DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1130758  autor: babciagienia1p
 28 kwie 2022, 04:44
@janek0401
Na nowym starterze można.
https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99 ... 043#M21690
Spróbuj usunąć konto abonenckie i założyć ponownie. Może uda się drugi raz na tym samym starterze.
Usunięcie samej aplikacji i ponowne zainstalowanie chyba nic nie da. Daj znać jaki efekt...
 #1130801  autor: kazik20
 29 kwie 2022, 23:18
No to można logować sie numerem bez rejestracji by dostać z automatu te promke czy trzeba rejestrować? W połowie Maja planuje uruchomić sobie nowy starter.
Rejestracja to tylko na mail jest, więc kłopot to sprowadza bo według regulaminu w jednym momencie aktywacja promki poleci po wszystkich moich numerach co jest bez sensu.
 #1130814  autor: vkjcsakjvcjk
 30 kwie 2022, 16:54
kazik20 pisze:
29 kwie 2022, 23:18
No to można logować sie numerem bez rejestracji by dostać z automatu te promke czy trzeba rejestrować? W połowie Maja planuje uruchomić sobie nowy starter.
Rejestracja to tylko na mail jest, więc kłopot to sprowadza bo według regulaminu w jednym momencie aktywacja promki poleci po wszystkich moich numerach co jest bez sensu.
No to przetestowałem. Numer mam od roku logowany wielokrotnie przy pomocy szybkiego logowania czyli nr telefonu i sms. Zarejestrowałem się ostatnio do aplikacji podając maila pierwszy raz i otrzymałem te 100GB po 36godzinach. Także chodzi o rejestracje na adres mail i pierwsze logowanie. Dokładnie tak jak myślałem.
 #1130823  autor: biala1991
 01 maja 2022, 07:33
Dzięki za test. Tzn. że wszystko działa po staremu i tak jak we wcześniejszych promocjach wymagana jest rejestracja konta na maila. Jeśli aktywuję starter i zaloguję się tylko numerem i kodem sms (bez zakładania konta mailowego) to na 100GB nie ma co liczyć. Po co więc Orange dodał w regulaminie ten mylący zapis, że samo logowanie numerem wystarczy? Wprowadzają w błąd tych, którzy mają już konto mailowe, żeby zachęcić ich do kupowania nowych starterów :)
 #1130825  autor: vkjcsakjvcjk
 01 maja 2022, 08:07
biala1991 pisze:
01 maja 2022, 07:33
Dzięki za test. Tzn. że wszystko działa po staremu i tak jak we wcześniejszych promocjach wymagana jest rejestracja konta na maila. Jeśli aktywuję starter i zaloguję się tylko numerem i kodem sms (bez zakładania konta mailowego) to na 100GB nie ma co liczyć. Po co więc Orange dodał w regulaminie ten mylący zapis, że samo logowanie numerem wystarczy? Wprowadzają w błąd tych, którzy mają już konto mailowe, żeby zachęcić ich do kupowania nowych starterów :)
Pewnie jakiś geniusz reagował ten regulamin. W punkcie drugim regulaminu jest o logowaniu numerem lub adresem e-mail. Tymczasem w punkcie następnym o logowaniu wyłącznie adresem e-mail. Można zrozumieć jeszcze to tak, że jak się zaloguje numerem to dostaje jeden numer a jak adresem e-mail wszystkie numery?

Bynajmniej u mnie na starym używanym od przynajmniej roku numerze zadziałało po rejestracji i logowaniu e-mailem. Może jak się nowy starter odpali to przyzna po szybkim logowaniu ale szczerze w to wątpię.

"2. W ramach Promocji we wskazanym wyżej okresie jej obowiązywania, Abonenci, żeby otrzymać 100GB, powinni zalogować się po raz pierwszy do konta Mój Orange – wersji 5. Można dokonać logowania numerem telefonu lub adresem e-mail.
3. Bonus włączymy na wszystkie numery Orange na kartę na Państwa koncie abonenckim, jeśli zalogujecie się adresem e-mail."
 #1130826  autor: biala1991
 01 maja 2022, 09:04
vkjcsakjvcjk pisze:
01 maja 2022, 08:07
Może jak się nowy starter odpali to przyzna po szybkim logowaniu ale szczerze w to wątpię.
Ja też wątpię, system Orange musiałby być tak sprytny, że przyznawałby bonus wg skomplikowanych kryteriów, a kombinacji jest mnóstwo:
1. Mam stary nr logowany tylko kodem sms i zakładam konto na maila
2. Mam stary nr z kontem mailowym, aktywuje nowy starter i loguję się kodem
3. Nie mam konta na maila ale mam stary nr logowany kodem sms i aktywuje nowy nr
4. Nie mam żadnego numeru, aktywuje nowy i loguję się kodem sms
5. Nie mam żadnego numeru, aktywuje nowy i loguję się mailem.

Jaki system będzie w stanie to ogarnąć i z całego wachlarza możliwości wyłapać tych, którzy spełniają kryteria opisane w regulaminie? Ustawili najprościej jak można, bonus wpada po założeniu konta na maila a te warunki o logowaniu kodem to jakiś bajkopisarz wstawił, papier wszystko przyjmie :D



Edit
Jeszcze krótkie pytania:
konto mailowe zakładałeś przez stronę czy przez aplikację?
Czy wcześniej (przy szybkim logowaniu kodem) korzystałeś z apki czy tylko www?
I czy udało Ci się zarejestrować konto w cywilizowany sposób tzn. automatycznie a nie rękami konsultanta? :D
 #1130846  autor: vkjcsakjvcjk
 01 maja 2022, 15:38
biala1991 pisze:
01 maja 2022, 09:04
Jeszcze krótkie pytania:
konto mailowe zakładałeś przez stronę czy przez aplikację?
Czy wcześniej (przy szybkim logowaniu kodem) korzystałeś z apki czy tylko www?
I czy udało Ci się zarejestrować konto w cywilizowany sposób tzn. automatycznie a nie rękami konsultanta? :D
- Konto założyłem przez aplikacje.
- Szybkie logowanie robiłem zarówno przez stronę www jak i aplikacje.
- Bonus dodał się automatycznie po około 36 godzinach.

Także działa to z lekkim poślizgiem, gdyby ktoś chciał tym przedłużyć ważność konta bonusowego trzeba uwzględnić poprawkę. Zawsze jednak można się powołać na regulamin u konsultanta.

"11. Włączenie Promocji nastąpi w ciągu 24 godzin od momentu aktywacji. Potwierdzeniem włączenia Promocji jest SMS zwrotny od Operatora"
 #1130854  autor: kazik20
 01 maja 2022, 20:32
ale ogólnie sensu to nie ma jak mam kilka kart na starym MO i zarejestruje się na maila, bo wtedy może się odpalić od razu na wszystkich kartach pakiet w jednym czasie. No chyba, że logować się po rejestracji tylko numerem co miesiąc. Tyle, że to też kłopot bo przerejestrowując się do nowego MO tracę dostęp do starej wersji, więc i możliwość sprawdzenia konta, a zalogowanie to przyznanie na karte kolejnej paczki 100GB. Nie dla mnie ta promocja. Zostaje na starych śmieciach. Kody USSD mają ograniczenia co do sprawdzania, bo raz potrzebuje dostęp do aktywacji usług a innym razem stan promocyjnych GB.
 #1131087  autor: biala1991
 09 maja 2022, 20:14
Wpadło 100GB za pierwsze logowanie. Karta na nowy Pesel (pierwszy nr tego użytkownika w Orange). Bonus został przyznany bez zakładania konta na maila (logowanie kodem do aplikacji). Ciekawe czy pierwsze szybkie logowanie do aplikacji na numerze, który już logował się kodem do MO przez www też się zakwalifikuje? Może w tej edycji nie chodzi o rejestrację konta tylko logowanie do aplikacji (nieważne czy mailem czy kodem)?
 #1131113  autor: vkjcsakjvcjk
 10 maja 2022, 17:28
biala1991 pisze:
09 maja 2022, 20:14
Wpadło 100GB za pierwsze logowanie. Karta na nowy Pesel (pierwszy nr tego użytkownika w Orange). Bonus został przyznany bez zakładania konta na maila (logowanie kodem do aplikacji). Ciekawe czy pierwsze szybkie logowanie do aplikacji na numerze, który już logował się kodem do MO przez www też się zakwalifikuje? Może w tej edycji nie chodzi o rejestrację konta tylko logowanie do aplikacji (nieważne czy mailem czy kodem)?
Czyli wychodzi na to, że na starych numerach działa rejestracja a na nowych wystarczy szybkie logowanie. Dziwna ta promocja.
 #1131128  autor: emdi
 11 maja 2022, 10:17
Jest jakiś sposób na przedłużenie tych 100GB, niestety kodem *101*365# nie przedłuyżyło terminu na wykorzystanie ich
Internet:

Dodatkowy bonus

100,00 GB

Ważność pakietu

31 dni (11.06.2022)

Pakiet Internet

31,05 GB

W tym 4,18 GB w UE

Ważność pakietu

30 dni (10.06.2022)

Bonus Internetowy za doladowania

68,50 GB

Ważność pakietu

377 dni (23.05.2023)
 #1131133  autor: Karlos20
 11 maja 2022, 13:06
emdi: *101*365# to doliczenie 365 dni ważności na złotówki i GB z doładowań. To nie te saldo.
Promo GB przedłużysz wysyłając AKT31 na 811 (SMS bezpłatny), koszt przedłużenia o kolejne 31 dni to 9 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1131192  autor: biala1991
 13 maja 2022, 07:28
Taka sytuacja, 8 maja zaktualizowałam apkę z wersji 4 do 5, aktualizacja w sklepie Play miała datę kwietniową. Dzisiaj w Play jest dostępna nowsza wersja apki ale ma datę 4 maja. Dlaczego 8 maja nie było widać tej wersji z 4 maja?

Chcę zainstalować apkę na innym urządzeniu i odebrać 100GB logując się szybkim kodem a w sklepie Play ludzie narzekają, że po ostatniej aktualizacji nie działa logowanie smsem, do tego widzę grafikę z info, że można logować się jedynie mailem. To prawda?
 #1131262  autor: biala1991
 14 maja 2022, 19:51
Zalogowałam się do aplikacji kodem sms na starym numerze i bonusu nie ma chociaż uważam, że mi przysługuje, bo pomimo że nr jest "schodzony" :D to nigdy na nim nie korzystałam z apki. Regulamin mówi o pierwszym logowaniu do MO wersji 5 i nie przewiduje osobnych warunków dla nowych czy starych a w praktyce nowy klient dostaje 100GB bez rejestracji a stary klient musi założyć konto na maila.
A najciekawsze, że na starym numerze nie mam opcji rejestracji konta. Kiedy loguję się na szybko nowym numerem na pulpicie widać przycisk REJESTRACJA a po wejściu zaczyna się procedura zakładania konta, akceptacja regulaminu itd.
Kiedy loguję się kodem na starym numerze w miejscu przycisku Rejestracja jest ZALOGUJ a dalej zgodnie z tym co nazwa wskazuje okienko na wpisanie maila i hasła. To jak zarejestrować w aplikacji stary numer?



Pytanie do forumowicza @kazik20: pisałeś, że też nie masz konta w nowym MO, czy po zalogowaniu kodem w aplikacji masz pomarańczowy guzik Rejestracja czy Zaloguj?

Pytanie do forumowicza @vkjcsakjvcjk: jak rejestrowałeś konto w apce? czatu z konsultantem nigdzie nie widzę
 #1131284  autor: biala1991
 15 maja 2022, 15:08
W zakładce Kontakt wisi takie info:
"Masz więcej pytań albo chcesz przedłużyć umowę? Kontakt z obsługą jest możliwy po zalogowaniu!"
Jak mam zalogować się na konto, które dopiero próbuje założyć? Czy to u mnie jest jakiś błąd czy teraz w aplikacji nie da się zarejestrować starego numeru?
 #1131356  autor: biala1991
 18 maja 2022, 06:01
U mnie na nowym Peselu też wpadło 100GB bez rejestracji konta. Problem jest ze starym numerem, bo niby trzeba konto założyć ale w aplikacji nie widzę takiej możliwości i brak opcji czatu. Czat mam po zalogowaniu smsem do MO na www, tylko że wtedy nie przysługuje 100GB. Chyba że się mylę i za rejestrację konta na stronie MO 100GB też można dostać?

Ta osoba w rodzinie logowała się kodem w aplikacji czy przez stronę?
"Mój" nowy Pesel logował się na szybko w apce, @vkjcsakjvcjk, który otrzymał bonus na starym numerze też pisał o rejestracji konta przez apkę (tylko nie chce zdradzić jak to zrobił :D )
 #1131411  autor: biala1991
 21 maja 2022, 07:35
Zalogowałam się kodem w aplikacji na innym starym numerze i jest to samo, tzn. brak możliwości założenia konta. Zamiast guzika Rejestracja pokazuje się guzik Zaloguj a czat, na którym teoretycznie można założyć konto jest dostępny po zalogowaniu na maila, zajebista apka, żeby zarejestrować konto trzeba wejść na czat a żeby dostać się do czatu trzeba mieć zarejestrowane konto :D
Ostatecznie musiałam założyć konto przez czat na stronie, potem zalogowałam się do aplikacji i dostałam 100GB na wszystkich numerach.

Ciekawe czy po pierwszym logowaniu mailem na stronie też otrzymuje się bonus? Jeśli rejestracja konta w apce jest celowo zablokowana dla starych użytkowników to osoby zmuszone do założenia konto przez www z marszu będą chciały zrobić pełne logowanie na stronie a wtedy perfidne Orange nie przyzna bonusu? :D