DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1101575  autor: babciagienia1p
 19 sie 2020, 19:27
@macqmacq - Coś w tym może być.
Bieżące informacje z frontu:
1) Dało się uruchomić na kilku kartach, z zerowym kontem i włączoną usługą 1,- zł bez limitu, bez jakichkolwiek problemów.
2) W taryfie Nowy Tak Tak rozmowa wewnątrz sieci nie zmniejsza wartości konta promocyjnego (100,01 zł), tylko pobiera z minut i SMS-ów do T-Mobile i na stacjonarne (kod *102#), czyli w tym przypadku 100,- zł to atrapa.
 #1101585  autor: biala1991
 19 sie 2020, 21:34
A ja się ucieszyłam, że Promo Złotówki nie są wykorzystywane w pierwszej kolejności (mam Darmowe Rozmowy w sieci więc wolałam, żeby to one miały pierwszeństwo a Promo Złotówki zostały na rozmowy poza sieć). I moje życzenie się spełniło z nawiązką, PZ nie schodzą jako pierwsze, one wcale nie schodzą :D
 #1101588  autor: achromski
 19 sie 2020, 22:43
Na moich numerach z kolei takie sytuacje.
Na czterech z pięciu, saldo 0,00 PLN. Piąty ma 0,02.
Na wszystkich udało się włączyć od tzw. strzała.
Wszystkie z opcją "Masz złotówkę, masz No Limit".
Na trzech komunikat "Nie masz wystarczających środków, aby wykonać połączenie itd."
Na pozostałych dwóch z zerowym saldem no problem.
Gdzie był błąd, parafrazując bogatego młodzieńca ze starego już dowcipu.

Pozdrawiam, Alek.
 #1101589  autor: babciagienia1p
 19 sie 2020, 22:55
achromski pisze:
19 sie 2020, 22:43
Na trzech komunikat "Nie masz wystarczających środków, aby wykonać połączenie itd."
Na pozostałych dwóch z zerowym saldem no problem.
Gdzie był błąd, parafrazując bogatego młodzieńca ze starego już dowcipu.

Czy mógłbyś sprawdzić za ile dni wygasa konto na tych trzech z blokadą?
*101# albo w apce.
Może za mniej niż 183 dni i dlatego wychodzące są blokowane?
 #1101592  autor: achromski
 20 sie 2020, 00:41
Wszystkie miały wychodzące na mniej niż 180 dni.
A te dwa , z których można było wykorzystywać tę stówkę, miały do 37 i 51 dni.
Wot teknika.
Wyłączyłem testowo na jednym numerze dzień za 1 PLN i ruszyły złotóweczki ze stóweczki.
Przed południem oznajmię jak na pozostałych dwóch numerach ma się sytuacja.

Edyta:
Ale anagramowo czasy postów się udały.

Pozdrawiam, Alek.
 #1101595  autor: biala1991
 20 sie 2020, 05:23
U mnie na innym numerze z NL 1zł (stan konta 0.70zł, wychodzące prawie rok) promocja aktywowana bez zarzutu, testowe połączenie i złotówki nie pobrało (bo nie było jak) ale z konta głównego zniknęło 0.02zł. Saldo Promo Złotówek na obu numerach (z NL 1zł i bez NL) cały czas dumnie prezentuje 100.01zł :D
Może gdyby wyczyścić konto główne jak u kolegi wyżej to ruszą złotóweczki ze stóweczki :D
 #1101639  autor: macqmacq
 20 sie 2020, 20:13
Wyłączyłem Bez limitu za 1zł. dziennie i złotóweczki schodzą zgodnie z regulaminem, czyli przed kasą z konta głównego :mrgreen:
 #1101643  autor: babciagienia1p
 20 sie 2020, 20:50
Niestety, jak zwykle w T-M, nie ma zasady jednakowej dla wszystkich kart. U mnie najpierw schodzą środki (minuty) z innych pakietów. Złotóweczki ani drgną.
Poszły zgłoszenia do techników.
 #1101684  autor: biala1991
 21 sie 2020, 12:45
macqmacq pisze:
20 sie 2020, 20:13
Wyłączyłem Bez limitu za 1zł. dziennie i złotóweczki schodzą zgodnie z regulaminem, czyli przed kasą z konta głównego :mrgreen:
Też na to wpadłam i na jednym numerze po wyłączeniu NL promocja zaskoczyła :) Na drugim od początku NL był wyłączony więc wielkiego pola manewru nie ma, 100zł jak zamrożone. Na tym numerze oprócz Darmowych Rozmów w sieci jest też aktywny pakiet minut do wszystkich, pomimo że bonus nie działa z konta głównego nic nie ubywa, ciekawe jak by podeszli do tego w reklamacji :)