DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1142839  autor: babciagienia1p
 31 sty 2023, 11:04
Karlos20 pisze:
31 sty 2023, 08:59
Polecam sprawdzać kodem *136# (zwrotny SMS) stan pakietów promocyjnych

Oczywiście, że sprawdzone kodem *136#. Najpierw przyszło Pakiet 1500 GB został uzupełniony o dodatkowe 104 857 600 kB. Kod *136# zwraca Pakiet 1500 GB (100 GB).
atlantydas pisze:
31 sty 2023, 10:02
Jak długo jest ważny 1 pakiet z promocji 1500gb. *136# nie pokazuje terminu ważności.

Podobno do nieskończoności, pod warunkiem zachowania ciągłości pakietów.
https://api.plus.pl/jcr/files/file/adp/ ... taPlus.pdf
Ostatnio zmieniony 31 sty 2023, 11:05 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1142842  autor: babciagienia1p
 31 sty 2023, 11:11
@atlantydas
Dobre pytanie.
U mnie przyznany ręcznie zniknął po 720 godzinach, mimo że nie miałam przerwy w regulaminowych pakietach NL. Z kolei, według regulaminu powinien zniknąć jak skończy się pakiet NL. Ciekawe czy kilkuminutowa przerwa, w NL, wystarczy, żeby zniknął 1500 GB?
 #1142989  autor: MariuszY
 02 lut 2023, 14:27
U mnie kolejne odnowienie pakietu - tym razem w regulaminowym terminie, czyli zbieżnie z odnowieniem paczki no limit. W sumie przez miesiąc czasu wskoczyło 300GB. Ciekawe czy za miesiąc też wejdzie z automatu :?: ;-)
 #1142998  autor: babciagienia1p
 02 lut 2023, 15:31
@MariuszY
U mnie na starterze aktywowanym w październiku wpadło, ni stąd ni zowąd, 400 GB i JEST pod kodem *136#. Na starterze nie ma żadnych aktywnych pakietów NL (pakiet 20 GB 5G - zawieszony). Starter czekał na wyzerowanie karą finansową, Już chciałam go wyrzucić.
W październiku było zgłoszenie techniczne. Przyznali ręcznie 100 GB, ale paczka nie odnowiła się mimo aktywnych NL-ów i wygasła po 720 godzinach. Może to taka szczodra rekompensata?
 #1143012  autor: MariuszY
 02 lut 2023, 18:41
babciagienia1p pisze:
02 lut 2023, 15:31
Może to taka szczodra rekompensata?
Myślę, że to raczej metoda "wajchowego" naprawiania błędów systemu ręcznie. Plus walnął wszystkim "zawieszonym" hurtowo co im się należało i nie należało, żeby nie opłacać ludzi z działu reklamacji za pracę w nadgodzinach. Taniej wyszło niż zmagać się z setkami (tysiącami?) skarg klientów, co ani nie wzbudza sympatii, ani nie buduje pozytywnego wizerunku firmy. Inna sprawa, że takie ręczne regulacje potwierdzają tylko moją opinię o systemach informatycznych Polkomtela. :error:
 #1143774  autor: MariuszY
 16 lut 2023, 08:13
"Wajchowy" znowu w akcji - dziś zorientowałem się, że mój (nie)kochany Plus sypnął bajtami. Na trzech kartach przeniesionych do Plusha w marcu i czerwcu 2022, które skorzystały z promocji "3mies. gratis" i w zasadzie dogorywają tylko w sieci, każdy numer dostał 100GB ekstra. W sumie za sprawą "wajchowego" dostałem od Plusa 1TB nie planowanych danych do zużycia. :smt023
Tylko ja tak mam? :smt029
 #1143777  autor: yul69
 16 lut 2023, 09:27
Miałem wyłączoną promkę 1500 GB ,a tu niespodzianka-wczoraj Plus mi ją sam włączył?
 #1144708  autor: teleman29
 03 mar 2023, 10:40
Panowie następujący problem z promocją 1500 GB przeniosłem kartę do plusa najpierw aktywowałem 1500 GB promocje potem darmowy pakiet za 30 zł No limit z promocji za przeniesienie. No i niestety nie mam 100 GB w promocji 1500.
Jest jakiś sposób oprócz pisania reklamacji ?A może po prostu wyłączyć promocję 1500 i ponownie ją włączyć bo podobno jeśli aktywuje się promocję 1500 po włączeniu pakietu to wskakuje 100 GB a jeśli on się na początku aktywuje to jest problem z tym
 #1144710  autor: Karlos20
 03 mar 2023, 10:44
teleman29: na razie poczekaj do poniedziałku z tym, bo mają na przyznanie tych 100 GB czas do 72h. Jeśli ten czas zostanie przekroczony, pisz do nich. Masz czekać, jeśli wyłączysz i ponownie włączysz promocję, możesz utrudnić i przedłużyć czas reklamacji.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144712  autor: teleman29
 03 mar 2023, 10:53
Na razie nie pisałem reklamacji wyłączyłem te promocje i ponownie włączyłem niestety 100 GB Nie wskoczyło. Powiem szczerze że po przeniesieniu z Play jestem niemile zaskoczony ilością błędów w plusie. Nie będę bawił się w reklamację. Po wykorzystaniu trzech miesięcy za darmo prawdopodobnie wrócę do Playa z tego co czytałem na forach to jest ciągły problem z tymi 100 GB z promocji 1500 ludzie muszą co miesiąc pisać reklamację nie chce mi się w to bawić powiem szczerze
 #1144713  autor: Karlos20
 03 mar 2023, 10:56
teleman29: skoro nie chcesz się w to bawić, to przenieś się do innej sieci od razu, szybciej to potrwa. Jak dziś to zrobisz, możesz być w nocy z dziś na jutro w Play. A tam warunki darmowych 200 GB są jasne (wymagana apka i zasilenie 10 zł).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1144719  autor: babciagienia1p
 03 mar 2023, 13:16
@teleman29
Nie czekaj 72 godzin. Jak paczka nie przyszła po aktywacji, to nie przyjdzie wcale. Napisz "zgłoszenie techniczne", ze swojego e-maila, od razu. Po przeniesieniu, najlepiej było najpierw aktywować 3xNL+20GB i dopiero później aktywować 100/1500GB. Pakiet przyznają Ci, wcześniej czy później, i zazwyczaj z nadregulaminowymi zasadami - kilkaset GB ważnych, również, po zakończeniu NL-ów. Niestety wygląda jakby "popychali" pakiety ręcznie. Są też dobre strony takiej sytuacji.
 #1144726  autor: teleman29
 03 mar 2023, 14:27
Wykorzystam na razie 3 miesiące gratis za przeniesienie plus te 15 GB.... Na szczęście mam druga kartę w Orange z dużym pakietem wiec aż tak nie płacze za tymi 100gb choć na nie liczyłem zwłaszcza że miały być na lata.... Ale z tego co czytam na forach wszyscy mają z nią problemy a ja nie będę co miesiąc pisał zgłoszen z numerem pesel do działu reklamacji i czekał..... Żeby choć można to było zgłosić z poziomu apki jak w play.... Rozmowa z konsultantem, sprawdzenie, włączenie pakietu i załatwione, a nie jakieś zgłoszenia z peselem robić..

Wiele lat nie byłem w plus, z tego co widzę teraz wszystko się opiera o sprzedaż płatnych usług typu telewizja i internet a platforma leży.... Od roku ludzie mają problemy z tą promocją, żeby przez tyle czasu tego nie naprawić? Ladowal bym co miesiąc po 30 zł, mieliby z tego duży zysk, a tak po prostu sobie pójdę. Dla mnie porażka na całej linii.
 #1144728  autor: babciagienia1p
 03 mar 2023, 14:35
@teleman29
Napisałam zgłoszenie, po kilku dniach włączyli pierwszą setkę, a potem, ni z tego ni z owego, dosypali ("wajchowy"?) kolejne 400 GB, które są ważne, mimo że nie mam już żadnego pakietu NL, tylko RWK.
 #1145289  autor: Karlos20
 10 mar 2023, 12:35
Jest już nowa promocja "nawet 2000 GB. Plus".
Wystarczy posiadać aktywne nowe opcje no-limitów z GB (Bezlimit + 25 GB za 35 zł/mc oraz Bezlimit + 35 GB za 40 zł/mc).
Aktywacja kodem *136*11*2000#
Uwaga: promocja wyklucza się z promocją "1500 GB na lata. Plus".
Regulamin > https://api.plus.pl/file/files/file/reg ... GBPlus.pdf

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥