Od pewnego czasu jest problem z dodawaniem kolejnych numerów do aplikacji Play24. Przy próbie dodania numeru ciągle jest komunikat:
"Nie udało się dodać numeru Przykro nam, spróbuj później".
Czy też tak macie?
- Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Czyli być może Play po cichu nakłada limity na osobę.
Nr dodaj przez apke (u mnie działa) przez www nie mogłam dodać.
"Fantazja jest ważniejsza od wiedzy." A Einstein
Dostałem jakiś lewy numer na ten net 100 GB. Piszą i dzwonią jakieś komorniki i inni windykatorzy.
Dobrze że jutro ostatni dzień.
Dobrze że jutro ostatni dzień.
A było może coś od IMPULS LEASING?marcz123456 pisze: ↑30 paź 2020, 19:17Dostałem jakiś lewy numer na ten net 100 GB. Piszą i dzwonią jakieś komorniki i inni windykatorzy.
Dobrze że jutro ostatni dzień.
A chyba nie. Skrzynki nie odsłuchiwałem.
Zgodnie z oczekiwaniami wyparowało mi dzisiaj "pierwsze" 100GB minus to, co zużyłem. A od dzisiaj mam "tylko" 100GB do 4.01.2021macqmacq pisze: ↑01 paź 2020, 10:23Ja również wczoraj to zrobiłem na jednym numerze. A co ciekawsze odpaliłem dzisiaj również nową promocję na nim i mam teraz 200GB ważne do 4.01.2021marcin19883 pisze: ↑30 wrz 2020, 22:01Kilka godzin do końca dnia i zakończenia promocji i bez problemów aktywowałem kolejne nowe 100GB na start.
Nie wiem tylko dlaczego do 4 stycznia, skoro regulamin mówi o 5 stycznia. No, ale nie będę się czepiał jednego dnia z takim bonusem
Mam pytanie, jeśli zużyję 20 GB bonusu za przeniesienie numeru z innej sieci do Play i później gdy włączę ten bonus 100 GB do 05.01.2021 r., to czy będę miał jakiś lejek w tej taryfie, której odebrałem te 20 GB? Pytam, bo szkoda migrować do Play odNOWA, skoro w taryfie Play na Kartę, której odebrałem te 20 GB, dostałem też RWK za przeniesienie numeru.
To, że te 20 GB za przeniesienie numeru ma lejek 7 Mb/s, to wiem, pytanie co z tymi 100 GB w tej samej taryfie?
To, że te 20 GB za przeniesienie numeru ma lejek 7 Mb/s, to wiem, pytanie co z tymi 100 GB w tej samej taryfie?
U mnie nie ma żadnych lejków ani w odnowie ani w RWK tylko że ja biorę nowe startery.
A z dodawaniem numeru w aplikacji Play 24 jest taka sprawa że nowo aktywowany i zarejestrowany numer nie zawsze da się od razu dodać, czasami trzeba odczekać nawet 2-3 dni (komunikat o błędzie). Dziś akurat udało mi się dodać po 5 minutach. Być może są to problemy w systemie Play.
A z dodawaniem numeru w aplikacji Play 24 jest taka sprawa że nowo aktywowany i zarejestrowany numer nie zawsze da się od razu dodać, czasami trzeba odczekać nawet 2-3 dni (komunikat o błędzie). Dziś akurat udało mi się dodać po 5 minutach. Być może są to problemy w systemie Play.
czy po zmianie taryfy ( formuła ) na inną ( od nowa ) pakiet przepada czy nie ?
Jak skończy się 7 dni ważności połączeń wychodzących ze startera, to pakiet 100GB przestanie działać jak przy poprzednim pakiecie na lato, prawda?
Zgodnie z pkt. II 3. regulaminu: "Warunkiem przyznawania oraz korzystania z Pakietu jest utrzymywanie Okresu ważności połączeń wychodzących."
Witam ma ktoś tak jak u mnie, że pakiet 100gb ("na święta") z nowego startera nadal działa? Nie wiem do końca, czy to ten pakiet czy jakimś cudem nie wyłączony lejek. 5 stycznia dostałem SMS, że wszystko co dobre szybko się kończy nawet pakiet 100gb. ALE do teraz cały czas korzystam z internetu. Z czego jestem zadowolony. Ale chciałbym wiedzieć, czy nie wyłączyli mi tych niewykorzystanych 100gb (zużyłem może 30gb) czy to jakiś lejek? Na końcie oczywiście 0zł. W play24 brak widocznych aktywnych jakichkolwiek pakietów. Z czego ja korzystam, i pytanie kiedy mi to wyłączą?