DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 48 z 96
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 96
 #1112109  autor: Remington
 22 lut 2021, 17:11
R.Mandano pisze:
22 lut 2021, 16:36
Z tym, że to nie bardzo ma sens ekonomiczny, bo w innej sieci za 9 pln

Przyjmujesz założenie wzięte z kapelusza, że potrzeba tych SMS-ów tylko na miesiąc. Jeśli jest ono błędne, to sens ekonomiczny się zmienia.
 #1112110  autor: R.Mandano
 22 lut 2021, 17:20
Remington pisze:Przyjmujesz założenie wzięte z kapelusza, że potrzeba tych SMS-ów tylko na miesiąc
To wg ciebie.
:wink:
A wg mnie - jeśli ktoś od razu potrzebuje 2 pakietów SMS - to widać ma w planach jak najszybsze ich wykorzystanie, np. w ciągu najbliższych 30 dni. Gdyby potrzebował ich na dłużej, to najpierw wykorzystałby 1 pakiet - a dopiero potem zamówił 2 pakiet.
:lol:
 #1112113  autor: Remington
 22 lut 2021, 18:24
Niektórzy kupują pakiety na zapas, np. na rok chodzenia dziecka do szkoły czy pół roku nieodwiedzania babci, albo działania jakiegoś urządzenia. Odnowa nadaje się do tego doskonale. Ja z kolei kupiłem kiedyś w Odnowie 10 sztuk pewnego pakietu by mieć spokój na baaaaardzo długo. I jak dotąd wykorzystałem około połowy pierwszego z nich. Stąd wiem, że takie założenia jak piszesz nie zawsze są trafione.
 #1113111  autor: ps27
 10 mar 2021, 12:44
W mojej aplikacji Play pojawiła się informacją "Ważność do marca 2022 roku. Ma ktoś także taką informację ? Oferta miała być bezterminowa. Czy to chodzi aby przedłużyć ważność konta ?
 #1113112  autor: Karlos20
 10 mar 2021, 13:39
Komunikat jest prawidłowy. Zgodnie z regulaminem/umową, karta SIM z tą taryfą działa rok + bieżący miesiąc kalendarzowy, od ostatniej płatnej aktywności. Jeśli przysłowiowo schowasz kartę do szuflady i jej nie użyjesz, po tej dacie zostanie ona dezaktywowana.
Płatna aktywność powoduje wydłużenie konta o kolejny bieżący miesiąc kalendarzowy + rok.
Przypomnę: płatna aktywność to np. doładowanie konta, wydanie z salda głównego minimum 1 gr za 1 sek rozmowy, zakup usługi/pakietu, wykorzystanie nawet 1 jednostki wykupionej. Brak wykonania tychże operacji, bądź ruch do sieci Play w ramach aktywnej usługi Stan Darmowy (min/SMS do Play za darmo), powoduje pobranie do 3 zł za brak aktywności i odłączenie SD przy stanie konta 0,00.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1113119  autor: Pawel28
 10 mar 2021, 14:48
Ja właśnie dziś zmieniłem taryfę na tą Play od nowa i jestem bardzo zadowolony z tej decyzji mam środki na koncie i pakiety ważne do marca 2022 do tego przyznali mi znowu bonus za rejestrację 100 GB i włączyłem rozmowy do Play za darmo to bardzo dobra oferta a tyle się natrudziłem jak to zrobić :)
 #1113120  autor: ps27
 10 mar 2021, 14:50
Mam taryfę Play od nowa. żlę się wyraziłem - pisząc """Play na karte"" miałem na myśli markę sieci i opcję
 #1113124  autor: Karlos20
 10 mar 2021, 15:53
Pawel28: pamiętaj, że te promocyjne 100GB nie jest ważne bezterminowe, jak to określa operator w panelu klienta Play24 lub pod kodem *108#, środki są ważne do 30.04.2021 i niewykorzystane przepadną. Nawet ich pozorna kumulacja płatnym pakietem nic tu nie zmieni.
Za takie coś operator powinien beknąć od UOKiK lub UKE, bo to jawne wprowadzanie w błąd, szczególnie w tej taryfie, która "krzyczy", iż złotówki i pakiety "nigdy nie przepadają".

...a wystarczy udostępnić przegrodę na koncie, która mówi o promocyjnej paczce złotówek, minut, SMS, MMS czy internetu i do kiedy jest ona ważna. A Play ma takie możliwości, tylko lenistwo i zachłanność tutaj wygrywa - szczególnie przy nowych pakietach, które pozornie się kumulują, a niewykorzystane przepadają, a klient, nie wie, kiedy tak się stanie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1113135  autor: R.Mandano
 10 mar 2021, 18:24
Pawel28 pisze:
10 mar 2021, 14:48
Ja właśnie dziś zmieniłem taryfę na tą Play od nowa ....
........
to bardzo dobra oferta a tyle się natrudziłem jak to zrobić :)
To dziwne, ze miałeś tyle problemów z uruchomieniem tej taryfy, bo wszystko od kilku lat jest opisane na stronie Play, i to w języku polskim ....
:lol:
Poza tym, to optymalna taryfa do przechowania numeru nawet na ponad 41 lat za jedyne 5 pln. Po prostu rekord jak z Księgi Guinnessa ...
:lol:
 #1113142  autor: babciagienia1p
 10 mar 2021, 20:27
@Remington
Chyba da się przebić te 2040 lat z Twojego linka.
Co się stanie, jeśli co miesiąc, przed końcem okresu rozliczeniowego, zmieni się odNowę na inną taryfę i po zmianie powróci się do niej z powrotem? Czy trzeba wtedy wykonywać płatną aktywność czy też licznik zaczyna liczyć od nowa?

Tak przy okazji - na www.24.play.pl - w kategorii SMS-y do wszystkich (stan SMS-ów zero) pokazują mi się daty do 2032 i 2034 roku...
 #1113170  autor: R.Mandano
 11 mar 2021, 13:17
Remington pisze:
10 mar 2021, 19:00
41 to w skromnym wariancie 😉
To oświeć mnie, bo za jedno doładowanie 5 pln to nie widzę tych 2 000 lat ...
:?:
 #1113173  autor: Remington
 11 mar 2021, 14:21
5 zł daje 1024 MB, wystarczy raz na rok skorzystać z internetu, a minimalna paczka to 500kB. Wyjdzie ponad 2000 lat 🤪 w dużym uproszczeniu.

Sposób @babciagnienia1 pozwala działać w nieskończoność, jednak zakłada niezmienność zasad zmian taryf, tymczasem niezmienność zasad działania zakupionych pakietów jest dużo bardziej prawdopodobna.
 #1113179  autor: neotele
 11 mar 2021, 15:49
Remington pisze:5 zł daje 1024 MB, wystarczy raz na rok skorzystać z internetu, a minimalna paczka to 500kB. Wyjdzie ponad 2000 lat
Po warunkiem, że chcemy tylko utrzymać nr przychodzący i nie interesuje nas SD.

Na utrzymanie SD, 1024 MB wystarczy na 2048 miesięcy, czyli na ponad 170 lat (co w sumie powinno wystarczyć przeciętnemu śmiertelnikowi :wink: )
 #1114164  autor: aster
 28 mar 2021, 13:54
Może pytanie jest banalne, ale co Play rozumie poprzez "Jeżeli chcesz wymienić kartę SIM lub wyrobić jej duplikat..."?

Rozumiem wymienić bo uszkodzona/skradziona/zagubiona, ale duplikat? Można mieć dwie działające karty SIM, czyli jak jedna się zgubi to wyciągam z szuflady drugą i działa? :)
 #1114165  autor: darekka
 28 mar 2021, 14:02
Duplikat to inaczej nowa karta(np. masz mini SIM, a potrzebujesz nanoSIM), a stara zostaje wyłączonaw pare chwil po odebraniu duplikatu. Upraszczająć we wszystkich przypadkach stara karta sprawna czy nie zostaje wyłączona po odbiorze nowej.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1114169  autor: maniek357
 28 mar 2021, 15:37
Wymiana to też nowa karta, więc Twoja definicja duplikatu pasuje również do wymiany :) To chyba Playa trzeba zapytać czym to się różni. Wg mnie wymiana jest wtedy, kiedy posiadam fizycznie kartę w ręku (ale jest zepsuta, lub chcę wymienić na nanosim). O duplikat proszę, kiedy kartę straciłem (zgubiłem/ukradli). Ale to tylko moje rozumowanie ;) Generalnie i tak to się sprowadza do tego samego, że w salonie dostaje się nową kartę, a stara jest wyłączana.
 #1114212  autor: aster
 29 mar 2021, 01:25
Dzięki, tak mi się zawsze wydawało, ale zdziwiło mnie te "lub" jak by była inna opcja. :)

W salonie wystarczy pokazać dokument tożsamości czy będą robić ksero w celu wydania nowej karty SIM w miejsce zagubionej?

Jeszcze ostatnie pytanie: z tego co wiem to w odNOWA karta zostaje zdezaktywowana po 12 miesiącach od ostatniej płatnej czynności - czy jest inna taryfa, w której można szybciej w tej sposób pozbyć się starego numeru (nie chce mi się tego robić formalnie tylko wolę wyczekać)?
 #1114218  autor: Karlos20
 29 mar 2021, 09:04
aster: w salonie tylko pokazujesz dowód, po paru chwilach, jeśli dane się zgadzają, dowód oddają i nic z więcej z nim nie robią.
Poprawka, 13 miesiącach od wykonania płatnej aktywności, a taką jest aktywacja startera/taryfy, wykonanie płatnego lub z pakietu połączenia, doładowanie konta. Datę ważności konta masz podaną w Play24.
Przejdź do taryfy, gdzie jest krótka ważność konta (nie migruj numeru do RBM, gdyż tam numer może długo czekać na "reaktywację"). Po ok 4-5 miesiącach od blokady wychodzących numer zostanie zdezaktywowany. W RBM ten czas może być 2x dłuższy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 48 z 96
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 96
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 96