DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1131262  autor: biala1991
 14 maja 2022, 19:51
Zalogowałam się do aplikacji kodem sms na starym numerze i bonusu nie ma chociaż uważam, że mi przysługuje, bo pomimo że nr jest "schodzony" :D to nigdy na nim nie korzystałam z apki. Regulamin mówi o pierwszym logowaniu do MO wersji 5 i nie przewiduje osobnych warunków dla nowych czy starych a w praktyce nowy klient dostaje 100GB bez rejestracji a stary klient musi założyć konto na maila.
A najciekawsze, że na starym numerze nie mam opcji rejestracji konta. Kiedy loguję się na szybko nowym numerem na pulpicie widać przycisk REJESTRACJA a po wejściu zaczyna się procedura zakładania konta, akceptacja regulaminu itd.
Kiedy loguję się kodem na starym numerze w miejscu przycisku Rejestracja jest ZALOGUJ a dalej zgodnie z tym co nazwa wskazuje okienko na wpisanie maila i hasła. To jak zarejestrować w aplikacji stary numer?



Pytanie do forumowicza @kazik20: pisałeś, że też nie masz konta w nowym MO, czy po zalogowaniu kodem w aplikacji masz pomarańczowy guzik Rejestracja czy Zaloguj?

Pytanie do forumowicza @vkjcsakjvcjk: jak rejestrowałeś konto w apce? czatu z konsultantem nigdzie nie widzę
 #1131284  autor: biala1991
 15 maja 2022, 15:08
W zakładce Kontakt wisi takie info:
"Masz więcej pytań albo chcesz przedłużyć umowę? Kontakt z obsługą jest możliwy po zalogowaniu!"
Jak mam zalogować się na konto, które dopiero próbuje założyć? Czy to u mnie jest jakiś błąd czy teraz w aplikacji nie da się zarejestrować starego numeru?
 #1131356  autor: biala1991
 18 maja 2022, 06:01
U mnie na nowym Peselu też wpadło 100GB bez rejestracji konta. Problem jest ze starym numerem, bo niby trzeba konto założyć ale w aplikacji nie widzę takiej możliwości i brak opcji czatu. Czat mam po zalogowaniu smsem do MO na www, tylko że wtedy nie przysługuje 100GB. Chyba że się mylę i za rejestrację konta na stronie MO 100GB też można dostać?

Ta osoba w rodzinie logowała się kodem w aplikacji czy przez stronę?
"Mój" nowy Pesel logował się na szybko w apce, @vkjcsakjvcjk, który otrzymał bonus na starym numerze też pisał o rejestracji konta przez apkę (tylko nie chce zdradzić jak to zrobił :D )
 #1131411  autor: biala1991
 21 maja 2022, 07:35
Zalogowałam się kodem w aplikacji na innym starym numerze i jest to samo, tzn. brak możliwości założenia konta. Zamiast guzika Rejestracja pokazuje się guzik Zaloguj a czat, na którym teoretycznie można założyć konto jest dostępny po zalogowaniu na maila, zajebista apka, żeby zarejestrować konto trzeba wejść na czat a żeby dostać się do czatu trzeba mieć zarejestrowane konto :D
Ostatecznie musiałam założyć konto przez czat na stronie, potem zalogowałam się do aplikacji i dostałam 100GB na wszystkich numerach.

Ciekawe czy po pierwszym logowaniu mailem na stronie też otrzymuje się bonus? Jeśli rejestracja konta w apce jest celowo zablokowana dla starych użytkowników to osoby zmuszone do założenia konto przez www z marszu będą chciały zrobić pełne logowanie na stronie a wtedy perfidne Orange nie przyzna bonusu? :D
 #1131769  autor: Karlos20
 31 maja 2022, 14:19
...i nadal za 9 zł możemy ten bonus wydłużyć o kolejne 31 dni. Wystarczy wysłać SMSa o treści AKT31 na 811. Kumulacja ważności bonusu ma mało sensu, gdy zużywamy dużo GB, tym bardziej, że bonus schodzi jako pierwszy, przed GB z zasileń (w OFNK) czy innych GB z no-limitów (lub usługi/taryfy Zawsze Bez Limitu).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1132491  autor: Karlos20
 15 cze 2022, 16:13
dusk: bonus przyznany zostanie w ciągu 48 godzin od spełnienia warunków promocji. W przeciwnym wypadku nici z bonusu.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1141184  autor: kazik20
 07 sty 2023, 20:41
Właśnie testuje drugi raz promke, ale nie przyznają coś za zalogowanie numerem do MO przez www. Już prawie 3 godzinki czekam.
Coś zmieli warunki czy takie opóźnienia aż? Nowy starter po wykorzystaniu wcześniejszych bonusów na start, aktywne wychodzące, niezerowy stan konta i wyrażone zgody marketingowe.
Latem to działało. Chciałem płynnie przejść na pakiet nowego typu, a teraz nie mam Neta chwilowo wogóle. :twisted: Nawet udało mi się pewnymi trickami zarejestrować w starym MO, ale i tak nic to nie pomogło. Zrobiłem już z 5 logowań do nowego MO i także nic. Poczekam do jutra, ale coś trace już wiarę. Może faktycznie trzeba mieć teraz apkę v.5 na smarta?

To że zamknęli furtę do "ograbiania operatora" na usuwaniu konta MO i ponownym jego zakładaniu to chyba nie ma nic wspólnego z moim przypadkiem? Jeśli jednak okaże się że trzeba mieć apke, to i możliwe że pewnego dnia nie dostanie się już bonusa za doładowanie elektroniczne oraz 25GB z promki 300GB. W końcu przecież operatorowi chodzi o użytkowanie MO na smartcie oraz pełnej rejestracji profilu.

Czarno to widze. :|
 #1141190  autor: babciagienia1p
 07 sty 2023, 23:40
@kazik20
Działa to kulawo, podobnie jak setki w Plushu.
Pod koniec grudnia 2022 zalogowałam się, przez www, pełną ścieżką na e-mail, na starterze przenoszonym do Orange w połowie grudnia przez kuriera. Setka nie przyszła. Interwencja na czacie przed upływem 24 godzin odrzucona. Interwencja po 25 godzinach uznana natychmiast. Setka zlecona ręcznie. Pesel wcześniej NIGDY nie korzystał z jakichkolwiek usług Orange.

Następnego dnia testowałam kolejną kartę. Na innym Peselu. Tak samo jak poprzednio, NIGDY nie korzystającym z usług Orange. Logowanie też przez www. Numer przeniesiony w salonie. Spróbowałam logowania do konta MO tylko numerem telefonu (szybka ścieżka). Bonus nie przyszedł. Po 24 godzinach próbowałam reklamować przez czat. Jeśli nie ma rejestracji na e-mail nie można przejść do doradcy. Czat kończy się na Maxie. Porażka.
Telefon na infolinię. Żywy doradca uparcie twierdził, że bonus jest przyznawany dopiero po pełnej rejestracji na e-mail. Szybka ścieżka nie wystarcza. Argumenty, że regulamin mówi tylko o logowaniu, bez względu na sposób rejestracji, nie trafiały do niego.
Z przykrością zarejestrowałam się na e-mail (inny niż w przypadku pierwszej karty). Bonus znowu nie przyszedł. Reklamowałam przez czat. Teraz już mogłam przejść do czatu z doradcą. Doradca utrzymywał, że trzeba czekać 24 godziny od pełnej rejestracji na e-mal, a szybka ścieżka nie wystarcza. Nie zgodził się na ręczne uruchomienie bonusu. Tutaj już mnie poniosło i była lekka awanturka. Moje argumenty: "Regulamin mówi tylko o logowaniu, nie ma nic o rejestracji na e-mail. Doskonale Pan wie, że bonus, tak czy inaczej, będzie przyznawany ręcznie". Niestety doradca był doskonale asertywny i nie zlecił bonusu. Po jakimś czasie, ku mojemu zdziwieniu bonus przyszedł sam, bez kolejnej reklamacji, po około 22 godzinach od pełnej rejestracji na e-mail, ponad 48 godzin od rejestracji szybką ścieżką.
Ostatnio zmieniony 07 sty 2023, 23:54 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1141201  autor: Vieslav
 08 sty 2023, 08:58
U mnie mija 23 godzina od zainstalowania aplikacji. Logowałem się emailem. Numer automatycznie podpiął się do konta, które kiedyś miałem, gdy używałem abonamentu w Orange. Brak bonusu, a dzisiaj niedziela więc chyba nic nie załatwię :( . Na czacie tylko automat każe mi zresetować hasło do aplikacji :lol: .
 #1141216  autor: biala1991
 08 sty 2023, 13:13
@Vieslav
możesz przybliżyć? Miałeś nr abo i konto MO założone na maila, abo się skończyło a teraz aktywowałeś nr na kartę, zalogowałeś się do aplikacji i znalazłeś się na koncie mailowym nieistniejącego numeru abo? Przecież ten adres mailowy może być już nieaktualny a konto MO po wygaśnięciu abo powinno przestać istnieć, automatyczne podpinanie nowego nru to przegięcie. Masz nowy nr i prawo założyć konto MO na aktualny adres. Kiedy Orange skończy z tym uszczęśliwianiem kogoś na siłę kontem ze starym mailem, do którego klient może już nie mieć dostępu?
 #1141224  autor: babciagienia1p
 08 sty 2023, 14:34
@biala1991
Prawdopodobnie Orange traktuje e-mail jako zwykły login, który mógłby być dowolnym zestawem znaków. @Vieslav zalogował się skutecznie takim loginem. E-mail pewnie był potrzebny tylko do pierwszej weryfikacji. Podobnie jest w Virgin, gdzie konto, z dostępnymi danymi (w tym Peselem), funkcjonuje latami, mimo że już nie mam żadnego numeru u tego operatora.
 #1141232  autor: kazik20
 08 sty 2023, 16:01
Jest bonus 100GB na wykazie MO w końcu. :smt007 Przyznany z automatu po około 20 godzinach i z 10 próbach bywania w nowym jak i starym MO. :P Logowanie tylko numerem bez rejestracji w nowym MO. Po rejestracji w starym MO. :-D Brak sms-a z info o aktywacji promki. Będzie gigawyżerka ze 2-3 miechy.

Nie wiem dlaczego wam nie wpłynęło, może to kwestia dłuższego wyczekiwania. :wink:

Ciekawe spostrzeżenie to to że promocyjne GB nie powinny wydłużyć aktywnych wychodzących, za to regulamin ich płatnego przedłużania 9zł już to zawiera. Fajno, bo będzie można też z innych promek pokorzystać wymagających OA, może się akurat typem skumulują z tym pakietem.
 #1141237  autor: biala1991
 08 sty 2023, 16:40
babciagienia1p pisze:
08 sty 2023, 14:34
@biala1991
Prawdopodobnie Orange traktuje e-mail jako zwykły login, który mógłby być dowolnym zestawem znaków. @Vieslav zalogował się skutecznie takim loginem. E-mail pewnie był potrzebny tylko do pierwszej weryfikacji. Podobnie jest w Virgin, gdzie konto, z dostępnymi danymi (w tym Peselem), funkcjonuje latami, mimo że już nie mam żadnego numeru u tego operatora.
@Babciagienia1p
Na maila przychodzi link do odzyskiwania hasła, więc jeśli klient po długim czasie nieposiadania numeru w Orange zapomni hasło do starego konta MO i nie ma do dostępu do starego adresu, na którym to konto zostało założone to na nowym numerze do MO przez www się nie zaloguje. A co jeśli adres mailowy zostaje wyłączony? Czy przypisane do niego konto MO nadal funkcjonuje?

Z VM nie miałam do czynienia ale konto-widmo z Peselem to totalna beztroska operatora



@Kazik20
Dostałeś bonus po szybkim logowaniu bez zakładania konta na maila? Czy to pierwszy nr na tym Peselu? bo dopóki konta nie założysz to na kolejnych nowych numerach bonus też wpada. Pytanie co będzie po założeniu konta mailowego, jest szansa na kolejny bonus na tym samym numerze? :D



@Babciagienia1p
Promocyjny pakiet przedłuża się smsem AKT31 na nr 811, koszt 9zł
 #1141269  autor: Vieslav
 09 sty 2023, 08:14
@biala1991 miałem abo do 2016 albo 2017 roku i zawsze logowałem się przez www za pomocą loginu. Nigdy żadnej aplikacji nie instalowałem. Później numer miałem przez chwilę na kartę i jakoś wtedy była zmiana sposobu logowania na email. Od jakiś 2 lat numer już nie jest w Orange, o MO zapomniałem.
Dwa miesiące temu odpaliłem darmowy starter i chciałem założyć konto w MO żeby jakoś go ogarnąć. Wtedy zobaczyłem komunikat, że numer jest już zarejestrowany w MO. Na początku myślałem, że może chodzi o rejestrację na poprzedniego właściciela (prefix 507), ale bawiąc się MO udało mi się odzyskać hasło do starego konta i okazało się, że ten nowy numer jest tam podpięty.