DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 7 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 #958161  autor: Remington
 28 paź 2017, 10:07
darekka pisze:Czytaliście Regulamin promocji-chyba nie :?: ? Przecież jest w nim jasno napisane, że za promocję odpowiada BANK i do niego trzeba kierować wszelkie reklamacje problemów z promocją.
Hmmm, jasno jest, że do TM:

4. Reklamacje
4.1. Reklamacja dotycząca niniejszej Promocji może być zgłoszona:
4.1.1. w każdy sposób przewidziany w „Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przedpłaconych w systemie T-Mobile na Kartę”, którym związany jest Klient.
4.2. W zakresie obsługi produktów i usług T-Mobile Usługi Bankowe reklamacje należy zgłaszać zgodnie z zasadami określonymi w „Regulaminie Obsługi Produktów T-Mobile Usługi Bankowe”.


a do banku gdyby np. system banku nie chciał przyjąć doładowania itp.
 #958199  autor: darekka
 28 paź 2017, 14:33
Z całym szacunkiem ale powyższy cytat jak i wcześniejsze dywagacje kolegi maker3 dotyczą NOWEJ WERSJI Promocji obowiązującej od dnia 1 sierpnia 2017 do końca roku i wymagającej ZAŁOŻENIA KONTA. Stara edycja obowiązująca mnie jak i większość z Was była od dnia 15 lutego do dnia 30 kwietnia 2017r.
W jej zapisach jest:
"4. Reklamacje
4.1. Reklamacja za usługę łączoną może być zgłoszona:
4.1.1. telefonicznie w Contact Center pod numerem 19 506,
4.1.2. poprzez Wirtualny Oddział na stronie internetowej ww.t-mobilebankowe.pl,
4.1.3. poprzez Bankowość Internetową (dla Klienta zalogowanego),
4.1.4. listownie - na adres korespondencyjny Banku. : Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe, ul. Postępu 18B, 02-672
Warszawa,
4.1.5. w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe, których lista dostępna jest na stronie internetowej http://www.t-mobilebankowe.pl.
4.2. Odpowiedź na reklamację może zostać udzielona w formie uzgodnionej z Klientem:
4.2.1. poprzez System Bankowości Internetowej (dla Klienta zalogowanego),
4.2.2. listownie,
4.2.3. poprzez SMS,
a także w uzasadnionych przypadkach, dodatkowo:
4.2.4. telefonicznie,
4.2.5. w Placówce T-Mobile Usługi Bankowe, których lista dostępna jest na stronie internetowej http://www.t-mobilebankowe.pl.

Dowód: Regulamin 1szej edycji dla HEYAH(dlaT był identyczny) http://www.heyah.pl/regulaminy/na-karte ... d4f658b1fc
Jeśli komuś byłby potrzebny stary Regulamin z 1szej edycji dla T-mobile mogę się podzielić, bo mam skitrany.

Nowa edycja: http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 014326.pdf

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #958393  autor: zoltan666
 29 paź 2017, 16:31
Zacząłem korzystać z płatności Android Pay z uwagi na aktualną promocję Allegro. W aplikacji do płatności przypisałem kartę debetową z T-Mobile. W systemie T-Mobile rozlicza płatności przez Android Pay jako płatności przypisaną kartą debetową. Czy przy promocji "10 zł. doładowania..." płatność przez Android Pay będzie spełniać warunki przyznania doładowania?
 #958403  autor: darekka
 29 paź 2017, 16:57
Wg.regulaminu masz kasę wydać kartą ale pamiętaj, że są wyłączenia kodów tranzakcji,które nie zaliczają się-tu może być podobnie.
Radzę w tej materii płacić normalnie kartą(przez neta lub w sklepie stacjonarnym).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #959110  autor: zoltan666
 02 lis 2017, 20:54
darekka pisze:Wg.regulaminu masz kasę wydać kartą ale pamiętaj, że są wyłączenia kodów tranzakcji,które nie zaliczają się-tu może być podobnie.
Radzę w tej materii płacić normalnie kartą(przez neta lub w sklepie stacjonarnym).
Kody MCC to wiem co i jak i teraz już sprawdzam za każdym razem jaki kod miała dana transakcja. A płatność przez Android Pay obciąża kartę debetową (w moim przypadku), więc te 10 zł. doładowania powinno wpaść, bo i uniknięcie opłaty za kartę uwzględnia takie płatności.
 #960941  autor: darekka
 14 lis 2017, 08:36
Sprawdź czy warunki spełnione w ubiegłym miesiącu, jeśli tak to pisz reklamację:jeśli 1sza edycja promocji do Banku, 2ga edycja do Operatora.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #966060  autor: zoltan666
 13 gru 2017, 19:38
darekka pisze:Wg.regulaminu masz kasę wydać kartą ale pamiętaj, że są wyłączenia kodów tranzakcji,które nie zaliczają się-tu może być podobnie.
Radzę w tej materii płacić normalnie kartą(przez neta lub w sklepie stacjonarnym).
Mimo płatności za część transakcji przez Android Pay 10 zł. doładowania otrzymałem.
 #966068  autor: patrix-83
 13 gru 2017, 20:13
Ja też dostałem po raz kolejny doładowanie 10zł w dniu dzisiejszym (konto premium - 500zł płatności kartą płatniczą).
  • Strona 7 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8