DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 4 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
 #1129863  autor: abrams
 30 mar 2022, 19:04
Na ten wątek trafiłem teraz a w nawiązaniu tego, co napisał tu wcześniej Simplusowiec: "Regulamin pisany na kolanie, pełen błędów i pomyłek" i w oparciu o własne doświadczenia na karcie w taryfie Frii podaję to co poniżej:

Regulamin Usługi „Pomoc dla Ukrainy. 10 GB”
1. W okresie od dnia 25.02.2022r. do 31.03.2022r. włącznie T-Mobile Polska S.A. („T-Mobile”) oferuje (...)
2. Akcja pomocy umożliwia korzystanie z Pakietu 10 GB w zasięgu Sieci.
3. Pakiet 10 GB jest usługą jednorazową (nie jest cykliczny) (...)
4. Pakiet 10 GB można aktywować ponownie (nie później niż 31.03.2022r.), o ile minęło 5 dni od poprzedniej aktywacji
5. Aktywację Pakietu 10 GB możesz zlecić tylko w okresie oferowania niniejszej akcji pomocy przez:
a. (...)
b. SMS o treści UKR10GB na bezpłatny numer 80800.


Punkt "b" u mnie nie zadziałał. Po wysłaniu SMS o treści UKR10GB na 80800 zwrócił komunikat "Nieprawidlowa komenda. Wyslij HF aby aktywowac Happy Fridays". Samo HF też nie zadziałało. Szukałem na stronach TM innych wariantów (a trochę ich było) i zadziałał ten poniżej (a był podany chyba dla Heyah w jakieś taryfie na abonament ale głowy nie dam):

SMS o treści UKR10GB na 80008

odp. "Zlecenie przyjęte do realizacji. Zmianę potwierdzimy SMS"
odp. "Pakiet 10GB (...) został aktywowany. Pakiet jest ważny 7 dni. Aby sprawdzić (...)"

Najwyraźniej literówka z przestawieniem kolejności cyfr czy raczej mylnie wstawione w regulamin i nie skorygowane do tej pory kody.
Pakiet zużyty wcześniej przed 7 dniami, dał się bez problemu aktywować tak samo po 5 dniach (zgodnie z pkt. 4 Regulaminu (j.w.)
Więc jak ktoś nie skorzystał z powodu powyższych błędów (a chyba sporo jest/było takich Ukraińców) to do 31.03.22 można skorzystać (sprawdzone na: karta Frii).
 #1129865  autor: babciagienia1p
 30 mar 2022, 19:30
@abrams
Dziękuję za zmotywowanie do poszukiwań.
Pod linkiem (gdzieś głęboko schowanym) do starego regulaminu, który obowiązywał od 25 lutego do 3 marca pojawił się "nowy" obowiązujący do 31 marca (nie ma go na oficjalnej stronie "Pomoc dla Ukrainy" - inne regulaminy są). Nadal można uruchomić pakiet w aplikacji.
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 001154.pdf

Ten, który Ty przytoczyłeś, to jakaś kompilacja na bazie regulaminu dla abonamentu (pkt.4).
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 001162.pdf

Jak zwykle, perfekcyjna dokładność i solidność w T-Mobile.
 #1129866  autor: abrams
 30 mar 2022, 19:58
babciagienia1p pisze:
30 mar 2022, 19:30
Ten, który Ty przytoczyłeś, to jakaś kompilacja na bazie regulaminu dla abonamentu
Źródłem info był oczywiście Telepolis z linkiem do regulaminu z którego dałem cytat powyżej i na którym się opierałem (nie tylko ja)
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... -gigabajty
No ale trzeba przyznać TM, że kociokwik informacyjny o promce zrobili niezły.
 #1129873  autor: biala1991
 30 mar 2022, 23:46
abrams pisze:
30 mar 2022, 19:04
SMS o treści UKR10GB na 80008

odp. "Zlecenie przyjęte do realizacji. Zmianę potwierdzimy SMS"
odp. "Pakiet 10GB (...) został aktywowany. Pakiet jest ważny 7 dni. Aby sprawdzić (...)"

Najwyraźniej literówka z przestawieniem kolejności cyfr czy raczej mylnie wstawione w regulamin i nie skorygowane do tej pory kody.
Pakiet zużyty wcześniej przed 7 dniami, dał się bez problemu aktywować tak samo po 5 dniach (zgodnie z pkt. 4 Regulaminu (j.w.)

Na numerze z niewykorzystanym pakietem 10GB sms na nr 80008 zwraca:
"Nie mozesz aktywować usługi. Masz już aktywna bezplatna oferte Internet"
(próba wykonana siódmego dnia).

Z tego co ja znalazłam to możliwość ponownego włączenia po pięciu dniach dotyczy abonamentu i tam rzeczywiście zadziałało (aktywacja przez aplikację).
 #1129890  autor: babciagienia1p
 31 mar 2022, 11:08
T-Mobile. Kolejna ciekawostka.
W taryfie Go! można skorzystać, równolegle, z cyklicznego pakietu 10 GB na 7 dni w aplikacji
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 001154.pdf
oraz 10 GB na 30 dni wysyłając SMS o treści UKRAINA na numer 80401
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 001183.pdf
W aplikacji pakiety, po aktywacji, są widoczne oddzielnie.
 #1129896  autor: vkjcsakjvcjk
 31 mar 2022, 12:47
babciagienia1p pisze:
31 mar 2022, 11:08
T-Mobile. Kolejna ciekawostka.
W taryfie Go! można skorzystać, równolegle, z cyklicznego pakietu 10 GB na 7 dni w aplikacji
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 001154.pdf
oraz 10 GB na 30 dni wysyłając SMS o treści UKRAINA na numer 80401
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 001183.pdf
W aplikacji pakiety, po aktywacji, są widoczne oddzielnie.
Próbowałem we Frii odpalić te 10GB na 30dni ;) ale nie weszło dostałem info że "Oferta jest dostępna tylko dla Klienów Heyah na kartę."

Coś dziwnego dzieje się z kodami USSD po wpisaniu *101# mam komunikat "Podany numer nie należy do Tak Tak T-Mobile" *100# pokazuje zerowy sta konta mimo iż w aplikacji jest ok.
 #1129909  autor: babciagienia1p
 31 mar 2022, 14:32
vkjcsakjvcjk pisze:
31 mar 2022, 12:47
Coś dziwnego dzieje się z kodami USSD po wpisaniu *101# mam komunikat "Podany numer nie należy do Tak Tak T-Mobile" *100# pokazuje zerowy sta konta mimo iż w aplikacji jest ok.

Przygotowania do prima aprilis idą w TM pełną parą. Kody USSD poszły do baru przy ponownie otwartej wiadomej hurtowni, ale już wróciły - wszystko jest ok.
 #1129910  autor: abrams
 31 mar 2022, 14:34
biala1991 pisze: Z tego co ja znalazłam to możliwość ponownego włączenia po pięciu dniach dotyczy abonamentu i tam rzeczywiście zadziałało (aktywacja przez aplikację).
A. Karta w TM Frii (po migracji kodem jakieś 3-4 lata temu z Heyah)
Dnia 23-03-2022
1. 80008 => UKR10GB
2. 26-03-2022 => kończenie ssania 10G z resztą 199MB aby nie uruchomić przypadkiem 300MB/1zł/1dzień

Dnia 31-03-2022
1. 80008 => UKR10GB
2. 80008 => Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMS-em
3. SMS-T-Mobile => Pakiet 10 GB w zwiazku z sytuacja w Ukrainie zostal aktywowany. Pakiet jest wazny 7 dni. Aby sprawdzic stan dostepnych GB zaloguj sie do aplikacji Moj T-Mobile: www.t-mobile.pl/aplikacja

4. nowymoj.t-mobile.pl => Darmowy pakiet GB od T-Mobile pozostało 10,2 GB. Wygaśnięcie/Odnowienie za 7 dni

Na tej samej karcie próba z 30-03-2022 skończyła się odmową "Nie możesz aktywować bo masz już aktywną..." pewnie ta resztka MB blokowała i musiałem czekać na "8 dzień"

B. Karta od początku w TM Frii (na niej mam 0zł) i wyssałem GB do zera (nie włączyło się 300MB/1zł/1dzień) i na niej dało się włączyć drugi raz 10GB po 5 dniu (6 dnia).

ps. z tego info https://www.telepolis.pl/wiadomosci/tar ... la-ukrainy tak jakby zmierzało w przedłużenie również w/w.
 #1129912  autor: abrams
 31 mar 2022, 14:39
vkjcsakjvcjk pisze: Coś dziwnego dzieje się z kodami USSD po wpisaniu *101# mam komunikat "Podany numer nie należy do Tak Tak T-Mobile"
Miałem dokładnie to samo ale teraz po *101# wszystko pokazuje juz poprawnie, podobnie ze sprawdzeniem *140*296*1# jest OK.
 #1129944  autor: biala1991
 31 mar 2022, 23:50
abrams pisze:
31 mar 2022, 14:34
B. Karta od początku w TM Frii (na niej mam 0zł) i wyssałem GB do zera (nie włączyło się 300MB/1zł/1dzień) i na niej dało się włączyć drugi raz 10GB po 5 dniu (6 dnia).
Sprawdzałam na kilku numerach z taryfą Frii i na żadnym do czasu wygaśnięcia jednego pakietu nie dało się włączyć kolejnego (ani smsem ani przez aplikację) zgodnie zresztą z info, które pokazuje się w apce: Pakiet możesz włączyć co 7dni.
Jeśli u Ciebie działało inaczej to wygląda na jakiś błąd w systemie, który chyba nie powinien być szczególnie uciążliwy :wink:


Edit.
Wczoraj przypadał ostatni dzień ważności pakietu na jednym z numerów co blokowało oczywiście aktywację kolejnych 10GB, kilka minut po północy testowo wysłałam smsa i udało się pakiet włączyć :)
Dziś po zalogowaniu do apki na żadnym numerze nie pojawia się opcja aktywacji pakietu (regulamin dawał termin do końca marca)
 #1129988  autor: babciagienia1p
 02 kwie 2022, 09:10
T-Mobile poszło po najmniejszej linii oporu. Na oficjalnej stronie
https://www.t-mobile.pl/c/pakiety-dla-ukrainy
wiszą nadal stare regulaminy z datą do 31 marca 2022. Jedynie na dole strony pojawiła się informacja "Powyższe oferty obowiązują do 30.04.2022 lub do odwołania przez Operatora".
Jednocześnie, przynajmniej u mnie, zniknęła możliwość uruchomienia cyklicznego pakietu 10 GB na 7 dni w aplikacji.
 #1130020  autor: biala1991
 02 kwie 2022, 18:04
babciagienia1p pisze:
02 kwie 2022, 09:10
Jednocześnie, przynajmniej u mnie, zniknęła możliwość uruchomienia cyklicznego pakietu 10 GB na 7 dni w aplikacji.
Wszystko wskazuje na to, że od kwietnia pakiety 10GB zostały wycofane, pisałam o tym kiedy pochwaliłam się, że "rzutem na taśmę" włączyłam pakiet smsem. Dzisiaj loguję się do apki i... aktywowane po północy 10GB wyparowało :D nie wiem dokładnie kiedy TM robił porządki na moim numerze (wczoraj czy dzisiaj) ale jeśli chodzi o niemiecką solidność to nie mam nic do zarzucenia :D
 #1130047  autor: abrams
 03 kwie 2022, 16:09
DOTYCZY OFERTY T-MOBILE
TM Frii 10GB aktywowane 26-03-2022
03-04-2022
80008 => (godz. 00:50:12) UKR10GB
80008 => Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMS-em.
T-Mobile => Pakiet 10 GB w zwiazku z sytuacja w Ukrainie zostal aktywowany. Pakiet jest wazny 7 dni. Aby sprawdzic....

nowymoj.t-mobile.pl
Internet : Darmowy pakiet GB od T-Mobile pozostało 10,2 GB
Wygaśnięcie/Odnowienie za 8 dni10,2 GB (było 7 dni)


Wcześniejsze próby:
1. 01-04-2022 (6 dnia) => Zlecenie przyjete do realizacji. Zmiane potwierdzimy SMS-em.
ale bez zwrotnego z potwierdzeniem, powtórzyłem jeszcze raz i to samo, chciałem zalogować się przez www ale "prace modernizacyjne" do 12:00 (prawdopodobnie to wtedy m.in. zmienili z 7 na 8 dni). Gdy się zalogowałem GB brak. Czyli na tej karcie 10GB "po 5 dniach" nie działa.

2. 02-04-2022(7 dnia) kończyły się komunikatem:
80008 => Nie mozesz aktywowac uslugi. Masz juz aktywna bezplatna oferte Internet. Szczegoly...
No ale OK zadziałało 8 dnia (03-04-2020).

Na tej stronie:
https://www.t-mobile.pl/c/pakiety-dla-ukrainy
użyty powyżej nr SMS i treść działające dla Frii w tym regulaminie "Regulamin Usługi „Pomoc dla Ukrainy. 10 GB” są zdefiniowane dla taryf "T, Magenta Biznes Internet, Jump proFirma" ;)
https://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docu ... 001162.pdf

wniosek: T-Mobile is brutal and full of zasadzkas dlatego trzeba sprawdzać wszystkie podane kody i nr dla SMS także dla abonamentowców i różnych taryf ;)
Np. we Frii 02-04-2022 SMS TAK na 80008 zwrócił: "Na Twoim koncie uruchomilismy juz pakiet 300 minut wymiennych na SMSy na rozmowy miedzynarodowe do Ukrainy." ale tego na nowymoj.t-mobile.pl nie widać, być może w apce. Ale mi to niepotrzebne, tylko GB.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2022, 00:12 przez abrams, łącznie zmieniany 3 razy.
 #1130049  autor: babciagienia1p
 03 kwie 2022, 16:23
abrams pisze:
03 kwie 2022, 16:09
Wygaśnięcie/Odnowienie za 8 dni10,2 GB (było 7 dni)

W ramach psikusów TM powinno wyrównać się w trakcie (około 4-3 dnia) i ostatniego (siódmego) dnia będzie "wygaśnięcie za 0 dni". Pakiet jest nadal siedmiodniowy.
 #1130052  autor: biala1991
 03 kwie 2022, 17:57
abrams pisze:
03 kwie 2022, 16:09
2. 03-04-2022(7 dnia) kończyły się komunikatem:
80008 => Nie mozesz aktywowac uslugi. Masz juz aktywna bezplatna oferte Internet. Szczegoly...
No ale OK zadziałało 8 dnia.
To Ty włączyłeś na numerze, na którym masz już aktywny jeden pakiet a na moim numerze jedyny aktywny pakiet skasowali? :D Spróbowałam jeszcze raz, przyszedł sms o uruchomieniu, loguję się do aplikacji a tam... 20GB (dodatkowe 10GB to pewnie to zniknięte wczoraj przez TM). Zobaczymy czy znów nie będzie czystki i jutro pakiet wyświetli się w apce :D
 #1130060  autor: abrams
 03 kwie 2022, 21:42
DOTYCZY OFERTY T-MOBILE
@babciagienia1p: "Pakiet jest nadal siedmiodniowy."
Tak, nadal siedmiodniowy a zmienili pewnie dlatego, że ludzie uruchamiali dnia 7-ego (może nawet reklamowali) zamiast odczekać do 8-go.

@babciagienia1p: "ostatniego (siódmego) dnia będzie "wygaśnięcie za 0 dni".
Nie, po tej zmianie od razu po włączeniu 10GB mam "wygaśnięcie za 8 dni" a poprzednio miałem "wygaśnięcie za 7 dni" no i gdy na koniec (7-go dnia) miałem "wygaśnięcie za 0 dni" to teraz będę miał "wygaśnięcie za 1 dni". Robię każdorazowo zrzuty ekranu więc mam podstawę.

W moim przypadku: 03.04(8d), 04.04(7d)....10.04(1d) i być może pokaże się 11.04(0d) albo nic.

@biala1991: "To Ty włączyłeś na numerze, na którym masz już aktywny jeden pakiet"

Sorry, literówka, już zmieniłem na 02-04-2022 a uruchomiłem tak jak napisałem na początku 03-04-2022 (8 dnia). Ale napisz, czy te 20GB u Ciebie przetrwało.

ps. i na koniec mała ciekawostka, eksperymentując 01 i 02.04 tą kartą z 0,01zł i 0GB na koncie w modemie postanowiłem sprawdzić na nowymoj.t-mobile.pl "a może GB wpadły" no i połączanie się udało, potem jeszcze po stronach innych połaziłem i dopiero po chwili ruch zamarł. Otóż uruchamia się 300MB/1zł/1d i schodzi tak~15MB a potem system się orientuje, że 1zł ściągnąć nie może i blokuje. Gdy sprawdziłem kodem *140*296*1 to było" 290 MB do końca dnia" a nie 305MB nie ruszanych, jak zwykle pokazuje. Więc awaryjnie można się tak połączyć każdego dnia przy stanie 0,00zł i 0GB.
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2022, 00:10 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1130062  autor: abrams
 04 kwie 2022, 00:18
neotele pisze:
03 kwie 2022, 23:44
Drobna uwaga: proszę, piszcie w tym wątku o ofercie którego operatora się wypowiadacie, bo robi się zamęt..
neotele, do tytułu nie można nic dodać ale w moich postach wynika to kilkakrotnie z ich treści np.
abrams, 31 mar 2022, 14:34 Karta w TM Frii (po migracji.... pakiet GB od T-Mobile.... Karta od początku w TM Frii...
abrams, 03 kwie 2022, 16:09 TM Frii 10GB aktywowane... T-Mobile => Pakiet 10 GB... nowymoj.t-mobile.pl... pakiet GB od T-Mobile... wniosek: T-Mobile...
Re-posty dziewczyn, też zawierają takie info ale gdzie się dało to dodałem na górze tekst: DOTYCZY OFERTY T-MOBILE. Większe uszczegóławianie nie ma sensu bo TM narobił kociokwiku, tak że we Frii działają kody z abonamentu i innych taryf o czym jest w postach.
 #1130063  autor: babciagienia1p
 04 kwie 2022, 05:56
T-Mobile
abrams pisze:
03 kwie 2022, 21:42
DOTYCZY OFERTY T-MOBILENie, po tej zmianie od razu po włączeniu 10GB mam "wygaśnięcie za 8 dni" a poprzednio miałem "wygaśnięcie za 7 dni" no i gdy na koniec (7-go dnia) miałem "wygaśnięcie za 0 dni" to teraz będę miał "wygaśnięcie za 1 dni". Robię każdorazowo zrzuty ekranu więc mam podstawę.

W moim przypadku: 03.04(8d), 04.04(7d)....10.04(1d) i być może pokaże się 11.04(0d) albo nic.

Taka sama zmiana pojawiła się w aplikacji mobilnej (wygaśnięcie za 8 dni), ale po drodze system "gubi" jeden dzień i ostatniego działającego dnia jest "za 0 dni". Nie udało mi się dokładnie zaobserwować w którym dniu następuje przeskok.

neotele pisze:
03 kwie 2022, 23:44
Drobna uwaga: proszę, piszcie w tym wątku o ofercie którego operatora się wypowiadacie, bo robi się zamęt..

Wątek był zakładany jako ściśle dotyczący T-Mobile. Tytuł został dwukrotnie zmieniony przez @Remington (dyskusja na stronie 1 i 2). Staram się zwykle pisać, o którą sieć chodzi.
 #1130067  autor: sebastian39
 04 kwie 2022, 09:59
T-mobile go:w aplikacji brak aktywacji 10gb,wszystkimi smsami nie powiodło się,na chatcie napisano mi że usługa była tylko do 31 marca,odpowiedziałem im że została przedłużona do końca kwietnia i na innej karcie w taryfie frii 10gb dało rade aktywować smsem na 7dni.Spytali mnie się o nr.tej karty i potem aktywowali 10gb na TM GO.
  • Strona 4 z 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8