DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1149177  autor: babciagienia1p
 02 maja 2023, 14:23
Karlos20 pisze:
02 maja 2023, 09:42
...Numer można dodać do Mój T-Mobile, gdyż jest abonamentowy...Taryfa pozwala jedynie na odbieranie SMS-ów...Uwaga. W tej ofercie działają opcje rozrywkowe - NIE WŁĄCZAĆ, po okresie próbnym jeśli ich nie wyłączymy, spowodują otrzymanie fakturki do zapłaty za niewyłączaną usługę.

W jaki sposób mogę dodać numer do Mój T-Mobile, jeśli urządzenie nie odbiera SMS-ów (iPad)?
Jak wyłączyć opcje rozrywkowe, jeśli j.w.?
 #1149204  autor: Karlos20
 03 maja 2023, 13:58
babciagienia1p: podajesz numer telefonu karty eSIM. Numer znajdziesz albo w instrukcji wgrania eSIM jak również w menu *100# (USSD działają) czy też w ustawieniach sieci komórkowej danego telefonu (jest on w menu np. na iPhonie). Kod weryfikacyjny dodający numer do konta przyjdzie mailem.
Poza tym wystarczy wejść do apki Mój T-Mobile - powinno działać logowanie automatyczne z sieci komórkowej.

Po prostu nie zaglądaj głębiej w apce, jeśli już ktoś te opcje na próbę włączył, to w aplikacji można to wyłączyć, aby nie pojawiła się na fakturze dodatkowa opłata.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1149208  autor: babciagienia1p
 03 maja 2023, 14:38
@Karlos20
Dziękuję za pomoc.
Urządzenie to nie jest iPhone tylko iPad.Nie mam możliwości używania kodów USSD ani menu *100#. Apkę Mój T-M mam w innym iPadzie. Popróbuję wieczorem.

------------Edycja_1-------------
Nie potrafię wejść, ani dopisać numeru do Mój T-Mobile z iPada z e-SIM. W obydwu przypadkach system prosi o kod wysłany SMS-em na ... e-SIM w iPadzie... Mam nadzieję, że odhaczyłam e-fakturę podczas składania zamówienia.
Próba kontaktu z BOK-iem - MASAKRA!!! Wczoraj i dzisiaj nie dało się załatwić żadnej sprawy.
Oprócz korzystania z Mój T-Mobile w przypadku e-SIM, miałam kwestie pobierania nieuzasadnionych opłat z kart w taryfie Frii oraz skracania ważności kont niezgodnie z regulaminem. Panie ze wschodnim akcentem zachowują się jak konduktorki w sowieckim pociągu. Nic się nie da, wszystko jest zgodne z regulaminem, nic nie wolno. Powołują się na punkty w regulaminach, które nie mają żadnego związku z problemem. Do tego straszliwie konfabulują. Co chwilę zmieniają powód nieregulaminowych zjawisk, oczywiście zawsze zasadny lub z winy użytkownika. Zaczynam myśleć, że może T-Mobile specjalnie zatrudnia takie osobowości i nawet jeszcze je doszkala w kierunku maksymalnie betonowej asertywności.
 #1149236  autor: babciagienia1p
 04 maja 2023, 09:06
Niestety nie mogę już edytować poprzedniego posta.

Po trzech dniach użerania się z konduktorkami, wreszcie dzisiaj udało się odzyskać nienależne opłaty w taryfie Frii. Tym razem facet - mimo, że też napływowy - diametralnie inny (lepszy) poziom obsługi niż panie.
Co do e-SIM na iPadzie i możliwości skorzystania z aplikacji, dowiedziałam się, że weryfikacja nowego numeru zawsze odbywa się via SMS i nie mam szans na korzystanie z Mój T-Mobile na iPadzie z e-SIM.
Nie do końca dowierzam takiej informacji. Może ktoś z Was ma pomysł na dopisanie lub tylko jednorazowe skorzystanie z aplikacji Mój T-M, na numerze z e-SIM w urządzeniu nie odbierającym SMS-ów?

PS. Jak na razie, jedyny plus e-SIM, to baaardzo łatwy i fajny numer.
 #1149239  autor: Karlos20
 04 maja 2023, 09:37
babciagienia1p: pisałem, że jeśli połączysz się z siecią komórkową z eSIM na iPadzie, zalogujesz się automatycznie do apki Mój T-Mobile. Na wifi będzie weryfikacja mailem / SMSem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154850  autor: babciagienia1p
 29 lip 2023, 04:21
Numery bezpłatnych eSIM są fajne, więc przeniosłam numer do Plusha. Wszystko zadziałało IDEALNIE. Do północy eSIM T-M działała w iPadzie, od godz. 02:00:08 nowa plastikowa karta ruszyła - bez jakichkolwiek problemów - w Plushu. Nawet aktywacja nastąpiła całkowicie automatycznie. Nie było też problemów z ustawieniami APN-u.
Na wniosku o przeniesienie była odhaczona opcja na koniec okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych wynikającego z umowy z dotychczasowym dostawcą usług.
 #1154852  autor: Karlos20
 29 lip 2023, 07:24
A u mnie eSIM nie chce się wyłączyć. Umowa minęła 25 lipca (3 miesiące). Sądzę, że promocja "nielimitowany internet" na 30 dni spowodowała ciekawy efekt uboczny (ta sama promka podniosła mi w dawnym półrocznym abonamencie T [umowa wygasła 20 lipca i numer trafił do OFNK] prędkość neta bez limitu z 30 do 60 mbps). Net i oczywiście numer nadal działa. Koszty prognozowane w apce cały czas pokazuje 0,00 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154859  autor: babciagienia1p
 29 lip 2023, 09:48
@Karlos20
Dobre...
Gdybym podejrzewała taki numerek, nie przenosiłabym, bo Plushów - ze względu na ich przewagę w jednej z moich lokalizacji - mam już mnóstwo bardzo wiele. Stanowczo za dużo... Niestety mam predylekcję do zbieractwa, a numery eSIM w T-Mobile są takie... bardzo łatwe do zapamiętania...
 #1154932  autor: Karlos20
 30 lip 2023, 14:50
Freemindostr: to chyba pseudo "doradca" jakich nie brakuje w sieciach komórkowych. Nie wierz takim informacjom.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154934  autor: Karlos20
 30 lip 2023, 14:53
Spokojnie, poczekajmy. Numer może zostać wyłączony w każdej chwili. Póki jest aktywny, można nadal używać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1154983  autor: Karlos20
 30 lip 2023, 19:50
bxx1: bo opłat nie ma - na to się umawialiśmy z operatorem. Wszystko w porządku. Korzystaj, póki działa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1155011  autor: wjan3
 31 lip 2023, 01:31
Cześć.
Mam tą kartę, umowa do 5 września, mogę przenieść numer z tej umowy (po upływie jej terminu) do innego operatora? Czy jakoś blokują przenosiny w tej ofercie? Jeżeli nie, to kiedy najlepiej złożyć wniosek?
 #1155012  autor: babciagienia1p
 31 lip 2023, 06:28
@wjan3
Można przenieść. Niczego nie blokują. T-Mobile traktuje ofertę jako abonament, więc w Twoim przypadku, najlepiej złożyć wniosek przed 6 sierpnia 2023. We wniosku należy zaznaczyć, że to abonament i powinna być odhaczona opcja na koniec okresu wymaganego do skorzystania z warunków promocyjnych, wynikającego z umowy z dotychczasowym dostawcą usług.
 #1155020  autor: Freemindostr
 31 lip 2023, 08:33
W regulaminie jest ogólny poza promocyjny cennik , gdzie 1mb kosztuje 1zl , rozmowę z konsultantem na czacie ,który stwierdził również ,że nie będzie żadnych opłat za okres działania karty ponad umowę warto potraktować jako podkładkę , nigdy nie wiadomo co operator uczyni jak się dowie ,że użytkownicy korzystali z oferty po wygaśnięciu umowy 😅