DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 7 z 56
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 56
 #1099401  autor: 24bis24
 16 lip 2020, 16:35
@rudymax, teraz widzisz, że Pinki, Ponki to nie dla wszystkich nawet jak zmienisz na taryfę głosową :)

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1099419  autor: biala1991
 16 lip 2020, 19:00
rudymax pisze:
16 lip 2020, 15:27
Konsultant posługuje się zapisami regulaminu, których w nim nie ma.
@Rudymax, chodzi o taryfę internetową? Po Twoim poście zaczynam dochodzić do wniosku, że konsule Play nie są tak nierozgarnięci jak mi się wcześniej wydawało tylko cwani :D
Play ma jakiś problem z promocjami w INK więc obsługa improwizuje i wymyśla preteksty, którymi próbują usprawiedliwić brak możliwości włączenia pakietu. I chłopaki starają się jak mogą, jednemu powiedzą, że pakiet nie przysługuje, bo przed aktywacją zmienił taryfę a jak nie zmieniałeś taryfy to ci będą wmawiać, że twoja taryfa jest wykluczona i na dowód zacytują zapis z innego regulaminu :D
Operator załatwił klientów koncertowo, zlikwidowali zgłoszenia w Play24 więc zostaje ten nieszczęsny czat, gdzie konsule mogą bezkarnie opowiadać bzdury, bo komu będzie się chciało dochodzić swoich racji pisząc niewygodnie na telefonie
 #1099434  autor: rudymax
 16 lip 2020, 19:51
Aktualna taryfa to Play rwk. Czat nie dotyczy mojego numeru, a zamieściłem go tylko po to, żeby pokazać kreatywność konsultantów :)
Po wysłaniu kodu na włączenie pakietu na numerze, który nie łapie się na promocję, przychodzi standardowa odpowiedź zwrotna: niestety nie możesz skorzystać z tego kodu sprawdź na play24 dlaczego, czy jakoś podobnie. Natomiast w tym przypadku: usługa chwilowo niedostępna, czy coś w tym stylu. Myślę, że znam powód i nie ma to związku ze zmianami taryf, ani ich rodzajem tzn. internetowe, głosowe.
 #1099462  autor: biala1991
 17 lip 2020, 11:07
Interpretacja konsula jest niedorzeczna i świadczy o tym dokładnie taki sam zapis w regulaminie promocji 100GB na aplikacje, która obejmuje również "starych" klientów:
IV. POSTANOWANIA KOŃCOWE
1. W przypadku, gdy zmienisz swoją Ofertę na inną, Pakiet zostanie dezaktywowany. Po dezaktywacji Pakietu nie możesz go ponownie aktywować
Jeśli chcę włączyć 100GB na Lato to jak długo przed aktywacją pakietu nie mogę zmienić taryfy, żeby nie stracić dostępu do promocji? Jeśli taryfę zmieniałam 5lat temu to mnie wyklucza? :D
 #1099475  autor: biala1991
 17 lip 2020, 13:38
I nic w tym dziwnego, bo jest to zgodne z regulaminem. To konsul nadinterpretował rozciągając warunek uniemożliwiający zmianę taryfy po włączeniu pakietu na okres przed włączeniem tego pakietu. W przypadku 100GB na Start dotyczącej nowych klientów akurat łatwo jest zweryfikować migracje ale w przypadku 100GB na Lato i starych klientów już niekoniecznie a zapis w regulaminie obu promocji brzmi dokładnie tak samo, co pokazuje absurd czatowej interpretacji :)
 #1099496  autor: jamto02
 18 lip 2020, 10:51
Sytuacja z dziś
Miałem "Od nowa" zmieniłem "na kartę" Kodem *111*642*1# uruchomiłem 100GB na "wybrane" (tylko taki kod tu znalazłem co działał, reszta bezużyteczna) Nie o to mi chodziło co prawda, bo chciałem 50 GB na wszystko. Mam jednak jeszcze jednego sima na którym chcę odpalić 50 GB. Wiadomo już jak skutecznie to zrobić, w sensie kodem? Na play 24 nic nie znalazłem, w apce nie szukałem bo nie mam na stale zainstalowanej.
 #1099499  autor: abrams
 18 lip 2020, 11:54
jamto02 pisze:
18 lip 2020, 10:51
Miałem "Od nowa" zmieniłem "na kartę" Kodem *111*642*1# uruchomiłem 100GB na "wybrane" (tylko taki kod tu znalazłem co działał, reszta bezużyteczna) Nie o to mi chodziło co prawda, bo chciałem 50 GB na wszystko.
Gdybyś pozostał przy odNOWA (nowo zakupiony starter), to byłoby tak jak u mnie (bezapkowiec tylko kodami) najpierw 50GB na Start (na wszystko) na 30dni *111*639*1# a następnie "100GB na Lato" *111*642*1#
Mam jednak jeszcze jednego sima na którym chcę odpalić 50 GB. Wiadomo już jak skutecznie to zrobić, w sensie kodem? Na play 24 nic nie znalazłem, w apce nie szukałem bo nie mam na stale zainstalowanej.
Skutecznie, tak jak powyżej, od razu na nowym starterze bez bawienia się w zmianę taryf, (bo najwyraźniej mają to niedopracowane) kodem *111*639*1#

Kody są z regulaminów tych promek (inki podawane były wcześniej).

ps. zauważyłem teraz, że zmieninili kolejny raz także czołówkę regulaminu na start 50/100GB
było oryginalnie
REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „GB W PREZENCIE NA START” DLA
OFERT NA KARTĘ

Obowiązuje od 01.07.2020 r. do 30.09.2020 r.

gdy zmienili 02.07.2020
REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „GB W PREZENCIE NA START” DLA
OFERT NA KARTĘ

Obowiązuje od 01.07.2020 r. do 30.09.2020 r.
Zmieniony 02.07.2020 r.


a teraz
REGULAMIN OFERTY PROMOCYJNEJ „GB W PREZENCIE NA START” DLA
OFERT NA KARTĘ

Obowiązuje od 02.07.2020 r. do 30.09.2020 r.

Ewoluują, zagrali tak chyba po wielu interwencjach, zgłoszeniach tych co chcieli uruchomić 50GB na start, dnia 01.07.2020 r wg brzmienie regulaminu obowiązującego w tym dniu (50/100GB na wszystko jest DLA WSZYSTKICH).
Czyli "kliencie, nie znasz ani dnia ani godziny, możemy wszystko....."
 #1099502  autor: Robin560
 18 lip 2020, 12:29
na nowej karcie zmieniałem z PnK start na OdNowę oba pakiety włączone bez żadnego problemu

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1099503  autor: biala1991
 18 lip 2020, 12:42
abrams pisze:
18 lip 2020, 11:54
ps. zauważyłem teraz, że zmieninili kolejny raz także czołówkę regulaminu na start 50/100GB
To znaczy jak rozumieć najświeższą zmianę? 01.07. każdy klient miał prawo włączyć pakiet 100/50GB a w związku z tym, że było to niemożliwe teraz może próbować szczęścia z reklamacją powołując się na regulamin nr 1? :)
czy to raczej oznacza, że Play będzie udawał, że nie było żadnego regulaminu nr 1 ani nr 2 a promocja zaczęła się dopiero 02.07. i regulamin nr 3 jest jedyny jaki kiedykolwiek istniał? :)
 #1099506  autor: abrams
 18 lip 2020, 13:00
biala1991, nie muszą udawać, bo linki prowadzą do wersji nr 3 no i jak się można powłoać na coś czego już nie ma :) i pewnie o to chodzi (jakby się uparciuch znalazł, to znajdą wsparcie w fizyce cząstek elementarnych a w fizyce kwantowej już na pewno :)
pa. miejmy nadziej, że nie pójdą tak przetartym szlakiem i nie będzie wersji 4, 5, 6....
 #1099508  autor: jamto02
 18 lip 2020, 13:08
Uściślę że sim jest "stary" natomiast mam jeszcze (ten drugi) po przeniesieniu i korzystam z 200 zł 20 GB, po wyczerpaniu bonusu chcę jeszcze coś na nim zyskać.
Na tym drugim mam zmieniać ofertę?
Na tym pierwszym już nie włączę 50GB?
 #1099517  autor: biala1991
 18 lip 2020, 15:03
abrams pisze:
18 lip 2020, 13:00
biala1991, nie muszą udawać, bo linki prowadzą do wersji nr 3 no i jak się można powłoać na coś czego już nie ma :) i pewnie o to chodzi (jakby się uparciuch znalazł, to znajdą wsparcie w fizyce cząstek elementarnych a w fizyce kwantowej już na pewno :)
pa. miejmy nadziej, że nie pójdą tak przetartym szlakiem i nie będzie wersji 4, 5, 6....

Jednakowoż :D czy regulamin nr 1 nie powinien być oficjalnie odwołany? W internecie nic nie ginie więc może znajdzie się uparciuch.. a dopóki jedynka nie zostanie odwołana powinna obowiązywać równolegle z trójką :) Zakładam, że dwójka nie ma żadnych podstaw, bo wskazuje datę wsteczną, Play sam przyznał, że jest wątpliwa wprowadzając trójkę.
Sprawdzał ktoś czy na stronie Play jest jakieś info o odwołaniu jedynki? aż żałuję że nie próbowałam włączyć GB na Start 01.07. bo pobawiłabym się z reklamacją :D
 #1099974  autor: Ryszard Lubicz
 25 lip 2020, 15:57
Dziwna ta promocja. Cały czas zjada internet z konta głównego (1 GB za 5 zł w OdNowa). Z przyznanych 200 GB zjadło mi tylko jakoś 3 GB.

Grażynko wybacz...
 #1099992  autor: abrams
 25 lip 2020, 22:26
Ryszard Lubicz pisze:
25 lip 2020, 15:57
Dziwna ta promocja. Cały czas zjada internet z konta głównego (1 GB za 5 zł w OdNowa). Z przyznanych 200 GB zjadło mi tylko jakoś 3 GB.
U mnie tak, nowa SIM odNOWA z 5zł (żadnych innych pakietów), uruchomione kodem 50GB na Start a za parę dni kodem 100GB Na Lato i od tego momentu GB schodziły tylko z 100NaLato i działało na wszystko a 50NaStart stał w miejscu. Po jakimś tygodniu "się zmyło" czyli 100NL tylko obsługuje YT a 50NS całą resztę czyli wszystko inne, znaczy się zauważyli i naprawili :(
A u Ciebie najwyraźniej zjada ze 100GB Na lato, sprawdź kodem *632# a 100GB Na Start *108#
UWAGA w Najnowszej wersji Regulaminu zmienili *632# na *128# (i ten u mnie zadziałał)

ps.
Taka sytuacja. Od kilku dni korzystam z tego pakietu. Nagle przychodzi SMS: Nie masz juz pakietu GB. Doladuj numer
Czyli miałeś nową simkę OdNowa z 5 zł, właczyłeś 100GB Na Start, żużyłeś, nie łączył się lejek i zjadlo ci jeszcze 5 zł aż do 0zł na koncie i wtedy przyszedł ten SMS ?
Ostatnio zmieniony 26 lip 2020, 03:09 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1099996  autor: Karlos20
 25 lip 2020, 22:37
A nie sprawdzacie kodem *128# stan Pakietu na Lato?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1099999  autor: abrams
 25 lip 2020, 23:30
Karlos20 pisze:
25 lip 2020, 22:37
A nie sprawdzacie kodem *128# stan Pakietu na Lato?
Dobry jesteś, znowu podałeś kod, którego w regulaminie nie ma a działa, THX (ten regulaminowy *632# u mnie: "Sprawdzanie stanu Pakietu Youtube, prosze czekac." i sprawdza,sprawdza... a *128# od razu "100 GB na lato : 92677 MB"
 #1100001  autor: Karlos20
 26 lip 2020, 00:06
abrams: Jak go nie ma, jak jest?!
III. Aktywacja i korzystanie z usługi
Punkt 2. . Liczbę jednostek pozostałych do wykorzystania na transmisję danych możesz sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu
kod *128#. O wyczerpaniu środków powiadomimy Cię za pośrednictwem wiadomości SMS.
Zobacz sam > https://www.play.pl/resources/pdf/2020/ ... ikacje.pdf

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1100002  autor: abrams
 26 lip 2020, 03:05
Karlos20 pisze:
26 lip 2020, 00:06
abrams: Jak go nie ma, jak jest?!
III. Aktywacja i korzystanie z usługi
Punkt 2. . Liczbę jednostek pozostałych do wykorzystania na transmisję danych możesz sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu
kod *128#. O wyczerpaniu środków powiadomimy Cię za pośrednictwem wiadomości SMS.
Zobacz sam > https://www.play.pl/resources/pdf/2020/ ... ikacje.pdf
He, he, widzę, ze Play goni w piętkę, nawet w tym regulaminie strzelili gafę. Teraz jest tak, jak podałeś ale w wersji Regulaminu ściągniętej na początku mam

2. Liczbę jednostek pozostałych do wykorzystania na transmisję danych możesz sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu
kod *632#. O wyczerpaniu środków powiadomimy Cię za pośrednictwem wiadomości SMS.


Najwyraźniej zespół "100GB Na Lato" ściga się z zespołem "50/100GB NA Start" w ilości i zmian w Regulaminie. Jest 2:3 ale ci z NL nie chrzanią się w zmianę dat :lol:
 #1100003  autor: Ryszard Lubicz
 26 lip 2020, 08:02
Po wpisaniu *632# wyskakuje mi
Brak aktywnego pakietu YouTube.
Jak brak to jak go mam włączyć?
Co to za niby promocja jak przyznano mi 200 GB a już 2 razy musiałem doładować po 5 zł , doszło mi 2 x po 1 GB i zaraz mi to zjadło. A tych 200 nie rusza. Co zrobić? Doradzi ktoś?

Grażynko wybacz...
  • Strona 7 z 56
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 56
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 56