DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 17 z 56
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 56
 #1105572  autor: admundo
 25 paź 2020, 14:06
Od pewnego czasu jest problem z dodawaniem kolejnych numerów do aplikacji Play24. Przy próbie dodania numeru ciągle jest komunikat:

"Nie udało się dodać numeru Przykro nam, spróbuj później".

Czy też tak macie?
 #1105595  autor: admundo
 25 paź 2020, 19:05
macqmacq pisze:
25 paź 2020, 17:15
To tak z ciekawości - ile już masz? 8)
Już chyba prawie 10 starterów przypisałem. Część się już zużyła więc wyrzuciłem z aplikacji. Ale nie mogę przypisać kolejnego.
 #1105612  autor: pipawolowa
 26 paź 2020, 01:17
Nr dodaj przez apke (u mnie działa) przez www nie mogłam dodać.

"Fantazja jest ważniejsza od wiedzy." A Einstein
 #1105871  autor: marcz123456
 30 paź 2020, 19:17
Dostałem jakiś lewy numer na ten net 100 GB. Piszą i dzwonią jakieś komorniki i inni windykatorzy.
Dobrze że jutro ostatni dzień.
 #1105874  autor: macqmacq
 30 paź 2020, 19:32
marcz123456 pisze:
30 paź 2020, 19:17
Dostałem jakiś lewy numer na ten net 100 GB. Piszą i dzwonią jakieś komorniki i inni windykatorzy.
Dobrze że jutro ostatni dzień.
A było może coś od IMPULS LEASING? 8)
 #1105912  autor: macqmacq
 31 paź 2020, 18:18
macqmacq pisze:
01 paź 2020, 10:23
marcin19883 pisze:
30 wrz 2020, 22:01
Kilka godzin do końca dnia i zakończenia promocji i bez problemów aktywowałem kolejne nowe 100GB na start. :)
Ja również wczoraj to zrobiłem na jednym numerze. A co ciekawsze odpaliłem dzisiaj również nową promocję na nim i mam teraz 200GB ważne do 4.01.2021 :smt005
Nie wiem tylko dlaczego do 4 stycznia, skoro regulamin mówi o 5 stycznia. No, ale nie będę się czepiał jednego dnia z takim bonusem :mrgreen:
Zgodnie z oczekiwaniami wyparowało mi dzisiaj "pierwsze" 100GB minus to, co zużyłem. A od dzisiaj mam "tylko" 100GB do 4.01.2021 :lol:
 #1105919  autor: marcin19883
 31 paź 2020, 19:49
macqmacq pisze:
31 paź 2020, 18:18
Zgodnie z oczekiwaniami wyparowało mi dzisiaj "pierwsze" 100GB minus to, co zużyłem. A od dzisiaj mam "tylko" 100GB do 4.01.2021 :lol:
Ja na szczęście wczoraj zużyłem ten stary pakiet 100GB i ruszyłem z tym nowym do stycznia :o
 #1106054  autor: Bohann
 04 lis 2020, 19:02
Mam pytanie, jeśli zużyję 20 GB bonusu za przeniesienie numeru z innej sieci do Play i później gdy włączę ten bonus 100 GB do 05.01.2021 r., to czy będę miał jakiś lejek w tej taryfie, której odebrałem te 20 GB? Pytam, bo szkoda migrować do Play odNOWA, skoro w taryfie Play na Kartę, której odebrałem te 20 GB, dostałem też RWK za przeniesienie numeru.

To, że te 20 GB za przeniesienie numeru ma lejek 7 Mb/s, to wiem, pytanie co z tymi 100 GB w tej samej taryfie?
 #1106233  autor: admundo
 07 lis 2020, 09:30
U mnie nie ma żadnych lejków ani w odnowie ani w RWK tylko że ja biorę nowe startery.

A z dodawaniem numeru w aplikacji Play 24 jest taka sprawa że nowo aktywowany i zarejestrowany numer nie zawsze da się od razu dodać, czasami trzeba odczekać nawet 2-3 dni (komunikat o błędzie). Dziś akurat udało mi się dodać po 5 minutach. Być może są to problemy w systemie Play.
 #1106540  autor: deton24
 13 lis 2020, 16:01
Jak skończy się 7 dni ważności połączeń wychodzących ze startera, to pakiet 100GB przestanie działać jak przy poprzednim pakiecie na lato, prawda?
 #1106546  autor: macqmacq
 13 lis 2020, 17:55
deton24 pisze:
13 lis 2020, 16:01
Jak skończy się 7 dni ważności połączeń wychodzących ze startera, to pakiet 100GB przestanie działać jak przy poprzednim pakiecie na lato, prawda?
Zgodnie z pkt. II 3. regulaminu: "Warunkiem przyznawania oraz korzystania z Pakietu jest utrzymywanie Okresu ważności połączeń wychodzących." :smt004
 #1110895  autor: amigo007
 30 sty 2021, 17:56
Witam ma ktoś tak jak u mnie, że pakiet 100gb ("na święta") z nowego startera nadal działa? Nie wiem do końca, czy to ten pakiet czy jakimś cudem nie wyłączony lejek. 5 stycznia dostałem SMS, że wszystko co dobre szybko się kończy nawet pakiet 100gb. ALE do teraz cały czas korzystam z internetu. Z czego jestem zadowolony. Ale chciałbym wiedzieć, czy nie wyłączyli mi tych niewykorzystanych 100gb (zużyłem może 30gb) czy to jakiś lejek? Na końcie oczywiście 0zł. W play24 brak widocznych aktywnych jakichkolwiek pakietów. Z czego ja korzystam, i pytanie kiedy mi to wyłączą?
  • Strona 17 z 56
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 56
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 56