DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1128181  autor: Karlos20
 14 lut 2022, 05:10
Ten starter ma wyższe stawki za SMSa i 1MB danych (płaska stawka 40 gr). Reszta usług i promocji w tej mutacji Orange Free jest taka sama. O problemach wspominałem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128220  autor: spillerix
 14 lut 2022, 22:30
Macie może link do wszystkich możliwych kodów USSD w Orange na kartę aby jako tako zarządzać kontem? Blisko tydzień temu rozłączyli mi LOVE i przenieśli numer na kartę. Od początku odłączenia, numeru nie było widać w Mój Orange, a od kilku dni Mój Orange kompletnie przestał działać wywalając białe tło po zalogowaniu. Infolinia najpierw zwodziła mnie, że potrzeba czasu 24h, 48, 72h bla bla bla, od dwóch dni zajmuje się tym techniczny i nadal nie naprawili. Serio, takiego systemowego burdelu jak w Orange to jeszcze w żadnej polskiej sieci nie widziałem.

Ktoś miał podobne problemy z Mój Orange kiedykolwiek?
 #1128222  autor: Karlos20
 14 lut 2022, 23:23
spillerix: numer w Mój Orange powinien być widoczny następnego dnia (do 24h) po podpięciu go do oferty na kartę, bez potrzeby ponownego dodawania go do konta.
Podaję kilka przydatnych kodów do sterowaniem swoim kontem:
> *124*# to stan konta głównego wraz z nazwą taryfy
> *660*# menu zmiany numeru telefonu i taryfy
> *101*01# to stan bonusów GB z doładowań (taryfa OFNK) info przychodzi SMSem
> *101*1# to stan i ważność usługi no-limit minut+SMS+MMS+GB (info przychodzi SMSem)
> *500 (ziel. słuchawka) to bezpłatny Automatyczny Max - poda Tobie aktualny stan konta, ważność + stan usług z GB do wykorzystania
> *555 (ziel. słuchawka) to darmowa głosowa informacja o swoim numerze telefonu

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128227  autor: Karlos20
 15 lut 2022, 00:01
spillerix: logowałeś się do MO na komputerze? Numer ten powinien się tam znajdować (Przełącz konto > usługi na kartę - tam musi być Twój numer w OFNK). Pogrzeb też w ustawieniach (Ustawienia > Zabezpieczenia).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128229  autor: spillerix
 15 lut 2022, 00:17
Karlos. Ja kompletnie nie mam dostępu do MO pomimo, że prócz głównego numeru tel (ten co przeszedł z LOVE na kartę) mam jeszcze Neostradę i inny mało używany numer na kartę.

Na ten moment:
- logowanie mailem na www: po sekundzie zalogowania bez wyświetlania zawartości wywala biały ekran
- logowanie mailem w apce MO: "Witaj, logowanie przebiegło poprawnie ale mamy problem z prezentacją Twojego konta"
- logowanie głównym numerem (ten co przeszedł z LOVE na kartę) w apce i www jak wyżej
- logowanie starym, mało używanym numerem OFNK wyświetla poprawnie, ale oczywiście w ograniczonym zakresie z uwagi na logowanie nr. telefonu

Orange nie potrafi ogarnąć kuwety w tej kwestii od blisko tygodnia.
 #1128231  autor: Karlos20
 15 lut 2022, 05:00
- logowanie starym, mało używanym numerem OFNK wyświetla poprawnie, ale oczywiście w ograniczonym zakresie z uwagi na logowanie nr. telefonu
To na nim wejdź w Ustawienia > Zabezpieczenia i masz tam opcje zarządzania kontem, wyłączeniem weryfikacji SMS, itd.
Polecam zajrzeć w opcje Dostęp do konta, zaznaczasz wszystkie numery.
Dezaktywuj weryfikacje SMS, wtedy będzie wygodniej z logowaniem.

Też mam kilka numerów w Orange na kartę + 1 z netem mobilnym na abonament i żadnych kłopotów. Domyślnie po zalogowaniu mailem pojawia się numer abonamentowy z netem, ale szybko mogę się przełączyć na inne numery prepaid.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128272  autor: Karlos20
 15 lut 2022, 20:06
spillerix: zaloguj się mailem poprzez inną przeglądarkę, w trybie prywatnym. Kombinuj. Musi zadziałać. W innym wypadku warto skontaktować się z konsultantem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128292  autor: spillerix
 15 lut 2022, 22:08
Karlos, ja próbowałem już dosłownie wszystkiego. Konsultanci wiedzą o moim problemie, najpierw mnie zwodzili tymi dniami i godzinami, a od 4 dni mam założony numer sprawy, która do tej pory nie jest rozwiązana i jest "W realizacji". Generalnie ponad tydzień bez MO, a potrzebuje do nabicia GB i przedłużenia.

Udało mi się jeszcze złapać skrin głównego numeru, z info o błędzie wewnętrznym. To co widać pojawia się dosłownie na sekundę, później tylko biel. Problem ewidentnie po ich stronie.
Obrazek
 #1128308  autor: spillerix
 16 lut 2022, 15:50
Jakieś 2 lata temu kiedy przenosiłem do nich numer pani w salonie pomimo wielu prób 2 dni z rzędu nie była w stanie wypełnić formularza gdyż wywalał jej błędy niezależne od niej. Przeprosiła i dodała, że pod kątem technicznym "jest jest zwyczajnie wstyd za tą firmę". Jak widać od 2 lat nic się nie zmieniło.
 #1128531  autor: biala1991
 20 lut 2022, 08:13
U mnie, nowy numer, który niedawno aktywowałam został bez mojej zgody sparowany z mailem ze starego MO. Nie mam i nigdy nie miałam konta na maila w nowym MO, loguję się tylko do okrojonej wersji MO kodem sms i po zalogowaniu nowym numerem w celu doładowania nie mogę wpisać w formularzu wybranego maila tylko narzuca się na sztywno mail, który Orange pozyskał z mojego innego numeru (ze starego MO).
Nowy numer, brak konta na MO a Orange dopisuje mi maila z nieistniejącego już starego MO, to efekt przymusowego łączenia w nowym MO wszystkich numerów zarejestrowanych na dany Pesel, które jest tak skuteczne, że działa pomimo tego, że właściciel konta w MO wcale nie założył :D
Nie podoba mi się takie siłowe łączenie numerów rzekomo dla dobra klienta i m.in. za to będę krytykować MO nawet jeśli moja krytyka jest komuś nie w smak :)
 #1128580  autor: Argelo
 21 lut 2022, 12:29
Aktualizacja sytuacji z błędnie przyznanym bonusem:
7 lutego zrobione odwołanie od zgłoszenia ponieważ odpowiedź działu technicznego była nie na temat
10 lutego konsultant potwierdził, że zgłoszenie jest w trakcie rozpatrywania (kontaktowałem się, bo nie dostałem żadnego smsa z numerem zgłoszenia)
17 lutego ponowny kontakt z czatem, ponieważ nie dostałem żadnej odpowiedzi. "Na pana koncie nie ma żadnych otwartych zgłoszeń". Ponowne zgłoszenie, tym razem konsultant załączył mój plik pdf z moimi wyjaśnieniami. Znowu brak smsa z numerem zgłoszenia
21 lutego ponowny kontakt dla pewności. Na pytanie czy na moim koncie są jakieś otwarte zgłoszenia techniczne/reklamacje pani odpowiada, że nie. :) Jak podałem numer zgłoszenia, to stwierdziła, że jest "w trakcie realizacji".
 #1128593  autor: spillerix
 21 lut 2022, 20:16
Podzielę się swoim updejtem.

Ostatecznie po dwóch tygodniach nie działania MO - działa, ale zawdzięczam to tylko sobie. Po prostu przeniosłem numer do Play, przez co numer zniknął z MO i nie blokował błędnego ładowania całości. Choć bałagan w usługach mam dalej - widoczny pakiet LOVE, którego już nie mam i pokazuje samą neostradę i kolejną usługę neostradę osobno. Drugi numer na kartę pokazuje się poprawnie. Status zgłoszenia technicznego zmienił się z "W realizacji" na "Anulowano" zamiast zrealizowano....

Oczywiście lada tydzień wrócę na przeniesieniu do OFNK z głównym numerem gdyż ofertę jak dla mnie mają świetną, ale Orange technicznie to jest jakaś absolutna aberracja.