Czyżby naprawili działanie promocyjnego pakietu minut? Przy aktywnych innych pakietach minutowych promocyjne minuty spod *103*20# nie schodziły a dzisiaj widzę, że ich trochę ubyło.
Na innym numerze z gołą taryfą Frii (aktywny BL za 1zł->włączenie promocji->wyłączenie BL za 1zł) promocyjne minuty nadal nie schodzą ale nie ubyło też kasy z konta więc myślę, że to tylko błąd w prezentacji a promocja działa
SMS: TRANSFER na 80405. Bonus to 100 SMSów do wszystkich sieci, na 3 dni (do 25.03.2021).
Stan sprawdzimy kodem *103*21# dla taryf: FRII MIX, Happy, Nowy Tak Tak, Hot, Frii bądź *512*2*8# dla taryfy GO.
W GO stan SMSów sprawdzimy dodatkowo w aplikacji Mój T-Mobile.
Miłego poniedziałku
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Dziś 100 minut do wszystkich sieci na 3 dni (do 22.04.2021). Wysyłamy BLUETOOTH na 80405.
Minuty sprawdzamy kodem *103*20# lub w aplikacji Mój T-Mobile w taryfie GO.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Jak co poniedziałek, kolejny bonusik
Dziś wysyłamy SMSa o treści: INTERNET MOBILNY na 80405.
Bonusik skromny, 1GB na 3 dni do 29-04-2021, bo do wczoraj można było aktywować w aplikacji Mój T-Mobile 5GB na 7 dni.
Stan 1GB możemy sprawdzić kodem *103*22# bądź w aplikacji Mój T-Mobile (taryfa GO).
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam