DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1121651  autor: kazik20
 09 wrz 2021, 19:12
No to wychodzi na to, że "wszechznawcy tematu Orange" jednak nie są nieomylni. Zamiast sprawdzić osobiście czy działa w danym terminie jakaś usługa na starych zasadach, polecają coś i się dodatkowo zarzekają.
No nic, ja nie będe chyba próbował i se z terminala kasowego normalnie doładuję, bo nie zamierzam przechodzić na nowy MO ;)
Pozdrawiam
 #1121678  autor: kazik20
 10 wrz 2021, 08:38
No to o co chodzi, że inni piszą, że tą metodą sprawdzili i jednak dostają? Robiłeś z zarejestrowanego konta nowego MO po kliknięciu w link doładuj i automatycznym przekierowaniu i wypełnieniu się formularza doładowania czy z zarejestrowanego konta na doladowania.orange.pl gdzie się ma inne konto do szybkich płatności BLIK i kartą? bo to dwie rożne rzeczy raczej.
 #1121686  autor: zoltan666
 10 wrz 2021, 10:03
kazik20 pisze:
10 wrz 2021, 08:38
No to o co chodzi, że inni piszą, że tą metodą sprawdzili i jednak dostają? Robiłeś z zarejestrowanego konta nowego MO po kliknięciu w link doładuj i automatycznym przekierowaniu i wypełnieniu się formularza doładowania czy z zarejestrowanego konta na doladowania.orange.pl gdzie się ma inne konto do szybkich płatności BLIK i kartą? bo to dwie rożne rzeczy raczej.
Z zarejestrowanego konta na doładowania.orange.pl.
 #1121743  autor: marcin19883
 11 wrz 2021, 14:52
To bez sensu. Na doładowania orange sie rejestrujesz a w Mój Orange ci się nie chce? Ja doładuje konto tylko przez Mój Orange. Wtedy wiem, że nie będzie problemów. W regulaminie piszę jak byk, że dodatkowy bonus wchodzi, poprzez doładowanie przez Mój Orange.
 #1121753  autor: biala1991
 11 wrz 2021, 17:46
Nie w tym rzecz, że komuś się nie chce (z lenistwa) tylko, że nie chce z jakichś powodów, np. mnie nie podoba się, że Orange po zarejestrowaniu jednego numeru nie pytając klienta o zgodę dołącza do konta wszystkie inne numery zarejestrowane na tego klienta. To ja chcę decydować, jakie numery mam na koncie, Orange odbiera mi prawo wyboru, traktuje swoich klientów jak idiotów, którym trzeba podpiąć numery do konta, bo sami nie będą potrafili tego zrobić.
Jak widać sporo osób ma takie podejście i nie chcą się rejestrować w nowym Mój Orange, a pomarańcza próbuje ich szantażować bonusami :D W innych sieciach ludzie zakładają konta pomimo, że nie dostają żadnych benefitów, bo posiadanie konta jest zwyczajnie wygodne. Konto forsowane przez Orange spotkało się z niechęcią klientów (co zrozumiałe) i dlatego operator chce ich zmusić do rejestracji pozbawiając niezalogowanych bonusów za doładowanie
 #1121757  autor: Remington
 11 wrz 2021, 18:34
biala1991 pisze:
11 wrz 2021, 17:46
Orange odbiera mi prawo wyboru, traktuje swoich klientów jak idiotów, którym trzeba podpiąć numery do konta, bo sami nie będą potrafili tego zrobić.
Jak widać sporo osób ma takie podejście

Jasne, a tych „wielu” to jakieś <10%. Mało kto zdaje sobie sprawę z tego jak funkcjonuje to konto, więc trudno uznać, że nie zakładają go wskutek sprzeciwu wobec jego funkcjonalności. Ludzie są leniwi, rzadko robią coś czego nie muszą robić (np. mając stare konto lub logując się poprzez nr i kod z SMS-a).
 #1121763  autor: marcin19883
 11 wrz 2021, 22:17
biala1991 pisze:
11 wrz 2021, 17:46
operator chce ich zmusić do rejestracji pozbawiając niezalogowanych bonusów za doładowanie
Nie tylko Orange. U innych też często są bonusy dostępne tylko w aplikacji. Tak czy inaczej musisz mieć konto klienta. To wygodne i masz wszystko pod ręką. Bez sensu robić z tego problemy.
 #1121773  autor: biala1991
 12 wrz 2021, 07:27
Remington pisze: Ludzie są leniwi, rzadko robią coś czego nie muszą robić (np. mając stare konto lub logując się poprzez nr i kod z SMS-a).
Stare konta to chyba już nie funkcjonują, bo zostały poblokowane (co zresztą Orange zapowiadał). Mają do nich dostęp tylko ci, którzy potrafią obejść blokadę a skoro chciało im się podjąć wysiłek, żeby znaleźć sposób i oszukać system to raczej trudno im zarzucić, że korzystają ze starego konta, bo są leniwi. Moim zdaniem to nie jest kwestia lenistwa tylko świadomego wyboru a Orange chce zmusić takich klientów do przejścia na nową platformę i nie cofnie się nawet przed przekupstwem w postaci bonusów :D



marcin19883 pisze: Nie tylko Orange. U innych też często są bonusy dostępne tylko w aplikacji
Aplikacje to inna bajka, są promowane bonusami przez większość operatorów i tu w zasadach promocji Orange nic się nie zmieniło. My szukamy wyjaśnienia dlaczego Orange zaczął rozdawać bonusy za założenie konta na www, tego nie robi żaden inny operator. Pomarańcza ma swój podstępny cel i dlatego zmodyfikowali regulamin w tym zakresie :D
 #1121786  autor: kazik20
 12 wrz 2021, 18:18
WŁAŚCIWA PROCEDURA BY DOSTAĆ BONUS 10GB BEZ APLIKACJI MO
Moi drodzy przetestowałem właściwą procedurę z MO w wersji www.
Nawet nie posiadając konta MO. Logujemy się na tej stronie orange:
https://www.orange.pl/twojekonto/zaloguj podając numer doładowywanego telefonu po czym wpisujemy kod sms jednorazowego logowania do uproszczonego panelu nowego MO. Każdy go posiada. Nie trzeba sie rejestrować by otrzymać okrojone informacje o swoim koncie danego numeru, stanie wszelkich pakietów, ich przeterminowaniu do 7dni, aktywować pewne proste usługi. :-)

Po przeglądnięciu stanu swego konta. Przystępujemy do doładowania promocyjnego +10GB przez MO: włazimy do zakładki: "Doładowania" a potem klikamy przycisk "Doładuj swoje konto". Tam wybieramy w tabeli interesującą nas kwotę. Najkorzystniej 5zl bo daje 12,5 GB. W kolejnym etapie trzeba podać maila, chyba jednorazowo w celach obsługowych BLUEMEDIA, znaczy się by potwierdzenie przesłali gdzie tak naprawdę doładowaliśmy (bywają przecież pomyłki i trzeba mieć dowód do ewentualnej reklamacji). Potem przekierowuje nas do strony doladowania.orange.pl ale ze sztywno wypełnionymi danymi doładowania (których nie można zmienić) i do szybkich płatności internetowego konta bankowego. Na końcu generuje się strona o właściwym "wykonaniu zadania".

No i to wszystko. :)
Teraz czekamy sobie w swoim panelu jednorazowego logowania MO na zmiany po doładowaniu. Po kilku minutach wyraźnie widzimy, że przybyło nam za 5zł 12,5GB :smt007 A w historii doładowań wyświetla, że doładowaliśmy w formie: "Doładowanie w aplikacji Mój Orange" :shock: :? 8)
 #1121802  autor: biala1991
 13 wrz 2021, 05:25
Widzę jedną różnicę, w moim formularzu doładowania nie miałam szansy podać maila, automatycznie narzucił się ten, na który kiedyś założyłam konto w "starym" MO. Nasuwa się pytanie: jakim prawem Orange blokuje mi konto i dalej przetwarza maila, który był użyty do jego rejestracji?
Niedawno w podobny sposób maila przejął TM, to jakaś epidemia :D
 #1121859  autor: kazik20
 14 wrz 2021, 14:50
A powiem ci, że mi też psikusa potrafi zrobić w taki sposób, że zalogowałem sie jednym numerem i w sumie mam w wersji niezarejestrowanej dostęp do nowego MO, ale po jakimś czasie potrafi nagle przeskoczyć na inny z moich numerów z dopiskiem, że wystąpiły jakieś błędy i podaje dane dla innego numeru. :| :? :x :lol:
 #1121865  autor: biala1991
 14 wrz 2021, 19:34
Pewnie w "starym" MO miałeś wszystkie numery na jednym koncie i system to pamięta. Ja dla każdego numeru zakładałam osobne konto (a kto bogatemu zabroni :D ), może dlatego u mnie numery "nie przeskakują".
Denerwuje  mnie tylko ten narzucający się w formularzu mail, którego nie mogę zmienić. Tym sposobem Orange decyduje za mnie jaki adres jest przekazywany firmie realizującej płatność.


Generalnie to jestem zdziwiona, że dotarł ten sms do logowania. Kiedy swego czasu chciałam założyć nowe MO to żaden kod nie przychodził tylko wyskakiwał czat z konsultantem. Czyżby w Orange coś drgnęło i wprowadzili automatyczne rejestrowanie konta a nie ręczne przez konsula :D
 #1122167  autor: kazik20
 21 wrz 2021, 10:42
Nie. Mam konta dla każdego numeru osobno, ale mam teraz inny problem....

Czy komuś także strona doładowań z MO (niezalogowanego czyli okrojonego MO) na kompie robi psikusa, że ciągle tylko 5zł można max przelać? Nawet wybierając dowolną inną kwotę przeładowuje stronę i dalej leci na 5zł.

Dopiero jak se sam ręcznie poprawię w linku tuż przed przekierowaniem do BlueMedia liczbę 500 na 5000 to mi wbiło 50zł i dalej poszło już z górki i bonus 10 GB także doleciał.
 #1122174  autor: kazik20
 21 wrz 2021, 15:22
Tak. Na różnych nowszych i starszych przeglądarkach także. Zawsze błąd z 5zł.
Spróbujcie może zalogować się u siebie numerem do MO i przejść początkowy proces doładowania kwoty innej niż 5zł aż do przekierowania na doladowania.orange.pl i się tam wyświetla w formularzu zawsze tylko 5zł. Dalej nie musicie wpłacać czy coś. Tylko taki test.
 #1126213  autor: kazik20
 01 sty 2022, 14:23
Kolejna reaktywacja słynnej już promocji +10GB z doładowań MO od 1 sty 2022 8)
NOWY REGULAMIN:
Kod: Zaznacz cały
https://dokumenty.orange.pl/bw/dokumenty/20155/0/84705/5dccf45f-4915-418b-8aae-d36b53b38d2f
...ale, czy to jeszcze zadziała z MO ze strony WWW? W regulaminie coś nie ma już o tym mowy, więc....???
Jak ktoś ma potrzebe doładowania, niech przetestuje na 5zł i opisze tutaj wynik testu dla dobra ogółu.
 #1126219  autor: biala1991
 01 sty 2022, 17:43
Coraz trudniej o sprawdzone informacje, nawet najbardziej rzetelni dotychczas forumowicze zawodzą. Ja doładowywałam wczoraj więc nie pomogę ale wcale mnie nie dziwi ta modyfikacja regulaminu, wprowadzenie ograniczeń to była kwestia czasu, uprzedzałam Cię Kazik, żebyś się tak nie rozpisywał o opcji doładowań przez MO bez MO, bo zabioro :D
 #1126571  autor: kazik20
 08 sty 2022, 14:53
Dobra, już jeden kolega sprawdził w innym wątku, ale dla klarowności także tego tematu informacyjnego i ja potwierdzam powodzenie procedury doładowania z +10GB GRATIS przez WWW https://www.orange.pl/twojekonto/zaloguj bez posiadania pełnego konta MO, czyli logowane numerem i smsem i potem zakładka doładowania i dalej po staremu jak opisywano w tym wątku. Do wakacji możemy korzystać z tej rozpusty gigabajtowej. :D

BRAWO ORAGNE, byleście nam nie zabrali za to innych fajnych usług, bo tsunami podwyżek zapewne i dotknie także telekomy.
 #1126582  autor: R.Mandano
 08 sty 2022, 15:59
kazik20 pisze:
08 sty 2022, 14:53
Do wakacji możemy korzystać z tej rozpusty gigabajtowej. :D
BRAWO ORAGNE, byleście nam nie zabrali za to innych fajnych usług, bo tsunami podwyżek zapewne i dotknie także telekomy.
Rozpusta to głównie dla Gigabajtowych Januszy, bo w sumie 7,5 GB na 2 dni spokojnie wystarczało. Ale jesli ktoś ma naturę chomika to i 25 GB na 2 dni będzie mało ...
:lol:

Poza tym, jakoś nie widzę tych podwyżek, bo cena u praktycznie wszystkich Operatorów ustabilizowała się w przedziale 20-30 pln a dodatkowo umacnia się złotówka po ostatnich podwyżkach stóp w NBP, co w naturalny sposób zwiększa zyski zagranicznych właścicieli telekomów.
:wink: