DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1127785  autor: Argelo
 05 lut 2022, 14:18
kazik20 pisze:
03 lut 2022, 17:11
To zmień godziny doładowań. Apka telefoniczna MO czy www MO? Spróbuj dla odmiany z www.
Doładowanie w apce, w różnych godzinach, to samo. Zrobione zgłoszenie do działu technicznego, odpowiedź: 12,5GB zostało przydzielone prawidłowo. Pytanie, gdzie jest to 12,5GB skoro doładowałem 8x5zł i mam 70GB xD
 #1127866  autor: kazik20
 06 lut 2022, 20:07
Taka ciekawostka. Ostatnio w związku z masowym wygaszaniem kart korzystających z ostatniego darmowego RWK wykonanego rok temu, wyjąłem pewną bardzo starą kartę (prawdopodobnie jeszcze bez obsługi LTE) by wykorzystać ostatnie złotówki z niej.
Jakie było moje zdziwienie, że za żadne skarby nie można się zalogować na nowy MO, tylko ciągle włącza się stary, przez co nie doładuje w promocji z MO by numer owy uratować ewentualnie. Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że pozostałe moje karty wyłącznie nowy MO łapią, więc w sumie to sie nie dziwie, że koledze tam wyżej niby przyznają 12,5GB według technicznych a cyferki na jego koncie wskazują co innego ;) Poprostu całe ORANGE czyli zawsze u kogoś coś nie gra. Jakby jeszcze na korzyść klienta te błędy systemu wychodziły to byłbym rad, a tak to ręce opadają normalnie.
 #1128029  autor: spillerix
 10 lut 2022, 09:52
Mam pytanko, bo lada moment wracam na ofertę na kartę w Orange. Chodzi mi o doładowania - załóżmy, że doładowałem konto na kwotę 30 PLN i dostałem za to odpowiednią ilość GB. Jeśli od razu wykupię rok ważności za 29 PLN, to późniejsze GB z doładowań, nawet te najniższe czyli np. 5zł na 2 dni przyjmują ważność tego rocznego przedłużenia, czy roczne + 2 dni, czy może tylko rzeczywiście 2 dni?
 #1128041  autor: asdaf
 10 lut 2022, 13:11
1. "Rok ważności" przedłuża tylko konto główne.
2. Gigabajty z doładowań i ważność konta głównego przedłuża * więcej czasu na internet".
3. Jeśli wykupisz najpierw "więcej czasu na internet" to ważność późniejszych bonusów
będzie taka jak ta uzyskana dzięki wykupionej usłudze.
4. Lepiej doładować 6 razy po 5zl niż raz za 30 zł ( oczywiście doładowania robimy przez aplikacje Orange).
 #1128044  autor: Argelo
 10 lut 2022, 14:01
kazik20 pisze:
09 lut 2022, 21:59
Nie wiem Argelo, może masz starą apkę? bo jeśli w jakiś dziwny sposób wrócił do łask stary MO w komputerze z którego nie da się dostać promocyjnych GB a da się doładować to bym się nie zdziwił przy nieaktualnym oprogramowaniu na smartfona także.
Apka świeża, dopiero co zainstalowana. Możliwe, że problem jest w samym numerze, który jest z promocji "starter za doładowanie?" Początek numeru to 500, możliwe, że jakiś zrecyklingowany, bo dawno nie widziałem starterów z takim początkiem. Z dziwniejszych sytuacji na numerze:

1. Wyłączona jest poczta głosowa, ale i tak ludze mi się na nią nagrywają, nie da sie jej wyłączyć
2. W historii doładowań wczytuje się wykres z datą 2017 i często nie chce przeskoczyć do 2022 (starter aktywowany tydzień temu)
3. Czat z doradcą często nie jest możliwy ponieważ każe mi się zalogować do mój orange, pomimo, że jestem zalogowany
4. Otwarte zgłoszenia nie pokazują się w zakładce zgłoszenia w mój orange

Ogólnie mówiąc burdel, a obecnie nawet nie wiem czy moje, już 3 zgłoszenie jest w ogóle otwarte, bo nie dostałem smsa. Przedłużyć środków o rok też nie moge, bo po prostu kod USSD nie zwraca żadnego komunikatu.
 #1128050  autor: spillerix
 10 lut 2022, 15:41
Ok, właśnie chodziło mi o ten pkt 3 w usłudze więcej czasu na internet za 29 PLN. Dzięki.

Kwestię już samej ilości bonusów ogarniam i dodam, że doładowanie 5 PLN (2,5 GB + 10 GB) działa także przez konto Mój Orange na www. Dla niektórych może być to wygodniejsza forma wielokrotności takiego doładowania niż poprzez apkę. Finalny efekt będzie taki sam.
 #1128054  autor: kazik20
 10 lut 2022, 17:09
No to nazwa owego wątku sama w sobie sugeruje, że MO (apka i www). Kolejność tych punktów nie jest wcale istotna. Ja robię niekiedy piątkami a niekiedy 50 by mieć 3miechy ważności gratis. Z płatnych ważności rzadko korzystam skoro można mieć za darmo. Mam GB pod dostatkiem, bardziej złotówki ostatnio się przydają na usługi połączeń głosowych. Zazwyczaj albo pakiet 200minut za 14zł albo nolimit za 1zł z doskoku gdy nagła paląca potrzeba. Zarządzam kilkoma numerami w rodzinie bo się totalnie gubią w ofercie. Są zadowoleni.
 #1128088  autor: biala1991
 11 lut 2022, 19:39
Argelo pisze:
10 lut 2022, 14:01
Możliwe, że problem jest w samym numerze, który jest z promocji "starter za doładowanie?" Początek numeru to 500, możliwe, że jakiś zrecyklingowany, bo dawno nie widziałem starterów z takim początkiem. Z dziwniejszych sytuacji na numerze:

1. Wyłączona jest poczta głosowa, ale i tak ludze mi się na nią nagrywają, nie da sie jej wyłączyć
2. W historii doładowań wczytuje się wykres z datą 2017 i często nie chce przeskoczyć do 2022 (starter aktywowany tydzień temu)
3. Czat z doradcą często nie jest możliwy ponieważ każe mi się zalogować do mój orange, pomimo, że jestem zalogowany
4. Otwarte zgłoszenia nie pokazują się w zakładce zgłoszenia w mój orange

Ogólnie mówiąc burdel, a obecnie nawet nie wiem czy moje, już 3 zgłoszenie jest w ogóle otwarte, bo nie dostałem smsa. Przedłużyć środków o rok też nie moge, bo po prostu kod USSD nie zwraca żadnego komunikatu.

Mam starter z tej samej promocji, z 500 na początku i podobny problem z pocztą. Dezaktywacja przez MO na www nic nie dawała, tzn. poczta zmieniła status z włączonej na wyłączoną (nie przyszedł żaden sms potwierdzający wyłączenie) a fizycznie nadal działała. U mnie pomogły kody, najpierw wbiłam kod na włączenie *105*1#, dostałam sms z info, że poczta jest aktywna (chociaż MO wskazywał coś innego), potem kod na wyłączenie *105*1*1# i wtedy przyszedł sms, że poczta została wyłączona i faktycznie przestała atakować dzwoniących.

Co do braku możliwości przedłużenia kodem bonusa za doładowanie to zauważyłam, że w MO na www nie wyświetla się nawet przycisk do przedłużenia ważności GB (jest tylko zwykłe RWK).
Kod *101*01# sprawdzający zużycie bonusa też nie działa: Usługa niedostępna w Twoim planie taryfowym. Te startery to jakiś chłam
 #1128093  autor: Karlos20
 11 lut 2022, 22:58
biala1991: te nowe startery mają poważny błąd. Można go naprawić, wbijamy kod *660*# następnie zmieniamy taryfę na Orange Free na kartę (ta starterowa ma inną nazwę). Zmiana jest bezpieczna i opłacalna (zachowujemy środki złotówkowe, z no-limitów i GB). Dodatkowo przybędzie GB podstawowych :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128098  autor: Karlos20
 12 lut 2022, 00:17
Remington:
jest kilka błędów i pułapek w tej taryfie:
> nie działa *500 (Automatyczny Max), nie działa tam sprawdzenie salda i ilość GB
> pomimo nieaktywnej usługi Poczta Głosowa numer *501 działa i nawet można nagrać wiadomość na własny numer
> nie działa kod na sprawdzanie ilości GB z bonusu z zasileń *101*01#
> nie sprawdzimy swojego numeru numeru lub w jakiej sieci numer przynależy pod serwisem *555 - lektor mówi o tym, że usługa nie jest dostępna w tym planie taryfowym
> z pułapek: poza pakietami minuta, SMS, MMS i 1MB kosztuje po 40 groszy za jednostkę! (zwykły OFNK ma też 40 gr/min i MMSa, ale SMS to 25gr, a 1 MB to 10 gr lub lejek 64 kbps, gdy mamy zużyte ważne GB na szybszego neta).
Więcej minusów nie znalazłem.

Aby rozwiązać te niedogodności, wystarczy przejść na normalną taryfę OFNK (Orange Free na kartę / Orange Free). Wpisujemy *660*#, wybieramy opcje "Zmień taryfę" > Orange Free na kartę, na końcu zatwierdzamy i cyfrą 0 kończymy sesję USSD. Taryfa zmieni się w ciągu godziny. Zachowujemy kasę. Zachowujemy GB na start / GB po zasileniach (uwaga, po zmianie taryfy nawet ich liczba się zwiększy!!!), zachowujemy ważność środków, przechodzą też środki z promocji no-limit, również z promocji dla nowych starterów (no-limit +31GB na 31 dni).
Zmiana taryfy odblokuje Automatycznego Maxa, kod *101*01# czy serwis *555

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥