DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 8 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 #1140877  autor: Karlos20
 03 sty 2023, 16:07
Play ma szereg pakietów. Polecane:
> Darmowe 120 minut w PL, darmowe minuty i SMSy na Ukrainę, 10 GB na 30 dni (jednorazowy),
> UKRAINA XL > 1000 minut do UA + no-limity w PL I 15 GB (30 GB po doładowaniu w Play24) + 10 GB na Vibera za 35 zł/mc,
> UKRAINA XXL > 1000 minut do UA + no-limity w PL i 20 GB (40 GB po zasileniu w apce Play24) + 10 GB na Vibera + rok ważności konta za 40 zł/mc.

T-Mobile GO ma "Bez Limitu L+UA" za 35 zł/mc. Wszystko bez limitu w Polsce + do 30 GB (15 GB dostaniemy po doładowaniu konta za 35 zł przed aktywacją usługi, kolejne 15 po aktywacji usługi) + nielimitowany net na Messengera, Vibera i WhatsAppa oraz 1,5 mbps nielimitowanego neta na wybrane serwisy video (do 720p) + 1000 minut do sieci Vodafone Ukraine.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1140879  autor: MariuszY
 03 sty 2023, 16:15
Karlos20 pisze:
03 sty 2023, 16:07
Play ma szereg pakietów. Polecane:
> Darmowe 120 minut w PL, darmowe minuty i SMSy na Ukrainę, 10 GB na 30 dni (jednorazowy)
:smt023
Korzystałem daawno temu i nie byłem pewien czy to jeszcze działa. Dzięki. :D
 #1145155  autor: MariuszY
 09 mar 2023, 12:45
marek-20 pisze:
09 mar 2023, 12:11
niestety Pakiet "pomoc dla UA" za 30 nie działa - nie jestes uprawniony do udziału w promocji. Jest jakis sposob na obejscie blokady i wlaczenie pakietu?
Mógłbyś dodać jeszcze w jakiej sieci, w jakiej taryfie miałby być ten pakiet. Sama nazwa zbyt wiele nie określa. :-?
 #1145752  autor: babciagienia1p
 16 mar 2023, 08:04
Plush
marek-20 pisze:
13 mar 2023, 09:32
...daj znać jak będzie wyglądać ponowna aktywacja pakietu "pomoc dla UA" tuż przed wygaśnięciem (czy jest to w ogóle możliwe) i jakie komunikaty się pojawiają. z góry dzięki

Nie można aktywować nowego pakietu, mając włączony dotychczasowy. Wraca komunikat:
Na Twoim koncie jest już włączona promocja....
Trzeba dezaktywować (SMS o treści 10 na numer 80988) lub poczekać na wygaśnięcie. Po ponownej aktywacji UA (z kilkuminutową przerwą), pakiety 100/1500 GB zostały bez zmian, ale one były przyznane przez "wajchowego" po długim czasie od ich aktywacji, więc nie wiadomo jak zachowają przyznawane automatycznie, o ile takie, w ogóle, zdarzają się. Jeszcze nie miałam przyjemności dostać od razu po aktywacji...
 #1145874  autor: marek-20
 17 mar 2023, 09:42
babciagienia1p pisze:
16 mar 2023, 08:04
Plush
marek-20 pisze:
13 mar 2023, 09:32
...daj znać jak będzie wyglądać ponowna aktywacja pakietu "pomoc dla UA" tuż przed wygaśnięciem (czy jest to w ogóle możliwe) i jakie komunikaty się pojawiają. z góry dzięki

Nie można aktywować nowego pakietu, mając włączony dotychczasowy. Wraca komunikat:
Na Twoim koncie jest już włączona promocja....
Trzeba dezaktywować (SMS o treści 10 na numer 80988) lub poczekać na wygaśnięcie. Po ponownej aktywacji UA (z kilkuminutową przerwą), pakiety 100/1500 GB zostały bez zmian, ale one były przyznane przez "wajchowego" po długim czasie od ich aktywacji, więc nie wiadomo jak zachowają przyznawane automatycznie, o ile takie, w ogóle, zdarzają się. Jeszcze nie miałam przyjemności dostać od razu po aktywacji...
to u mnie na numerach założona jest jakaś blokada, bo nie pojawia sie ten komunikat: Na Twoim koncie jest już włączona promocja. Wyskakuje to co wczesniej czyli że nie jestem uprawniony do promocji. Wygląda że za 3 miechy jesli bedzie jeszcze ten pakiet to znowu trzeba bedzie pisac reklamację i się prosić, mimo mojej prosby o sciagniecie blokady na mozliwosc wlaczenia pakietu z poziomu telefonu. Porażka
 #1145875  autor: babciagienia1p
 17 mar 2023, 09:49
Plush

@marek-20
Bardzo możliwe. Prawdopodobnie jest tak, że jak coś pójdzie do "wajchowego", zostaje u niego już na wieki... On niczego nie naprawia, tylko przyznaje pakiety lub usługi ręcznie.
Bardzo mnie intryguje o co chodzi z Twoim Peselem. Jakaś wcześniejsza historia z opłatami lub ratami? System nie widzi Cię w taryfie Nowy Plush, mimo że jesteś?Jak dla mnie, niewytłumaczalne...

-----------Edycja-------------
Może napisz do nich oficjalną reklamację, na [email protected], ze swojego e-maila, z podaniem danych osobowych. Opisz całą historię i komunikat jaki nadal dostajesz. Powinni być wdzięczni za wskazanie usterki. Mają 30 dni na odpowiedź, a Ty masz trochę czasu do końca pakietu UA.
 #1145897  autor: marek-20
 17 mar 2023, 13:42
babciagienia1p pisze:
17 mar 2023, 09:49
Plush

@marek-20
Bardzo możliwe. Prawdopodobnie jest tak, że jak coś pójdzie do "wajchowego", zostaje u niego już na wieki... On niczego nie naprawia, tylko przyznaje pakiety lub usługi ręcznie.
Bardzo mnie intryguje o co chodzi z Twoim Peselem. Jakaś wcześniejsza historia z opłatami lub ratami? System nie widzi Cię w taryfie Nowy Plush, mimo że jesteś?Jak dla mnie, niewytłumaczalne...

nie nigdy nie miałem rat itp. zawsze prepaid. to nie to, bo inna osoba tez ma identyczny problem


-----------Edycja-------------
Może napisz do nich oficjalną reklamację, na [email protected], ze swojego e-maila, z podaniem danych osobowych. Opisz całą historię i komunikat jaki nadal dostajesz. Powinni być wdzięczni za wskazanie usterki. Mają 30 dni na odpowiedź, a Ty masz trochę czasu do końca pakietu UA.
napisałem reklamacje wczesniej do innego numeru (gdzie nie miałem 30 zł na koncie) to napisali mi, że nie moge uruchomić pakietu bo nie mam wystarczajacych srodkow. Heh to wtedy powinienem dostac komunikat o braku srodkow a nie że nie jestem uprawniony do tej promocji. Uważam że teraz bedzie ta sama śpiewka z ich strony i że mam włączony już pakiet i dlatego nie moge kolejnego.
 #1145908  autor: babciagienia1p
 17 mar 2023, 14:59
Plush

@marek-20
Faktycznie lipa.
U mnie, nawet w momencie kiedy miałam 24,- zł na KG i 10,- zł PromoZł, wracał komunikat o braku wystarczającej ilości środków. Masz prawie 90 dób do wygaśnięcia UA. zacznij korespondować na tym samym numerze reklamacji. Jak odpiszą, że to koniec, bo" wyczerpali... ble, ble" - upierdliwe telefony do BOK-u lub czat. Może trafisz na kogoś ogarniętego...
  • Strona 8 z 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8