DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 39 z 56
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 56
 #1132858  autor: mm120
 26 cze 2022, 13:54
nowlasnie pisze:
26 cze 2022, 13:01
No właśnie nie wiadomo czy nie jest to błąd, bo kłóci się z danymi ma str. Play.pl
Ale iphoneski już aktywował starter, więc jeśli to zrobił po 24.06. to jest w nowej promocji (i może aktyw. 100Gb na start do 30.09) a jeśli przed tą datą to w starej (i może aktyw. tę prom. do 30.06). Te dwie edycje prom. zachodzą na siebie.
Nie wiem o jakiej nowej promocji piszesz, bo 100GB na start to chyba jest ciągle ta sama promocja, tylko przedłużona, więc obowiązuje zapis z regulaminu:

"możesz skorzystać, jeżeli w okresie od 05.01.2022 r. do 30.06.2022 r. aktywujesz Zestaw Startowy"

To jest w aktualnym regulaminie. Czyli to kiedy @iphoneski aktywował starter nie ma znaczenia. Tak mi się wydaje. Na stronie jest też napisane:
"Masz 30 dni na to, aby wykorzystać pakiet – niezależnie od daty aktywacji".

Aktywacja startera a aktywacja promocji, czyli skorzystanie z promocji to dwie różne sprawy.

Czyli, ja to interpretuję tak, że jak @iphoneski aktywował już starter, to bez przeszkód powinien mieć 100GB na start widoczne w apce aż do 30.09.

@iphoneski zawsze się możesz dopytać na czacie i sobie to zapisać z datą rozmowy i się na to powoływać.

Natomiast regulamin „100 GB NA WAKACJE” jest na dole strony
https://www.play.pl/nowy/kampania/100gb/
w dokumentach i tam nic nie napisali o aktywacji startera, a samą promocję „100 GB NA WAKACJE” można aktywować do 30.09.2022 r. tyko ona dotyczy tych stron social media, a nie wszystkiego w Internecie.
 #1132861  autor: rsig
 26 cze 2022, 14:38
nowlasnie pisze:
26 cze 2022, 13:34
@rsig
Tak dobrze to nie ma, pakiet na start można aktywować tylko 1 raz.
Chyba tylko raz, pod koniec zeszłego roku, zrobili ją 3-miesięczną (tzn. 100 GB było na te 3 miesiące, miesięcznie wychodziło 30+ GB).
Ale jest jeszcze pakiet (też 100Gb) "na lato", to inna promocja. Obie promocje się nie wykluczają, można ich używać łącznie albo jedna po drugiej.
Ta to wiem że działa do końca wakacji, a nie tylko przez 30 dni.
 #1132862  autor: iphoneski
 26 cze 2022, 14:44
mm120 pisze:
26 cze 2022, 13:54
Czyli, ja to interpretuję tak, że jak @iphoneski aktywował już starter, to bez przeszkód powinien mieć 100GB na start widoczne w apce aż do 30.09.

Właśnie też mi się tak wydaje, ale myli mnie info na stronie Play, jakoby promocja dotyczyła jedynie starterów zarejestrowanych od 24.06.
@iphoneski zawsze się możesz dopytać na czacie i sobie to zapisać z datą rozmowy i się na to powoływać.
Aż tak mi na tym nie zależy - starter kupiłem jako karta dodatkowa, żeby korzystać w razie braku zasięgu/awarii Orange. Jeśli nie uda się włączyć, kupię sobie dane w Odnowie i i tak wystarczą mi spokojnie na długo długo.
 #1132863  autor: future0
 26 cze 2022, 14:45
Jeśli ktoś aktywował starter pomiędzy 5.01 a 23.06 to teraz nie ma możliwości aktywacji 100GB na start mimo, że stara promocja miała być do 30.06 - sprawdzone na 2 kartach.
 #1132864  autor: nowlasnie
 26 cze 2022, 14:55
Stara promocja JEST DO 30.06, więc pracownik Play musi ją włączyć jeśli się zgłosi taką chęć na czacie/telefonicznie. Trzeba się powołać na odpowiedni regulamin.

@iphpneski
Play liczy sobie za dane w OdNowie jakieś niebotyczne pieniądze.
 #1132865  autor: iphoneski
 26 cze 2022, 15:06
Ogólnie fajni są, cytat z regulaminu:
Obowiązuje od 24.06.2022 r. do 30.00.2022 r. lub do odwołania

Ktoś kojarzy, kiedy wypada miesiąc 00?
 #1132866  autor: marcin19883
 26 cze 2022, 15:17
Zastanawia mnie jedno. Jeśli trzeba aktywować startery do końca czerwca, to doładowanie dowolną kwotą mam zrobić od razu, czy przed aktywacją 100GB na start? Chodzi mi o to, jak będę co miesiąc uruchamiał pakiet.
 #1132870  autor: marcin19883
 26 cze 2022, 15:55
A teraz nie wiadomo nic. Jak zachowają się startery już aktywne, ale z odstępami kilku tygodniowymi. Może jednak regulamin poprawią i będzie można uruchomić starter do końca września.
 #1132875  autor: nowlasnie
 26 cze 2022, 16:23
Nie jest określone kiedy zrobić doładowanie, więc to obojętne. Można próbować włącz. pakietu bez doład., może przejdzie (niektórzy twierdzą, że to działa tylko w taryfie odNOWA).
 #1132887  autor: mm120
 26 cze 2022, 17:12
Czy u was kolejne startery są widoczne w aplikacji od razu po rejestracji? Czy jak są widoczne w aplikacji, to jest to równoznaczne z aktywacją Zestawu Startowego zgodnie z regulaminem?
Nie trzeba wkładać kolejnych kart do telefonu od razu i można zaczekać aż będzie się chciało skorzystać z promocji? Zgadza się?
 #1132890  autor: nowlasnie
 26 cze 2022, 18:30
mm120 pisze:
26 cze 2022, 17:12
Czy jak są widoczne [startery] w aplikacji, to jest to równoznaczne z aktywacją Zestawu Startowego zgodnie z regulaminem?
Nie trzeba wkładać kolejnych kart do telefonu od razu i można zaczekać aż będzie się chciało skorzystać z promocji?
Bez umieszcz. w tel. chyba nie da się aktywować.
Trzeba wykonać jedną z poniższych czynności:
Połączyć się z internetem
Nawiązać połączenie telefoniczne
Skorzystać z jakiegokolwiek kodu USSD (np wpisać kod *101*#, umożliwiający nam sprawdzenie salda konta).
Uwaga: po aktywacji leci już czas używania startera, a więc schodzą Gb, liczy się czas używania w OdNowie (i przy braku aktywności będzie pobierana opłata miesięczna).
 #1132904  autor: mm120
 27 cze 2022, 10:03
U mnie nowe numery są już widoczne w aplikacji bez wkładania ich kart. Znalazłem też stronę:
https://www.play.pl/play-expert/porady/ ... karte.html

Oczywiście to kwestia interpretacji, ale mam wrażenie, że to co napisałeś odnosi się do tego co było kiedyś ( fragment: jak było kiedyś?), przed koniecznością rejestracji na dane osobowe. Teraz jest chyba tak, że tych terminów używają zamiennie. Przynajmniej tak jest w tym tekście, bo poniżej: "Aktywacja startera PLAY – Internet i SMS" piszą o sposobach rejestracji.
 #1132906  autor: nowlasnie
 27 cze 2022, 10:21
Zwykle rejestracja nie jest równoznaczna z aktywacją. Jak jest w Play nie pamiętam, może napisze ktoś, kto jest bardziej na bieżąco.
Na str. Play faktycznie utożsamiają rejestrację z aktywacją, ale to by oznaczało, że nie można zarejestrować SIM i odłożyć do szuflady.
 #1132922  autor: marcin19883
 27 cze 2022, 15:47
Aktywacja, to pierwsze zalogowanie do sieci. Czyli trzeba taki numer włożyć do telefonu/routera i wykonać pierwsze połączenie lub sprawdzić stan konta. Po tym dopiero zaczną ubywać dni ważności konta. Rejestracja, to tylko przypisanie numeru do konkretnej osoby.
 #1132935  autor: mm120
 27 cze 2022, 17:32
Przeprowadziłem taką oto rozmowę na czacie:

Klient
na czym polega aktywacja karty zgodnie z regulaminem Play?

PLAY
Musisz włożyć kartę SIM do urządzenia, uruchomić je i zaczekać aż karta złapie zasięg.

Klient
To wszystko? Nie trzeba wykonywać połączeń, korzystać z Internetu, SMS, czy kodu kodu USSD?

PLAY
Nie.

Klient
Ok. A czy aktywacja jest równoznaczna z tym, że liczy się okres ważności - w taryfie odNowa - i jak się potem nie korzysta to jest naliczana opłata? Czy opłata jest naliczana dopiero od pierwszej akcji typu wykonywanie połączeń, korzystanie z Internetu, SMS, czy kodu kodu USSD?

PLAY
Okres ważności liczy się od momentu aktywacji

Klient
I za niekorzystanie jest opłata czyli z karty są pobierane środki? Ile ona wynosi? Powiedzmy, że wyjeżdżam na wakacje i mam dwa startery odNowa. Oba zarejestruję przed wyjazdem i oba aktywuję. Jak będę korzystał z jednego to na drugim będzie pobierana opłata za niekorzystanie?

PLAY
Opłata za brak aktywności na koncie jest pobierana jeśli w ciągu Cyklu rozliczeniowego nie będzie
chociażby jednej z aktywności w postaci:
a) korzystania z Pakietu Złotówek,
b) Doładowania konta,
c) zakupu usług (przy czym korzystanie z zakupionych usług nie jest traktowane jako
aktywność na koncie),
d) zakupu pakietów minut, SMS/MMS, transmisji danych,
e) korzystania z zakupionych pakietów minut, SMS/MMS, transmisji danych.

Klient
Czyli wystarczy, że wyślę jednego SMS-a i to już się liczy jako aktywność na koncie i jak wyślę to nie będzie naliczana opłata. Zgadza się?

PLAY
Tak
  • Strona 39 z 56
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 56
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 56