DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1109316  autor: Karlos20
 04 sty 2021, 13:06
24bis24: stan minut sprawdzamy kodem *103*20# - to prawidłowy kod na minuty promocyjne.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1109323  autor: michcio123
 04 sty 2021, 14:11
Ta błędna informacja o kodzie do sprawdzania minut *103*27# zamiast *103*20# pojawia się od początku Surprise Monday. Ot całe T-mobile.
 #1109328  autor: Karlos20
 04 sty 2021, 16:38
Dokładnie tak, całkiem niedawno, o błędnej informacji również informowałem w tym wątku (podstrona 4).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1109843  autor: Karlos20
 11 sty 2021, 22:50
Drugie dno to wydłużona ważność środków (13GB), jeśli równolegle ktoś ma aktywną promocję "Nielimitowany Internet na Święta", ważną do 18.01.2021.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1109846  autor: babciagienia1p
 11 sty 2021, 23:01
:D Dobre...
Nie. Nawet chyba nie ma już 10GB po doładowaniu, którym można było przedłużyć bonus (jeśli doładowało się przed wysłaniem SMS-a).

Drugim dnem jest jedno ze znaczeń słowa kolokacja.
W informatyce: umieszczenie urządzeń klienta w profesjonalnej serwerowni oraz zapewnienie ochrony, konserwacji, obsługi i stałego podłączenia do internetu.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2021, 23:06 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1109847  autor: Karlos20
 11 sty 2021, 23:06
Jest błąd w saldzie, które pokazuje 10GB, gdy ktoś ma no-limit neta włączonego do 4 stycznia. Wraz z wbiciem kodu na 3GB, saldo pokazuje 13GB. Sprawdź to poprzez krótki kod *103*22# lub w komputerowym Mój T-Mobile. Testowane na taryfie Frii. Takich kwiatków nie ma na taryfie GO (salda są rozdzielone).

A propos hasła z akcji: to normalka, że hasła bonusowe są związane z telekomunikacją czy informatyką :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1109849  autor: babciagienia1p
 11 sty 2021, 23:15
Błąd, jak na T-Mobile, żaden. Przecież i tak do 18.01.2021 jest no limit, więc przedłużenie 3GB do 18.01.2021 jest mało przydatne.

Co do hasła... W domu powieszonego nie mówi się o sznurze.
Ciekawe czy zostało użyte świadomie?
 #1110977  autor: Karlos20
 01 lut 2021, 13:31
Dziś wysyłamy na numer 80405 hasło: SERWEROWNIA
Bonus to 100 minut do wszystkich sieci w Polsce oraz w roamingu UE (bez numerów specjalnych), ważne do 4 lutego 2021.
Stan sprawdzimy w aplikacji Mój T-Mobile (Taryfa GO) bądź kodem *103*20# (Frii MIX, Frii, Hot, Nowy Tak Tak, Happy), a w taryfie GO *512*2*5#

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥