisiaj w Virgin albo ja za krótkie timingi ustawiłem :) albo jeszcze coś innego (nieistotne dla mnie skoro SMSy z kodem otrzymałem).

W każdym razie 5 kodów przyszło. Numery z przeniesienia.
 #965570  autor: bolek2004
 11 gru 2017, 13:27
Fajnie że dali to hbo ale przynajmniej dla mnie generalnie nic ciekawego tam nie ma poza pojedynczymi dokumentami czy filmami. Chociaż każdy ma inny gust.
Jedyny plus że można online oglądać te 3 kanały ale patrząc na program tv nic ciekawego.
Przynajmniej wiem że nigdy więcej z tego nie skorzystam bo jak dla mnie nie warto.
Choć niewykluczone że dla kogoś innego będzie więcej ciekawych rzeczy.
 #965578  autor: ign123
 11 gru 2017, 13:53
Zastanawiam się nad zapisem §7. pkt. 4. a. dotyczącym pakietu 2GB:
4. Nagroda określona w ust. 1 pkt. c:
a. dostępna jest dla Uczestników spełniających wymagania określone w §4 ust. 2 pkt. oraz do wyczerpania ilości pakietów. (...)
Liczba kodów Tidal i HBO GO jest określona w regulaminie, a pula pakietów 2GB nie. Chciałbym odpalić pakiety pod koniec promocji, ciekawe czy nie okaże się, że pula już się wyczerpała...
 #965579  autor: 24bis24
 11 gru 2017, 13:56
czarek0072 pisze:Ja w P nklt próbowałem ok.,dziesięciu razy i nie dało rady więc napisałam reklamacje.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
na @?
czekamy na Twoją odpowiedź z Plej*
*poprawna pisownia :D
ign123 pisze: Liczba kodów Tidal i HBO GO jest określona w regulaminie, a pula pakietów 2GB nie. Chciałbym odpalić pakiety pod koniec promocji, ciekawe czy nie okaże się, że pula już się wyczerpała...
wychodzi na to, że w PnkRWK została wyczerpana wcześniej niż rozpoczęła się promocja :D

@ign123 miałeś regulaminową promocją zając się kilka dni temu a teraz piszesz, że pod koniec promocji (są tu tacy co mają dodrą pamięć) :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 11 gru 2017, 14:05 przez 24bis24, łącznie zmieniany 1 raz.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #965581  autor: jarekt
 11 gru 2017, 14:00
czarek0072 pisze:A po co wam tyle tych kodów na jedną osobę?
Ja wygenerowałem teraz 5 kodów, aby zaprzeczyć teorii @R.Mandano.
Ale skoro już kody mam, to odpalę HBO jednocześnie na 5 kompach i 5 monitorach i nadrobię zaległości :) (na jednym kompie na 5 przeglądarkach nie da rady, bo jest limit "urządzeń", a przeglądarka jest tzw. urządzeniem). Poza tym na jednym kompie mogłoby mulić.

A na poważnie to wygeneruję 5000 kodów na swoich kartach (jeśli dam radę i zdążę) i będę na bieżąco (kod ważny 24h) sprzedawał na Allegro 1,01zł taniej niż wartość Vouchera czyli po 23,99zł, tzn. kod będzie za darmo (za symboliczne 1zł, bo taniej się na Allegro nie da), bo regulamin zabrania sprzedawać Vouchery (tzn. nie zabrania, ale pozwala na bezpłatne przekazanie komu innemu) więc wysyłka kodu listem poleconym priorytetowym będzie kosztowała 29zł.
 #965592  autor: ign123
 11 gru 2017, 14:23
24bis24 pisze:@ign123 miałeś regulaminową promocją zając się kilka dni temu a teraz piszesz, że pod koniec promocji (są tu tacy co mają dodrą pamięć)
Wszystko się zgadza. Owej nocy testowo (z przekory ;)) wysłałem smsy aktywacyjne z RBM7MNP i PF, które nie powinny zadziałać (z kronikarskiego obowiązku dopiszę, że rano ok 9 dotarły odpowiedzi "Usługa dla Ciebie niedostępna"). Następnego dnia zabrałem się za regulaminowe taryfy - zacząłem od przeglądu dat ważności pakietów. Ponieważ nikt nie raportował, że promocyjny pakiet przedłuża dotychczasowe GB, więc na części numerów po prostu kupiłem pakiety i postanowiłem poczekać do końca promocji, żeby uruchomić promo GB po informacji czy przedłuża (zamiast kolejnego zakupu pakietu)/nie przedłuża (jako dodatkowe GB, które i tak będzie trzeba przedłużyć pakietem płatnym). Tyle mojego tłumaczenia :)
 #965602  autor: R.Mandano
 11 gru 2017, 15:00
jarekt pisze: Ale... wysyłka mojego SMSa na 8020 kończyła się za każdym razem błędem (wczoraj tego nie miałem) - ale ponieważ ja wysyłałem z modemu i specjalnego softu, to SMS i tak wyszedł, a tylko potwierdzenie o wyjściu/odebraniu SMSa jest jakoś skopane dzisiaj w Virgin albo ja za krótkie timingi ustawiłem :) albo jeszcze coś innego (nieistotne dla mnie skoro SMSy z kodem otrzymałem).
Tak samo mam od wczoraj, od ok. 18.00. Sam widzisz, że SMS z VM nie wychodzą "normalną" drogą. Ale przekonać niedowiarków z Forum to trzeba się napisać jak skryba w średniowieczu ....

Może byś obdarował 1 kodem na HBO, na prv. :?:
:D
  • Strona 4 z 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15