DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1141184  autor: kazik20
 07 sty 2023, 20:41
Właśnie testuje drugi raz promke, ale nie przyznają coś za zalogowanie numerem do MO przez www. Już prawie 3 godzinki czekam.
Coś zmieli warunki czy takie opóźnienia aż? Nowy starter po wykorzystaniu wcześniejszych bonusów na start, aktywne wychodzące, niezerowy stan konta i wyrażone zgody marketingowe.
Latem to działało. Chciałem płynnie przejść na pakiet nowego typu, a teraz nie mam Neta chwilowo wogóle. :twisted: Nawet udało mi się pewnymi trickami zarejestrować w starym MO, ale i tak nic to nie pomogło. Zrobiłem już z 5 logowań do nowego MO i także nic. Poczekam do jutra, ale coś trace już wiarę. Może faktycznie trzeba mieć teraz apkę v.5 na smarta?

To że zamknęli furtę do "ograbiania operatora" na usuwaniu konta MO i ponownym jego zakładaniu to chyba nie ma nic wspólnego z moim przypadkiem? Jeśli jednak okaże się że trzeba mieć apke, to i możliwe że pewnego dnia nie dostanie się już bonusa za doładowanie elektroniczne oraz 25GB z promki 300GB. W końcu przecież operatorowi chodzi o użytkowanie MO na smartcie oraz pełnej rejestracji profilu.

Czarno to widze. :|
 #1141190  autor: babciagienia1p
 07 sty 2023, 23:40
@kazik20
Działa to kulawo, podobnie jak setki w Plushu.
Pod koniec grudnia 2022 zalogowałam się, przez www, pełną ścieżką na e-mail, na starterze przenoszonym do Orange w połowie grudnia przez kuriera. Setka nie przyszła. Interwencja na czacie przed upływem 24 godzin odrzucona. Interwencja po 25 godzinach uznana natychmiast. Setka zlecona ręcznie. Pesel wcześniej NIGDY nie korzystał z jakichkolwiek usług Orange.

Następnego dnia testowałam kolejną kartę. Na innym Peselu. Tak samo jak poprzednio, NIGDY nie korzystającym z usług Orange. Logowanie też przez www. Numer przeniesiony w salonie. Spróbowałam logowania do konta MO tylko numerem telefonu (szybka ścieżka). Bonus nie przyszedł. Po 24 godzinach próbowałam reklamować przez czat. Jeśli nie ma rejestracji na e-mail nie można przejść do doradcy. Czat kończy się na Maxie. Porażka.
Telefon na infolinię. Żywy doradca uparcie twierdził, że bonus jest przyznawany dopiero po pełnej rejestracji na e-mail. Szybka ścieżka nie wystarcza. Argumenty, że regulamin mówi tylko o logowaniu, bez względu na sposób rejestracji, nie trafiały do niego.
Z przykrością zarejestrowałam się na e-mail (inny niż w przypadku pierwszej karty). Bonus znowu nie przyszedł. Reklamowałam przez czat. Teraz już mogłam przejść do czatu z doradcą. Doradca utrzymywał, że trzeba czekać 24 godziny od pełnej rejestracji na e-mal, a szybka ścieżka nie wystarcza. Nie zgodził się na ręczne uruchomienie bonusu. Tutaj już mnie poniosło i była lekka awanturka. Moje argumenty: "Regulamin mówi tylko o logowaniu, nie ma nic o rejestracji na e-mail. Doskonale Pan wie, że bonus, tak czy inaczej, będzie przyznawany ręcznie". Niestety doradca był doskonale asertywny i nie zlecił bonusu. Po jakimś czasie, ku mojemu zdziwieniu bonus przyszedł sam, bez kolejnej reklamacji, po około 22 godzinach od pełnej rejestracji na e-mail, ponad 48 godzin od rejestracji szybką ścieżką.
Ostatnio zmieniony 07 sty 2023, 23:54 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1141201  autor: Vieslav
 08 sty 2023, 08:58
U mnie mija 23 godzina od zainstalowania aplikacji. Logowałem się emailem. Numer automatycznie podpiął się do konta, które kiedyś miałem, gdy używałem abonamentu w Orange. Brak bonusu, a dzisiaj niedziela więc chyba nic nie załatwię :( . Na czacie tylko automat każe mi zresetować hasło do aplikacji :lol: .
 #1141216  autor: biala1991
 08 sty 2023, 13:13
@Vieslav
możesz przybliżyć? Miałeś nr abo i konto MO założone na maila, abo się skończyło a teraz aktywowałeś nr na kartę, zalogowałeś się do aplikacji i znalazłeś się na koncie mailowym nieistniejącego numeru abo? Przecież ten adres mailowy może być już nieaktualny a konto MO po wygaśnięciu abo powinno przestać istnieć, automatyczne podpinanie nowego nru to przegięcie. Masz nowy nr i prawo założyć konto MO na aktualny adres. Kiedy Orange skończy z tym uszczęśliwianiem kogoś na siłę kontem ze starym mailem, do którego klient może już nie mieć dostępu?
 #1141224  autor: babciagienia1p
 08 sty 2023, 14:34
@biala1991
Prawdopodobnie Orange traktuje e-mail jako zwykły login, który mógłby być dowolnym zestawem znaków. @Vieslav zalogował się skutecznie takim loginem. E-mail pewnie był potrzebny tylko do pierwszej weryfikacji. Podobnie jest w Virgin, gdzie konto, z dostępnymi danymi (w tym Peselem), funkcjonuje latami, mimo że już nie mam żadnego numeru u tego operatora.
 #1141232  autor: kazik20
 08 sty 2023, 16:01
Jest bonus 100GB na wykazie MO w końcu. :smt007 Przyznany z automatu po około 20 godzinach i z 10 próbach bywania w nowym jak i starym MO. :P Logowanie tylko numerem bez rejestracji w nowym MO. Po rejestracji w starym MO. :-D Brak sms-a z info o aktywacji promki. Będzie gigawyżerka ze 2-3 miechy.

Nie wiem dlaczego wam nie wpłynęło, może to kwestia dłuższego wyczekiwania. :wink:

Ciekawe spostrzeżenie to to że promocyjne GB nie powinny wydłużyć aktywnych wychodzących, za to regulamin ich płatnego przedłużania 9zł już to zawiera. Fajno, bo będzie można też z innych promek pokorzystać wymagających OA, może się akurat typem skumulują z tym pakietem.
 #1141237  autor: biala1991
 08 sty 2023, 16:40
babciagienia1p pisze:
08 sty 2023, 14:34
@biala1991
Prawdopodobnie Orange traktuje e-mail jako zwykły login, który mógłby być dowolnym zestawem znaków. @Vieslav zalogował się skutecznie takim loginem. E-mail pewnie był potrzebny tylko do pierwszej weryfikacji. Podobnie jest w Virgin, gdzie konto, z dostępnymi danymi (w tym Peselem), funkcjonuje latami, mimo że już nie mam żadnego numeru u tego operatora.
@Babciagienia1p
Na maila przychodzi link do odzyskiwania hasła, więc jeśli klient po długim czasie nieposiadania numeru w Orange zapomni hasło do starego konta MO i nie ma do dostępu do starego adresu, na którym to konto zostało założone to na nowym numerze do MO przez www się nie zaloguje. A co jeśli adres mailowy zostaje wyłączony? Czy przypisane do niego konto MO nadal funkcjonuje?

Z VM nie miałam do czynienia ale konto-widmo z Peselem to totalna beztroska operatora



@Kazik20
Dostałeś bonus po szybkim logowaniu bez zakładania konta na maila? Czy to pierwszy nr na tym Peselu? bo dopóki konta nie założysz to na kolejnych nowych numerach bonus też wpada. Pytanie co będzie po założeniu konta mailowego, jest szansa na kolejny bonus na tym samym numerze? :D



@Babciagienia1p
Promocyjny pakiet przedłuża się smsem AKT31 na nr 811, koszt 9zł
 #1141269  autor: Vieslav
 09 sty 2023, 08:14
@biala1991 miałem abo do 2016 albo 2017 roku i zawsze logowałem się przez www za pomocą loginu. Nigdy żadnej aplikacji nie instalowałem. Później numer miałem przez chwilę na kartę i jakoś wtedy była zmiana sposobu logowania na email. Od jakiś 2 lat numer już nie jest w Orange, o MO zapomniałem.
Dwa miesiące temu odpaliłem darmowy starter i chciałem założyć konto w MO żeby jakoś go ogarnąć. Wtedy zobaczyłem komunikat, że numer jest już zarejestrowany w MO. Na początku myślałem, że może chodzi o rejestrację na poprzedniego właściciela (prefix 507), ale bawiąc się MO udało mi się odzyskać hasło do starego konta i okazało się, że ten nowy numer jest tam podpięty.
 #1141271  autor: neotele
 09 sty 2023, 09:40
babciagienia1p pisze:Podobnie jest w Virgin, gdzie konto, z dostępnymi danymi (w tym Peselem), funkcjonuje latami, mimo że już nie mam żadnego numeru u tego operatora.
Powołanie się na RODO i wysłanie kategorycznego żądania usunięcia Twoich danych z ich bazy powinno tu pomóc.
https://virginmobile.pl/kontakt
 #1141329  autor: biala1991
 10 sty 2023, 05:44
Vieslav pisze:
09 sty 2023, 08:14
@biala1991 miałem abo do 2016 albo 2017 roku i zawsze logowałem się przez www za pomocą loginu. Nigdy żadnej aplikacji nie instalowałem. Później numer miałem przez chwilę na kartę i jakoś wtedy była zmiana sposobu logowania na email. Od jakiś 2 lat numer już nie jest w Orange, o MO zapomniałem.
Dwa miesiące temu odpaliłem darmowy starter i chciałem założyć konto w MO żeby jakoś go ogarnąć. Wtedy zobaczyłem komunikat, że numer jest już zarejestrowany w MO. Na początku myślałem, że może chodzi o rejestrację na poprzedniego właściciela (prefix 507), ale bawiąc się MO udało mi się odzyskać hasło do starego konta i okazało się, że ten nowy numer jest tam podpięty.

Odzyskałeś hasło po kilkuletniej przerwie ale gdyby Ci się to nie udało to miałbyś problem, bo próba założenia nowego konta zwraca błąd, że konto już istnieje. Czy nowy klient, który kilka lat temu miał nr i konto w Orange (może przez chwilę, bo sprawdzał działanie prepaida w Orange) musi o tym pamiętać?
Nie każdy jest zorientowany tak jak Ty, klient aktywuje nowy nr, który jest w tym momencie jego jedynym numerem i ma prawo założyć nowe konto bez zastanawiania się jakie były jego relacje z Orange kilka lat temu, tak jest w każdej normalnej sieci.
 #1141404  autor: Vieslav
 11 sty 2023, 08:54
@biala1991 przede wszystkim mam szczęście, że miałem jeszcze dostęp do maila, na który założone było konto. Podejrzewam, że dużo osób miałoby z tym problem.
 #1141602  autor: Karlos20
 13 sty 2023, 19:58
Benjamin Linus: jeśli numer należy do Ciebie tak jak Twój pierwszy, automatycznie jest dodawany do obecnego konta w Mój Orange.
W komputerowym MO masz przycisk "przełącz konto" i tam wybierasz drugi numer, aby nim zarządzać.
W aplikacji klikasz na ludzika w prawym górnym rogu i wybierasz żądany numer do jego zarządzania. Dodatkowo jest tam możliwość zalogowania się do odrębnego konta w aplikacji (ja tak zarządzam numerem mojej mamy, bez potrzeby przelogowywania się).
Niestety, w kwestii 100 GB - zapomnij o bonusie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1146161  autor: zulu144dwa
 22 mar 2023, 17:22
Przedłużyli - dali nową od 1.03.2023 do 31.01.2024.
Startówki, które rok temu uruchomiłem a później we wrześniu wrzuciłem do szuflady w stanie pasywnym otrzymały do odebrania 100GB po zabawie w marcu ze zmianą taryf. O dziwo 100GB jest na koncie w bonusie za doładowania - 411. Sprawdzone na jednym numerze. Na drugim 100GB czeka w aplikacji na uruchomienie.
https://dokumenty.orange.pl/bw/dokument ... ec87c7c8cf

--------------------------------
NL za 1 zł rządzi w OFnK