DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1128227  autor: Karlos20
 15 lut 2022, 00:01
spillerix: logowałeś się do MO na komputerze? Numer ten powinien się tam znajdować (Przełącz konto > usługi na kartę - tam musi być Twój numer w OFNK). Pogrzeb też w ustawieniach (Ustawienia > Zabezpieczenia).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128229  autor: spillerix
 15 lut 2022, 00:17
Karlos. Ja kompletnie nie mam dostępu do MO pomimo, że prócz głównego numeru tel (ten co przeszedł z LOVE na kartę) mam jeszcze Neostradę i inny mało używany numer na kartę.

Na ten moment:
- logowanie mailem na www: po sekundzie zalogowania bez wyświetlania zawartości wywala biały ekran
- logowanie mailem w apce MO: "Witaj, logowanie przebiegło poprawnie ale mamy problem z prezentacją Twojego konta"
- logowanie głównym numerem (ten co przeszedł z LOVE na kartę) w apce i www jak wyżej
- logowanie starym, mało używanym numerem OFNK wyświetla poprawnie, ale oczywiście w ograniczonym zakresie z uwagi na logowanie nr. telefonu

Orange nie potrafi ogarnąć kuwety w tej kwestii od blisko tygodnia.
 #1128231  autor: Karlos20
 15 lut 2022, 05:00
- logowanie starym, mało używanym numerem OFNK wyświetla poprawnie, ale oczywiście w ograniczonym zakresie z uwagi na logowanie nr. telefonu
To na nim wejdź w Ustawienia > Zabezpieczenia i masz tam opcje zarządzania kontem, wyłączeniem weryfikacji SMS, itd.
Polecam zajrzeć w opcje Dostęp do konta, zaznaczasz wszystkie numery.
Dezaktywuj weryfikacje SMS, wtedy będzie wygodniej z logowaniem.

Też mam kilka numerów w Orange na kartę + 1 z netem mobilnym na abonament i żadnych kłopotów. Domyślnie po zalogowaniu mailem pojawia się numer abonamentowy z netem, ale szybko mogę się przełączyć na inne numery prepaid.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128272  autor: Karlos20
 15 lut 2022, 20:06
spillerix: zaloguj się mailem poprzez inną przeglądarkę, w trybie prywatnym. Kombinuj. Musi zadziałać. W innym wypadku warto skontaktować się z konsultantem.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1128292  autor: spillerix
 15 lut 2022, 22:08
Karlos, ja próbowałem już dosłownie wszystkiego. Konsultanci wiedzą o moim problemie, najpierw mnie zwodzili tymi dniami i godzinami, a od 4 dni mam założony numer sprawy, która do tej pory nie jest rozwiązana i jest "W realizacji". Generalnie ponad tydzień bez MO, a potrzebuje do nabicia GB i przedłużenia.

Udało mi się jeszcze złapać skrin głównego numeru, z info o błędzie wewnętrznym. To co widać pojawia się dosłownie na sekundę, później tylko biel. Problem ewidentnie po ich stronie.
Obrazek
 #1128308  autor: spillerix
 16 lut 2022, 15:50
Jakieś 2 lata temu kiedy przenosiłem do nich numer pani w salonie pomimo wielu prób 2 dni z rzędu nie była w stanie wypełnić formularza gdyż wywalał jej błędy niezależne od niej. Przeprosiła i dodała, że pod kątem technicznym "jest jest zwyczajnie wstyd za tą firmę". Jak widać od 2 lat nic się nie zmieniło.
 #1128531  autor: biala1991
 20 lut 2022, 08:13
U mnie, nowy numer, który niedawno aktywowałam został bez mojej zgody sparowany z mailem ze starego MO. Nie mam i nigdy nie miałam konta na maila w nowym MO, loguję się tylko do okrojonej wersji MO kodem sms i po zalogowaniu nowym numerem w celu doładowania nie mogę wpisać w formularzu wybranego maila tylko narzuca się na sztywno mail, który Orange pozyskał z mojego innego numeru (ze starego MO).
Nowy numer, brak konta na MO a Orange dopisuje mi maila z nieistniejącego już starego MO, to efekt przymusowego łączenia w nowym MO wszystkich numerów zarejestrowanych na dany Pesel, które jest tak skuteczne, że działa pomimo tego, że właściciel konta w MO wcale nie założył :D
Nie podoba mi się takie siłowe łączenie numerów rzekomo dla dobra klienta i m.in. za to będę krytykować MO nawet jeśli moja krytyka jest komuś nie w smak :)
 #1128580  autor: Argelo
 21 lut 2022, 12:29
Aktualizacja sytuacji z błędnie przyznanym bonusem:
7 lutego zrobione odwołanie od zgłoszenia ponieważ odpowiedź działu technicznego była nie na temat
10 lutego konsultant potwierdził, że zgłoszenie jest w trakcie rozpatrywania (kontaktowałem się, bo nie dostałem żadnego smsa z numerem zgłoszenia)
17 lutego ponowny kontakt z czatem, ponieważ nie dostałem żadnej odpowiedzi. "Na pana koncie nie ma żadnych otwartych zgłoszeń". Ponowne zgłoszenie, tym razem konsultant załączył mój plik pdf z moimi wyjaśnieniami. Znowu brak smsa z numerem zgłoszenia
21 lutego ponowny kontakt dla pewności. Na pytanie czy na moim koncie są jakieś otwarte zgłoszenia techniczne/reklamacje pani odpowiada, że nie. :) Jak podałem numer zgłoszenia, to stwierdziła, że jest "w trakcie realizacji".
 #1128593  autor: spillerix
 21 lut 2022, 20:16
Podzielę się swoim updejtem.

Ostatecznie po dwóch tygodniach nie działania MO - działa, ale zawdzięczam to tylko sobie. Po prostu przeniosłem numer do Play, przez co numer zniknął z MO i nie blokował błędnego ładowania całości. Choć bałagan w usługach mam dalej - widoczny pakiet LOVE, którego już nie mam i pokazuje samą neostradę i kolejną usługę neostradę osobno. Drugi numer na kartę pokazuje się poprawnie. Status zgłoszenia technicznego zmienił się z "W realizacji" na "Anulowano" zamiast zrealizowano....

Oczywiście lada tydzień wrócę na przeniesieniu do OFNK z głównym numerem gdyż ofertę jak dla mnie mają świetną, ale Orange technicznie to jest jakaś absolutna aberracja.