DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 4 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
 #1130060  autor: abrams
 03 kwie 2022, 21:42
DOTYCZY OFERTY T-MOBILE
@babciagienia1p: "Pakiet jest nadal siedmiodniowy."
Tak, nadal siedmiodniowy a zmienili pewnie dlatego, że ludzie uruchamiali dnia 7-ego (może nawet reklamowali) zamiast odczekać do 8-go.

@babciagienia1p: "ostatniego (siódmego) dnia będzie "wygaśnięcie za 0 dni".
Nie, po tej zmianie od razu po włączeniu 10GB mam "wygaśnięcie za 8 dni" a poprzednio miałem "wygaśnięcie za 7 dni" no i gdy na koniec (7-go dnia) miałem "wygaśnięcie za 0 dni" to teraz będę miał "wygaśnięcie za 1 dni". Robię każdorazowo zrzuty ekranu więc mam podstawę.

W moim przypadku: 03.04(8d), 04.04(7d)....10.04(1d) i być może pokaże się 11.04(0d) albo nic.

@biala1991: "To Ty włączyłeś na numerze, na którym masz już aktywny jeden pakiet"

Sorry, literówka, już zmieniłem na 02-04-2022 a uruchomiłem tak jak napisałem na początku 03-04-2022 (8 dnia). Ale napisz, czy te 20GB u Ciebie przetrwało.

ps. i na koniec mała ciekawostka, eksperymentując 01 i 02.04 tą kartą z 0,01zł i 0GB na koncie w modemie postanowiłem sprawdzić na nowymoj.t-mobile.pl "a może GB wpadły" no i połączanie się udało, potem jeszcze po stronach innych połaziłem i dopiero po chwili ruch zamarł. Otóż uruchamia się 300MB/1zł/1d i schodzi tak~15MB a potem system się orientuje, że 1zł ściągnąć nie może i blokuje. Gdy sprawdziłem kodem *140*296*1 to było" 290 MB do końca dnia" a nie 305MB nie ruszanych, jak zwykle pokazuje. Więc awaryjnie można się tak połączyć każdego dnia przy stanie 0,00zł i 0GB.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2022, 00:10 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1130062  autor: abrams
 04 kwie 2022, 00:18
neotele pisze:
03 kwie 2022, 23:44
Drobna uwaga: proszę, piszcie w tym wątku o ofercie którego operatora się wypowiadacie, bo robi się zamęt..
neotele, do tytułu nie można nic dodać ale w moich postach wynika to kilkakrotnie z ich treści np.
abrams, 31 mar 2022, 14:34 Karta w TM Frii (po migracji.... pakiet GB od T-Mobile.... Karta od początku w TM Frii...
abrams, 03 kwie 2022, 16:09 TM Frii 10GB aktywowane... T-Mobile => Pakiet 10 GB... nowymoj.t-mobile.pl... pakiet GB od T-Mobile... wniosek: T-Mobile...
Re-posty dziewczyn, też zawierają takie info ale gdzie się dało to dodałem na górze tekst: DOTYCZY OFERTY T-MOBILE. Większe uszczegóławianie nie ma sensu bo TM narobił kociokwiku, tak że we Frii działają kody z abonamentu i innych taryf o czym jest w postach.
 #1130063  autor: babciagienia1p
 04 kwie 2022, 05:56
T-Mobile
abrams pisze:
03 kwie 2022, 21:42
DOTYCZY OFERTY T-MOBILENie, po tej zmianie od razu po włączeniu 10GB mam "wygaśnięcie za 8 dni" a poprzednio miałem "wygaśnięcie za 7 dni" no i gdy na koniec (7-go dnia) miałem "wygaśnięcie za 0 dni" to teraz będę miał "wygaśnięcie za 1 dni". Robię każdorazowo zrzuty ekranu więc mam podstawę.

W moim przypadku: 03.04(8d), 04.04(7d)....10.04(1d) i być może pokaże się 11.04(0d) albo nic.

Taka sama zmiana pojawiła się w aplikacji mobilnej (wygaśnięcie za 8 dni), ale po drodze system "gubi" jeden dzień i ostatniego działającego dnia jest "za 0 dni". Nie udało mi się dokładnie zaobserwować w którym dniu następuje przeskok.

neotele pisze:
03 kwie 2022, 23:44
Drobna uwaga: proszę, piszcie w tym wątku o ofercie którego operatora się wypowiadacie, bo robi się zamęt..

Wątek był zakładany jako ściśle dotyczący T-Mobile. Tytuł został dwukrotnie zmieniony przez @Remington (dyskusja na stronie 1 i 2). Staram się zwykle pisać, o którą sieć chodzi.
 #1130067  autor: sebastian39
 04 kwie 2022, 09:59
T-mobile go:w aplikacji brak aktywacji 10gb,wszystkimi smsami nie powiodło się,na chatcie napisano mi że usługa była tylko do 31 marca,odpowiedziałem im że została przedłużona do końca kwietnia i na innej karcie w taryfie frii 10gb dało rade aktywować smsem na 7dni.Spytali mnie się o nr.tej karty i potem aktywowali 10gb na TM GO.
 #1130088  autor: kazik20
 04 kwie 2022, 15:03
Wy to ciągle o TM, a w Orange promka z sms "UKR" na 80820 z 10 GB na 30 dni znowu przedłożona do końca kwietnia.
Komuś wygasła ważność starej aktywacji i próbował może wznowić to na nowo? Da się czy nie? bo wcześniej to wyrzuca że nie, ale po terminie to nikt mi znany nie próbował jeszcze. Powinna być przewidziana przez operatora taka możliwość bo co "przybysz" ma po miesiącu robić nadal w Orange? ...przejść do innej sieci po nowe darmówki?
 #1130239  autor: babciagienia1p
 08 kwie 2022, 14:35
T-Mobile
@mumiok
Możesz, możesz... Można skorzystać z rady @abrams. SMS, dla abonamentu, o treści ukr10gb wysłany na numer 80008 działa też w taryfie Frii na kartę. Oczywiście, w aplikacji mobilnej jest ograniczenie do jednokrotnego użycia. W marcu można było aktywować wielokrotnie.

abrams pisze:
03 kwie 2022, 21:42
@babciagienia1p: "ostatniego (siódmego) dnia będzie "wygaśnięcie za 0 dni".
Nie, po tej zmianie od razu po włączeniu 10GB mam "wygaśnięcie za 8 dni" a poprzednio miałem "wygaśnięcie za 7 dni" no i gdy na koniec (7-go dnia) miałem "wygaśnięcie za 0 dni" to teraz będę miał "wygaśnięcie za 1 dni". Robię każdorazowo zrzuty ekranu więc mam podstawę.
W moim przypadku: 03.04(8d), 04.04(7d)....10.04(1d) i być może pokaże się 11.04(0d) albo nic.

Swoją drogą - ile dni do wygaśnięcia widzisz dzisiaj?
 #1130246  autor: biala1991
 08 kwie 2022, 18:13
A zauważyliście, że na numerach, na których pakiet był włączony ostatniego marca (czyli dzisiaj wygasł) to kiedy wchodzimy na numer (na głównym ekranie) nie widać aktywnego pakietu 10GB a kiedy wchodzimy dalej w zakładkę z internetem to ten pakiet nadal pokazuje się jako aktywny? Może to "zamrożenie" spowodowało, że nie da się włączyć nowego pakietu, bo w systemie ciągle wisi stary
 #1130252  autor: Karlos20
 08 kwie 2022, 20:46
W Plusie pakietu 10 GB w PL i 500 min na Ukrainę nie można ponownie uruchomić po ostatnich 30 dobach.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 4 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8