DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1138770  autor: krzysp84
 21 lis 2022, 02:26
Kilka dni temu przeniosłem numer do Plusa na kartę. Zapominając o promocji dla przenoszących numer niezwłocznie doładowałem konto kwotą 40 zł i odpaliłem pakiet 40 zł/30 dni (tak, aby mieć dostęp do Plusowego 5G). 5G się włączyło i promocja dla przenoszących numer uczciwie zadziałała: stan konta pozostał bez zmian (wynosi aktualnie 41 zł: 1 zł które było na starterze +40 zł z doładowania).

Następnie wpisałem *136*11*1500# aby aktywować "1500 GB na lata" i w odpowiedzi dostałem:
Przekazane od 119119:
Zlozyles zlecenie aktywacji Pakiet 1500 GB.

Usluga niedostepna. Sprawdz:
1) czy masz wymagane srodki
2) czy usluga nie wyklucza sie z inna usluga
3) czy spelnione sa inne warunki w celu jej aktywacji

Po kilku godzinach ponowiłem próbę. Odpowiedź taka sama. Zastanawiam się, czy coś zrobiłem nie tak czy też to błąd systemu i pozostaje mi kontakt z BOK'iem.

Pozdrawiam
 #1138775  autor: Karlos20
 21 lis 2022, 10:29
krzysp84: kontakt z BOK. Promocja "1500 GB" powinna Ciebie objąć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140595  autor: Karlos20
 29 gru 2022, 10:10
Promocja została przedłużona do 31 marca 2023.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140645  autor: Karlos20
 30 gru 2022, 15:05
Z Plusa. Oficjalnie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140845  autor: MariuszY
 03 sty 2023, 09:03
U mnie aktywacyjny klasyk - promocja aktywowana ekspresowo 1-2minuty, ale na paczkę danych "czekaj tatka latka". Kiedy odpalałem to na dwóch numerach przeniesionych na Nowy Plush, to nie zależało mi na pakiecie i sprawę zignorowałem - "promocja 1500GB" aktywna, a ilość danych otrzymanych "0". Dziś mam to samo w Elastycznej. Oczywiście dzwonienie na BOK daje tyle, że "proszę czekać 72 godziny, a czy chciałby pan poznać naszą ofertę na abonament... na telewizję... na fotowoltaikę...". Jak to w Plusie - sprzedadzą ci wszystko, ale niczego nie załatwią. Oczywiście wszystko podparte regulaminami - 3 doby na aktywację, 3 doby na paczkę danych, 30 dni na reklamację, a po z górą miesiącu albo "szanowny pan nie jest uprawniony", albo włączą i nawet nie przeproszą :(
 #1140848  autor: babciagienia1p
 03 sty 2023, 10:37
@MariuszY
Ostatnio to standard. Wysyłaj e-mail "zgłoszenie techniczne" na [email protected] przed upływem 72 godzin, z podaniem numeru telefonu, imienia, nazwiska i Peselu. Aktywują ręcznie. Tylko później może być problem z odnawianiem pakietu.
 #1140860  autor: MariuszY
 03 sty 2023, 13:19
Email poszedł. Zdam relację czy coś pomoże.
 #1140959  autor: MariuszY
 04 sty 2023, 20:05
Na "zgłoszenie techniczne" Plus ma standardową formułkę:
"Pana zgłoszenie reklamacyjne z dnia 03.01.2023 r. przekazałem do Polkomtel sp. z o.o. - Reklamacje. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Jednocześnie wyjaśniam, że w przypadku reklamacji usług telekomunikacyjnych niniejsza wiadomość wyczerpuje obowiązek potwierdzenia złożonej do nas reklamacji.
Nadmieniam również, że do Pana dyspozycji pozostaje telefoniczny Dział Obsługi Klienta dostępny pod numerem telefonu 601 102 601 (dzwoniąc z dowolnego telefonu). Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora."
Nie wchodzi klientowi pakiet to niech czeka (30 dni?) na rozpatrzenie "reklamacji" albo dzwoni do BOK (żeby wysłuchać marketingowego bełkotu). Cała obsługa klienta Polkomtel.
Jeśli przenosicie główny swój numer do Plusa - dobrze się zastanówcie. W przypadku problemów możecie zostać bez telefonu, bo problemy techniczne z aktywacją usług Polkomtel rozpatruje jako reklamacje. :smt018
 #1140972  autor: MariuszY
 05 sty 2023, 07:23
babciagienia1p pisze:@MariuszY
Spokojnie.
Rozpatrzą to szybciej. Najpóźniej we wtorek powinni przyznać Ci pierwszą setkę. Weselej może być z następnymi.
Jestem baaardzo spokojny :yawinkle:
Nigdy bym sobie nie pozwolił na przenosiny ważnego numeru do operatora, którego konsultanci BOK nie mają albo uprawnień, albo umiejętności do aktywacji usług. Usługa przynależna zgodnie z regulaminem powinna aktywować się zgodnie z regulaminem, a więc mają jeszcze chwilę. Jeśli robią z tym problemy (a w przypadku tej konkretnej promocji to już 3x z rzędu) to znaczy, że ich system informatyczny jest do bani, a konsultanci nie mogą (nie chcą) uruchomić usługi "z palca".
Jak się nie uruchomi to płakać nie będę, ale poinformuję potomnych "jak łaskawie" traktuje Plus tych co do niego idą. Na razie czekamy... :stop:
 #1140991  autor: asdaf
 05 sty 2023, 11:07
Mój kuzyn złożył reklamację na brak pierwszej 100 w dniu 15.12 i do tej pory nie ma żadnej odpowiedzi ani tym bardziej GB.
 #1141001  autor: pingpong123a
 05 sty 2023, 12:35
asdaf pisze:
05 sty 2023, 11:07
Mój kuzyn złożył reklamację na brak pierwszej 100 w dniu 15.12 i do tej pory nie ma żadnej odpowiedzi ani tym bardziej GB.
Przecież mają miesiąc na rozpatrzenie reklamacji, jak się kuzynowi spieszy to napisz numer reklamacji na forum plusa to ci dają priorytet w ich systemie na jego reklamacje.
 #1141002  autor: MariuszY
 05 sty 2023, 13:01
asdaf pisze:
05 sty 2023, 11:07
Mój kuzyn złożył reklamację na brak pierwszej 100 w dniu 15.12 i do tej pory nie ma żadnej odpowiedzi ani tym bardziej GB.
Jestem przekonany, że po takim terminie odpowiedź będzie odmowna.
pingpong123a pisze: Przecież mają miesiąc na rozpatrzenie reklamacji, jak się kuzynowi spieszy to napisz numer reklamacji na forum plusa to ci dają priorytet w ich systemie na jego reklamacje.
Może reklamacji tak, ale brak włączenia należnej usługi to nie reklamacja tylko zgłoszenie problemu technicznego, bo reklamacje to albo się odrzuca, albo uznaje i wtedy przyznaje zadośćuczynienie, a takiego terminu w Polkomtelu nie znają. Już to u nich przerabiałem. :?
 #1141177  autor: MariuszY
 07 sty 2023, 19:11
Miła wieczorna rozmowa z BARDZO miłym konsultantem Plusa, ponad 100h od aktywacji promocji, przyniosła skutek w postaci przyznania pierwszej paczki neta 100GB. Wychodzi na to, że uprzejmy konsultant może - jeśli chce - przyznać paczkę "z palca". Zobaczymy jak to będzie za miesiąc - automat czy znowu dzwonienie na BOK.
 #1141204  autor: boggio
 08 sty 2023, 09:28
Jeśli włączysz pierwszą paczkę 100GB,a sprawdzenie kodem pokazuje 1500GB(0)to na infolinii uaktywnią"od ręki"natomiast pozostałe paczki,reklamacja i trzeba czekać (2-3 tyg),przerabiałem to wcześniej i przerabiam teraz.Paranoja żeby Plus przez kilka miesięcy nie ogarnął tego.
 #1141206  autor: asdaf
 08 sty 2023, 10:00
boggio pisze:
08 sty 2023, 09:28
Jeśli włączysz pierwszą paczkę 100GB,a sprawdzenie kodem pokazuje 1500GB(0)to na infolinii uaktywnią"od ręki" ...
Nie koniecznie. Kuzyn musiał złożyć reklamację bo dwóch konsuli najpierw kazało czekać 72 godz. a potem trzeci też tylko reklamacja. Kuzyn czeka na pierwszą paczkę od 08.12 (przeniesienie numeru do Plusa) 15.12 (reklamacja).
 #1141207  autor: MariuszY
 08 sty 2023, 10:16
U mnie jak napisałem - włączenie promocji - bez problemu > telefon do BOK w związku z brakiem pierwszej paczki - polecenie oczekiwania 72h > mail do BOK "zgłoszenie techniczne" - przyjęty jako reklamacja - brak odpowiedzi > telefon do BOK po 107h - uprzejmy konsultant włączył pierwszą paczkę od ręki - SMS z info jeszcze przed końcem rozmowy.
Wychodzi na to, że oprócz spapranego systemu, który robi problemy z aktywacją, wszystko zależy od życzliwości/chęci/wiedzy konsultanta BOK. Generalnie jednak pozostaje ciągły niesmak, że tygodniami/miesiącami operator nie potrafi/nie chce naprawić systemu. Tym bardziej, że podstawy marketingu uczą, iż większą wpadką wizerunkową są źle działające promocje niż wadliwe usługi podstawowe. W końcu promocja stanowi formę zachęty, a promocja zmuszająca do postępowania reklamacyjnego wyłącznie zniechęca. :(
 #1141453  autor: asdaf
 11 sty 2023, 18:44
Kuzyn dziś otrzymał odpowiedź na złożona reklamację: reklamacja uznana, przepraszają i... włączyli z dniem dzisiejszym dwie paczki. Niestety tym sposobem okres przez jaki kuzyn może korzystać z pakietów został skrócony o ponad miesiąc. :) :( :)
 #1141456  autor: neotele
 11 sty 2023, 19:17
@asdaf
Sprawdź dokładnie, o co kuzyn wnioskował w reklamacji. Zdania i słowa są istotne.

Jeśli wnioskował o włączenie dwóch paczek, to jego błąd i ma pozamiatane.
Jeśli wnioskował o włączenie najpierw jednej, a potem drugiej - 30 dni później, to ma prawo do kolejnej reklamacji, dotyczącej terminów.