Skuszony koniecznością zmiany operatora i pakietem 100 GB zdecydowałem się na migrację. Albo miałem pecha, albo w Play "po staremu":
- próba dodzwonienia się do 3 salonów w średniej wielkości miastach, dopiero za którymś tam razem i na drugi dzień... finalnie tylko do 2 z 3ech
- na miejscu kolejka 12 minut czekania
- nr przeniesiony na drugi dzień.. jedyny sukces i radość w tej przykrej sprawie
- nr od piątku kiedy to został przeniesiony do dziś nie możliwy do dodania w play24, powód "nie należy do sieci" , na szczęście BOK uruchamia zdalnie pakiety: 100 na start i 100 na aplikacje dla nie umiejących rozmawiać
- po dziś dzień max prędkości w odległości 200 m od dużego nie obciążonego BTS to 7 MB/s pobieranie i 1 MB wysyłanie... karta sim w urządzeniu, które bez problemu z kartami innych operatorów osiąga odpowiednio 70-80 / 20 MB , oczywiście był reset ustawień bo więcej BOK-u nie potrafi
, do tego zabawa z różnymi ustawieniami punktów dostępowych, bo po dziś dzień nie ma jednej aktualnej jasno napisanej instrukcji, korzystałem z:
https://www.play.pl/pomoc/serwis/reczna ... efonu.html
https://forumplay.pl/forum/pozosta%C5%8 ... one-i-inne
automat dla modelu mojego urządzenia nie działa:
https://konfiguracja.play.pl/
ale bez zmian wobec domyślnych ustawień, które tel otrzymał od razu po włożeniu karty sim. Jak tylko skończy się inna promocja, która trzyma mnie w tej sieci, uciekam jak najdalej od fioletowych ludków, choćby do Otvartej lub Fakt mobile... choćby dlatego, że w tej drugiej średnio po 15 sekundach od inicjacji połączenia rozmawiam z działem techniczym, a nie handlowcem...
A jak jest u Was ?