DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1141204  autor: boggio
 08 sty 2023, 09:28
Jeśli włączysz pierwszą paczkę 100GB,a sprawdzenie kodem pokazuje 1500GB(0)to na infolinii uaktywnią"od ręki"natomiast pozostałe paczki,reklamacja i trzeba czekać (2-3 tyg),przerabiałem to wcześniej i przerabiam teraz.Paranoja żeby Plus przez kilka miesięcy nie ogarnął tego.
 #1141206  autor: asdaf
 08 sty 2023, 10:00
boggio pisze:
08 sty 2023, 09:28
Jeśli włączysz pierwszą paczkę 100GB,a sprawdzenie kodem pokazuje 1500GB(0)to na infolinii uaktywnią"od ręki" ...
Nie koniecznie. Kuzyn musiał złożyć reklamację bo dwóch konsuli najpierw kazało czekać 72 godz. a potem trzeci też tylko reklamacja. Kuzyn czeka na pierwszą paczkę od 08.12 (przeniesienie numeru do Plusa) 15.12 (reklamacja).
 #1141207  autor: MariuszY
 08 sty 2023, 10:16
U mnie jak napisałem - włączenie promocji - bez problemu > telefon do BOK w związku z brakiem pierwszej paczki - polecenie oczekiwania 72h > mail do BOK "zgłoszenie techniczne" - przyjęty jako reklamacja - brak odpowiedzi > telefon do BOK po 107h - uprzejmy konsultant włączył pierwszą paczkę od ręki - SMS z info jeszcze przed końcem rozmowy.
Wychodzi na to, że oprócz spapranego systemu, który robi problemy z aktywacją, wszystko zależy od życzliwości/chęci/wiedzy konsultanta BOK. Generalnie jednak pozostaje ciągły niesmak, że tygodniami/miesiącami operator nie potrafi/nie chce naprawić systemu. Tym bardziej, że podstawy marketingu uczą, iż większą wpadką wizerunkową są źle działające promocje niż wadliwe usługi podstawowe. W końcu promocja stanowi formę zachęty, a promocja zmuszająca do postępowania reklamacyjnego wyłącznie zniechęca. :(
 #1141453  autor: asdaf
 11 sty 2023, 18:44
Kuzyn dziś otrzymał odpowiedź na złożona reklamację: reklamacja uznana, przepraszają i... włączyli z dniem dzisiejszym dwie paczki. Niestety tym sposobem okres przez jaki kuzyn może korzystać z pakietów został skrócony o ponad miesiąc. :) :( :)
 #1141456  autor: neotele
 11 sty 2023, 19:17
@asdaf
Sprawdź dokładnie, o co kuzyn wnioskował w reklamacji. Zdania i słowa są istotne.

Jeśli wnioskował o włączenie dwóch paczek, to jego błąd i ma pozamiatane.
Jeśli wnioskował o włączenie najpierw jednej, a potem drugiej - 30 dni później, to ma prawo do kolejnej reklamacji, dotyczącej terminów.
 #1141462  autor: MariuszY
 11 sty 2023, 20:19
@neotele Sam wiesz jak to jest z reklamacjami - dobrze, że w ogóle uznali. Ja raz miałem tak, że "nie uznali, ale w imię dobrej współpracy pakiet włączyli", no a wtedy jakby mnie ktoś w gębę strzelił :smt013
@asdaf Kuzyn może uznać to za wielki sukces - tak bezczelnego w praktyce BOK jak ma Polkomtel nie doświadczyłem nigdzie. Wobec swoich doświadczeń ostatni kontakt z biurem Plusa był jak telefon na inną planetę. :smt031
 #1142812  autor: babciagienia1p
 30 sty 2023, 19:36
Plush nierychliwy, ale sprawiedliwy.
Aktywowałam, zgodnie z regulaminem, promocję 1500 GB w Plushu 15 grudnia 2022. Pierwsza paczka 100 GB, oczywiście, nie przyszła. Nie reklamowałam. Szkoda mi było czasu, a pakiet był w zasadzie niepotrzebny. Paczka 100 GB przyszła dzisiaj (30 stycznia 2023)... Po ponad 46 dobach od aktywacji. Widocznie wajchowy wrócił z urlopu świątecznego i odkopuje się...
 #1142829  autor: MariuszY
 31 sty 2023, 08:16
babciagienia1p pisze:
30 sty 2023, 19:36
Widocznie wajchowy wrócił z urlopu świątecznego i odkopuje się...
Wajchowy wrócił, ale kompletnie zgłupiał i ja wraz z nim :shock:
Na początku miesiąca w tym wątku podałem swoje perypetie z pakietem na przeniesionym numerze - promo włączone 3.01, paczka przyznana "ręcznie" 7.01 (po reklamacji), wczoraj odnowienie paczki - po 21 dniach ;-)
Najlepsze jaja na koniec - paczki nie przyznane wcale na numerach przeniesionych z początkiem października - już wygasła promo za 100% rabatu za 3 miesiące (gołe numery bez innych usług płatnych) i coś mnie tknęło. W iPlus pokazuje na każdym z nich 400GB. Takie cyrki tylko w Plusie :D
 #1142831  autor: Karlos20
 31 sty 2023, 08:59
Polecam sprawdzać kodem *136# (zwrotny SMS) stan pakietów promocyjnych - gdyż apka iPlus nie pokazuje wszystkich informacji (apka będzie przydatna przy korzystaniu na routerze, bo ich większość nie obsługuje kodów USSD).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1142834  autor: atlantydas
 31 sty 2023, 10:02
Jak długo jest ważny 1 pakiet z promocji 1500gb. *136# nie pokazuje terminu ważności.

Wczoraj dostałem 200gb z tej promocji xd
 #1142839  autor: babciagienia1p
 31 sty 2023, 11:04
Karlos20 pisze:
31 sty 2023, 08:59
Polecam sprawdzać kodem *136# (zwrotny SMS) stan pakietów promocyjnych

Oczywiście, że sprawdzone kodem *136#. Najpierw przyszło Pakiet 1500 GB został uzupełniony o dodatkowe 104 857 600 kB. Kod *136# zwraca Pakiet 1500 GB (100 GB).
atlantydas pisze:
31 sty 2023, 10:02
Jak długo jest ważny 1 pakiet z promocji 1500gb. *136# nie pokazuje terminu ważności.

Podobno do nieskończoności, pod warunkiem zachowania ciągłości pakietów.
https://api.plus.pl/jcr/files/file/adp/ ... taPlus.pdf
Ostatnio zmieniony 31 sty 2023, 11:05 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1142842  autor: babciagienia1p
 31 sty 2023, 11:11
@atlantydas
Dobre pytanie.
U mnie przyznany ręcznie zniknął po 720 godzinach, mimo że nie miałam przerwy w regulaminowych pakietach NL. Z kolei, według regulaminu powinien zniknąć jak skończy się pakiet NL. Ciekawe czy kilkuminutowa przerwa, w NL, wystarczy, żeby zniknął 1500 GB?
 #1142989  autor: MariuszY
 02 lut 2023, 14:27
U mnie kolejne odnowienie pakietu - tym razem w regulaminowym terminie, czyli zbieżnie z odnowieniem paczki no limit. W sumie przez miesiąc czasu wskoczyło 300GB. Ciekawe czy za miesiąc też wejdzie z automatu :?: ;-)
 #1142998  autor: babciagienia1p
 02 lut 2023, 15:31
@MariuszY
U mnie na starterze aktywowanym w październiku wpadło, ni stąd ni zowąd, 400 GB i JEST pod kodem *136#. Na starterze nie ma żadnych aktywnych pakietów NL (pakiet 20 GB 5G - zawieszony). Starter czekał na wyzerowanie karą finansową, Już chciałam go wyrzucić.
W październiku było zgłoszenie techniczne. Przyznali ręcznie 100 GB, ale paczka nie odnowiła się mimo aktywnych NL-ów i wygasła po 720 godzinach. Może to taka szczodra rekompensata?
 #1143012  autor: MariuszY
 02 lut 2023, 18:41
babciagienia1p pisze:
02 lut 2023, 15:31
Może to taka szczodra rekompensata?
Myślę, że to raczej metoda "wajchowego" naprawiania błędów systemu ręcznie. Plus walnął wszystkim "zawieszonym" hurtowo co im się należało i nie należało, żeby nie opłacać ludzi z działu reklamacji za pracę w nadgodzinach. Taniej wyszło niż zmagać się z setkami (tysiącami?) skarg klientów, co ani nie wzbudza sympatii, ani nie buduje pozytywnego wizerunku firmy. Inna sprawa, że takie ręczne regulacje potwierdzają tylko moją opinię o systemach informatycznych Polkomtela. :error:
 #1143774  autor: MariuszY
 16 lut 2023, 08:13
"Wajchowy" znowu w akcji - dziś zorientowałem się, że mój (nie)kochany Plus sypnął bajtami. Na trzech kartach przeniesionych do Plusha w marcu i czerwcu 2022, które skorzystały z promocji "3mies. gratis" i w zasadzie dogorywają tylko w sieci, każdy numer dostał 100GB ekstra. W sumie za sprawą "wajchowego" dostałem od Plusa 1TB nie planowanych danych do zużycia. :smt023
Tylko ja tak mam? :smt029
 #1143777  autor: yul69
 16 lut 2023, 09:27
Miałem wyłączoną promkę 1500 GB ,a tu niespodzianka-wczoraj Plus mi ją sam włączył?
 #1144708  autor: teleman29
 03 mar 2023, 10:40
Panowie następujący problem z promocją 1500 GB przeniosłem kartę do plusa najpierw aktywowałem 1500 GB promocje potem darmowy pakiet za 30 zł No limit z promocji za przeniesienie. No i niestety nie mam 100 GB w promocji 1500.
Jest jakiś sposób oprócz pisania reklamacji ?A może po prostu wyłączyć promocję 1500 i ponownie ją włączyć bo podobno jeśli aktywuje się promocję 1500 po włączeniu pakietu to wskakuje 100 GB a jeśli on się na początku aktywuje to jest problem z tym