DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1128054  autor: kazik20
 10 lut 2022, 17:09
No to nazwa owego wątku sama w sobie sugeruje, że MO (apka i www). Kolejność tych punktów nie jest wcale istotna. Ja robię niekiedy piątkami a niekiedy 50 by mieć 3miechy ważności gratis. Z płatnych ważności rzadko korzystam skoro można mieć za darmo. Mam GB pod dostatkiem, bardziej złotówki ostatnio się przydają na usługi połączeń głosowych. Zazwyczaj albo pakiet 200minut za 14zł albo nolimit za 1zł z doskoku gdy nagła paląca potrzeba. Zarządzam kilkoma numerami w rodzinie bo się totalnie gubią w ofercie. Są zadowoleni.
 #1128088  autor: biala1991
 11 lut 2022, 19:39
Argelo pisze:
10 lut 2022, 14:01
Możliwe, że problem jest w samym numerze, który jest z promocji "starter za doładowanie?" Początek numeru to 500, możliwe, że jakiś zrecyklingowany, bo dawno nie widziałem starterów z takim początkiem. Z dziwniejszych sytuacji na numerze:

1. Wyłączona jest poczta głosowa, ale i tak ludze mi się na nią nagrywają, nie da sie jej wyłączyć
2. W historii doładowań wczytuje się wykres z datą 2017 i często nie chce przeskoczyć do 2022 (starter aktywowany tydzień temu)
3. Czat z doradcą często nie jest możliwy ponieważ każe mi się zalogować do mój orange, pomimo, że jestem zalogowany
4. Otwarte zgłoszenia nie pokazują się w zakładce zgłoszenia w mój orange

Ogólnie mówiąc burdel, a obecnie nawet nie wiem czy moje, już 3 zgłoszenie jest w ogóle otwarte, bo nie dostałem smsa. Przedłużyć środków o rok też nie moge, bo po prostu kod USSD nie zwraca żadnego komunikatu.

Mam starter z tej samej promocji, z 500 na początku i podobny problem z pocztą. Dezaktywacja przez MO na www nic nie dawała, tzn. poczta zmieniła status z włączonej na wyłączoną (nie przyszedł żaden sms potwierdzający wyłączenie) a fizycznie nadal działała. U mnie pomogły kody, najpierw wbiłam kod na włączenie *105*1#, dostałam sms z info, że poczta jest aktywna (chociaż MO wskazywał coś innego), potem kod na wyłączenie *105*1*1# i wtedy przyszedł sms, że poczta została wyłączona i faktycznie przestała atakować dzwoniących.

Co do braku możliwości przedłużenia kodem bonusa za doładowanie to zauważyłam, że w MO na www nie wyświetla się nawet przycisk do przedłużenia ważności GB (jest tylko zwykłe RWK).
Kod *101*01# sprawdzający zużycie bonusa też nie działa: Usługa niedostępna w Twoim planie taryfowym. Te startery to jakiś chłam
 #1128093  autor: Karlos20
 11 lut 2022, 22:58
biala1991: te nowe startery mają poważny błąd. Można go naprawić, wbijamy kod *660*# następnie zmieniamy taryfę na Orange Free na kartę (ta starterowa ma inną nazwę). Zmiana jest bezpieczna i opłacalna (zachowujemy środki złotówkowe, z no-limitów i GB). Dodatkowo przybędzie GB podstawowych :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128098  autor: Karlos20
 12 lut 2022, 00:17
Remington:
jest kilka błędów i pułapek w tej taryfie:
> nie działa *500 (Automatyczny Max), nie działa tam sprawdzenie salda i ilość GB
> pomimo nieaktywnej usługi Poczta Głosowa numer *501 działa i nawet można nagrać wiadomość na własny numer
> nie działa kod na sprawdzanie ilości GB z bonusu z zasileń *101*01#
> nie sprawdzimy swojego numeru numeru lub w jakiej sieci numer przynależy pod serwisem *555 - lektor mówi o tym, że usługa nie jest dostępna w tym planie taryfowym
> z pułapek: poza pakietami minuta, SMS, MMS i 1MB kosztuje po 40 groszy za jednostkę! (zwykły OFNK ma też 40 gr/min i MMSa, ale SMS to 25gr, a 1 MB to 10 gr lub lejek 64 kbps, gdy mamy zużyte ważne GB na szybszego neta).
Więcej minusów nie znalazłem.

Aby rozwiązać te niedogodności, wystarczy przejść na normalną taryfę OFNK (Orange Free na kartę / Orange Free). Wpisujemy *660*#, wybieramy opcje "Zmień taryfę" > Orange Free na kartę, na końcu zatwierdzamy i cyfrą 0 kończymy sesję USSD. Taryfa zmieni się w ciągu godziny. Zachowujemy kasę. Zachowujemy GB na start / GB po zasileniach (uwaga, po zmianie taryfy nawet ich liczba się zwiększy!!!), zachowujemy ważność środków, przechodzą też środki z promocji no-limit, również z promocji dla nowych starterów (no-limit +31GB na 31 dni).
Zmiana taryfy odblokuje Automatycznego Maxa, kod *101*01# czy serwis *555

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128103  autor: biala1991
 12 lut 2022, 08:28
Z innych pułapek, 40gr za smsa, zgroza.
Jestem zawiedziona, nie miałam pojęcia, że OFnK ma jakąś ułomną mutację Orange Free starter 50% bez limitu, nikt nie wspomniał, że można się jej pozbyć i uzyskać "normalną" Free. Teraz już doładowałam i uruchomiłam na tym badziewiu promocję NL+31GB więc nie będę ryzykować zmiany, bo wszystko stracę. Gdzie byłeś wcześniej Karlos? :D


Edit.
Starter po aktywacji był ważny do końca lutego, po kilku dniach doładowałam (wahałam się czy jest sens inwestować w to zjawisko :D ) i włączyłam promocję NL+31GB a wtedy ważność konta przedłużyła się do marca. Rzeczywiście pakiet będzie działał tyle co nowo wskazana ważność?
 #1128105  autor: Karlos20
 12 lut 2022, 11:35
biala1991: sam miałem NL +31GB na 31 dni odpalone na OF 50% bez limitu, migracja do zwykłego OFNK nie skasowała pakietu. Powiększyła za to GB na start na saldzie GB z doładowań, stąd polecam migracje.

Wychodzące się wydłużyły, bo "zapłaciłaś" aktywując usługę no-limit. A wersja jednorazowa aktywowana wielokrotnie wydłuża ważność usługi jak i wychodzących. Taka przyjemność też występuje przy aktywacji innych no-limitów, również tego na rok czasu za 360.

Jeszcze testowałem czy faktycznie kumuluje się ważność NL z promocji + te dokupione. Odpowiem: TAK, KUMULUJĄ SIĘ. Dodatkowo włączając każdą opcję NL jednorazową w MO (apka i www) PODWAJAJĄ GB, np. z opcji NL na 1 dzień za 1 zł, dostajesz 1GB zamiast 0,5 (co ciekawe pakiet na 1 dzień bardziej się opłaca niż opcja za 3 zł na 3 dni, w której dostaje się 1GB +1GB za aktywacje w MO).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128114  autor: kazik20
 12 lut 2022, 17:28
A to ci dopiero heca :smt005 :lol: Orange - firma istnych cudów. Normalnie wierzyć sie nie chce w to co tutaj pisujecie. Takiego cyrku jeszcze chyba nie było w telekomunie, ale to nie wszystko...
Całkiem przywrócili po kilku miesiącach niebytu, dostęp do starego MO z każdego numeru. A ja stare lubie. Do nowego mam przez sms wrazie czego. Nawet ostatnio skutecznie w starym odpalałem sobie usługi. 8)
Karlos20 pisze:
12 lut 2022, 11:35
migracja do zwykłego OFNK ... powiększyła za to GB na start na saldzie GB z doładowań, stąd polecam migracje.
Nieco to tajemnicze info :| tzn. ile konkretnie powiększyło?
A czy powiększy jeszcze przed doładowaniem 5zł?
 #1128119  autor: Karlos20
 12 lut 2022, 18:25
kazik20: przed migracją miałem 13,5GB (7,5 z doładowania za 5 i 6GB starterowe, nie mówiąc o 34GB z no-limitów z promocji starterowej), po migracji miałem blisko 40GB z salda GB z zasileń (nie określę ile tego było, gdyż telefon zjadł trochę neta w okresie migracji). Ważność środków została zachowana, jak wspomniałem wcześniej.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128122  autor: biala1991
 12 lut 2022, 19:38
Karlos,
ciekawe jest to co piszesz ale gwarancji, że po migracji promocyjny NL nie przepadnie nie ma więc wykorzystam go do końca a potem spróbuję zmienić taryfę. Jeśli uda się doprowadzić ten starter do używalności to dam mu szansę i opłacę RWK.
Czy zużycie GB z pakietu NL+31GB można sprawdzić jakimś kodem?

Kazik,
Ty lepiej ze starym MO nie kombinuj, bo w nowym Ci namiesza i skończy się bonusowe 10GB do doładowania :D
 #1128124  autor: Argelo
 12 lut 2022, 22:23
Update do sytuacji na tej zrypanej taryfie:

wykupiłem przedłużenie bonusu o 365 dni. Na koncie 70GB z tej promocji (oczywiście problem nierozwiązany, przyznane 7,5GB zamiast 12,5, ale ważność się kończyła). Otrzymałem SMSa zwrotnego, że ważność środków na internet (5,67 GB) zostało przedłużone o rok. Według SMSa przedłużyło mi ważność GB, które domyślnie był na starterze, a co z pozostałym 64GB? MO pokazuje, że wszystkie środki są przedłużone, ale w tej taryfie wszystko jest możliwe.
 #1128125  autor: Karlos20
 12 lut 2022, 22:47
biala1991: bez obaw możesz zmienić na zwykłego OFNK,
NL utracisz tylko w jednym przypadku - zmiana taryfy na "IoT na kartę", która dla nas jest mało istotna. A tak, bez obaw, wszystko przechodzi; tym bardziej, że możesz kumulować ważność kasy głównej, GB z zasileń, GB z pakietów elastycznych czy NL+GB.

Jakby co, nie sugerujcie się nazwa taryfy ze startera promocyjnego, gdyż rabat 50% otrzymujemy i w zwykłym OFNK kupując 1x opcje jednorazową i 1x opcję cykliczną NL +15GB za 15 zł (zamiast 30). Więc jest to zabieg marketingowy, poza pakietami cennik w nowej mutacji OFNK jest mało korzystny (wspomniałem o tym wcześniej).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128181  autor: Karlos20
 14 lut 2022, 05:10
Ten starter ma wyższe stawki za SMSa i 1MB danych (płaska stawka 40 gr). Reszta usług i promocji w tej mutacji Orange Free jest taka sama. O problemach wspominałem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128220  autor: spillerix
 14 lut 2022, 22:30
Macie może link do wszystkich możliwych kodów USSD w Orange na kartę aby jako tako zarządzać kontem? Blisko tydzień temu rozłączyli mi LOVE i przenieśli numer na kartę. Od początku odłączenia, numeru nie było widać w Mój Orange, a od kilku dni Mój Orange kompletnie przestał działać wywalając białe tło po zalogowaniu. Infolinia najpierw zwodziła mnie, że potrzeba czasu 24h, 48, 72h bla bla bla, od dwóch dni zajmuje się tym techniczny i nadal nie naprawili. Serio, takiego systemowego burdelu jak w Orange to jeszcze w żadnej polskiej sieci nie widziałem.

Ktoś miał podobne problemy z Mój Orange kiedykolwiek?
 #1128222  autor: Karlos20
 14 lut 2022, 23:23
spillerix: numer w Mój Orange powinien być widoczny następnego dnia (do 24h) po podpięciu go do oferty na kartę, bez potrzeby ponownego dodawania go do konta.
Podaję kilka przydatnych kodów do sterowaniem swoim kontem:
> *124*# to stan konta głównego wraz z nazwą taryfy
> *660*# menu zmiany numeru telefonu i taryfy
> *101*01# to stan bonusów GB z doładowań (taryfa OFNK) info przychodzi SMSem
> *101*1# to stan i ważność usługi no-limit minut+SMS+MMS+GB (info przychodzi SMSem)
> *500 (ziel. słuchawka) to bezpłatny Automatyczny Max - poda Tobie aktualny stan konta, ważność + stan usług z GB do wykorzystania
> *555 (ziel. słuchawka) to darmowa głosowa informacja o swoim numerze telefonu

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥