No to nazwa owego wątku sama w sobie sugeruje, że MO (apka i www). Kolejność tych punktów nie jest wcale istotna. Ja robię niekiedy piątkami a niekiedy 50 by mieć 3miechy ważności gratis. Z płatnych ważności rzadko korzystam skoro można mieć za darmo. Mam GB pod dostatkiem, bardziej złotówki ostatnio się przydają na usługi połączeń głosowych. Zazwyczaj albo pakiet 200minut za 14zł albo nolimit za 1zł z doskoku gdy nagła paląca potrzeba. Zarządzam kilkoma numerami w rodzinie bo się totalnie gubią w ofercie. Są zadowoleni.
Argelo pisze: ↑10 lut 2022, 14:01Możliwe, że problem jest w samym numerze, który jest z promocji "starter za doładowanie?" Początek numeru to 500, możliwe, że jakiś zrecyklingowany, bo dawno nie widziałem starterów z takim początkiem. Z dziwniejszych sytuacji na numerze:
1. Wyłączona jest poczta głosowa, ale i tak ludze mi się na nią nagrywają, nie da sie jej wyłączyć
2. W historii doładowań wczytuje się wykres z datą 2017 i często nie chce przeskoczyć do 2022 (starter aktywowany tydzień temu)
3. Czat z doradcą często nie jest możliwy ponieważ każe mi się zalogować do mój orange, pomimo, że jestem zalogowany
4. Otwarte zgłoszenia nie pokazują się w zakładce zgłoszenia w mój orange
Ogólnie mówiąc burdel, a obecnie nawet nie wiem czy moje, już 3 zgłoszenie jest w ogóle otwarte, bo nie dostałem smsa. Przedłużyć środków o rok też nie moge, bo po prostu kod USSD nie zwraca żadnego komunikatu.
Mam starter z tej samej promocji, z 500 na początku i podobny problem z pocztą. Dezaktywacja przez MO na www nic nie dawała, tzn. poczta zmieniła status z włączonej na wyłączoną (nie przyszedł żaden sms potwierdzający wyłączenie) a fizycznie nadal działała. U mnie pomogły kody, najpierw wbiłam kod na włączenie *105*1#, dostałam sms z info, że poczta jest aktywna (chociaż MO wskazywał coś innego), potem kod na wyłączenie *105*1*1# i wtedy przyszedł sms, że poczta została wyłączona i faktycznie przestała atakować dzwoniących.
Co do braku możliwości przedłużenia kodem bonusa za doładowanie to zauważyłam, że w MO na www nie wyświetla się nawet przycisk do przedłużenia ważności GB (jest tylko zwykłe RWK).
Kod *101*01# sprawdzający zużycie bonusa też nie działa: Usługa niedostępna w Twoim planie taryfowym. Te startery to jakiś chłam