DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 16 z 56
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 56
 #1105098  autor: admundo
 18 paź 2020, 21:47
Karlos20 pisze:
18 paź 2020, 21:07
admundo: w taryfach PNK RWK oraz PNK 5 zł / PNK Start (dla przenoszących numer) obowiązuje lejek 7 mbps dla pobieranych danych oraz 1 mbps dla wysyłanych.
odNOWA jest płatna 3 zł, jeśli w danym miesiącu nie wykonasz jakiejkolwiek płatnej akcji na numerze (wydanie minimum 1 gr za "tzw. sygnałek" lub 1 sek z pakietu), zużycie z pakietu netowego 500 kB bądź 1 grosz (jednostka taryfikacyjna), wysłanie SMSa płatnego lub z pakietu, bądź doładowanie konta od 5 zł.
Nowy starter ma aktywne wychodzące 10 dni, wyjątkiem jest odNOWA - gdzie ważność konta to 12-13 miesięcy od ostatniej akcji na starterze.
To więc dlaczego konsultanci Play twierdzą że w RWK nie ma lejka 7Mbit/s? Rozumiem że są niekompetentni albo zwyczajnie kłamią. Czyli można to zgłosić do UKE?

Czyli rozumiem że nowy starter odnowa ma 12 miesięcy ważności. A co się stanie jeśli nie wykonam żadnej płatnej akcji, minie dwa miesiące a będą chcieli znowu pobrać 3 zł a nie będą mogli bo na koncie będzie tylko 2 zł, to co się wtedy stanie?
 #1105099  autor: marcin19883
 18 paź 2020, 22:31
admundo pisze:
18 paź 2020, 21:47
A co się stanie jeśli nie wykonam żadnej płatnej akcji, minie dwa miesiące a będą chcieli znowu pobrać 3 zł a nie będą mogli bo na koncie będzie tylko 2 zł, to co się wtedy stanie?
Blokada połączeń wychodzących, czyli tak samo jakbyś nie doładował konta
 #1105100  autor: admundo
 18 paź 2020, 22:41
marcin19883 pisze:
18 paź 2020, 22:31
Blokada połączeń wychodzących, czyli tak samo jakbyś nie doładował konta
Czyli wychodzi kolejne kłamstwo Play, konsultant powiedział mi że nic się nie stanie, że wyłączy się tylko stan darmowy a pakiet 100GB nadal będzie działał. Nie wiem czy oni robią to celowo czy może rzeczywiście nic nie wiedzą i odpowiadają to co im się wydaje.
 #1105101  autor: Karlos20
 18 paź 2020, 22:48
marcin19883: bzdura. W tej taryfie nie ma czegoś takiego jak blokada połączeń wychodzących. Przy braku aktywności: zje z konta co miesiąc po 3 zł, aż saldo konta spadnie do zera. I nic więcej. Póki nie wykona się płatnej aktywności konto na wychodzące i przychodzące jest nadal aktywne do 13 miesięcy od ostatniej płatnej akcji. Warto wspomnieć, że w odNOWIE można mieć aktywny SD w Play, i on nie powoduje płatnej aktywności. SD wyłączy się przy stanie 0,00 a reszta pakietów będzie czekać, aż z nich skorzystasz. Niewykorzystane środki przepadną i numer zostanie dezaktywowany, gdy przekroczysz te 13 miesięcy braku aktywności na koncie.
Przypominam, że z bieżącej promocji dla nowych klientów (MNP i nowy numer) 100GB jest ważne do 05-01-2021 i niech Was nie zwiedzie komunikat pod *108# o bezterminowości pakietu, bo to jest nieprawda.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1105107  autor: marcin19883
 19 paź 2020, 01:28
Karlos20 pisze:
18 paź 2020, 22:48
marcin19883: bzdura. W tej taryfie nie ma czegoś takiego jak blokada połączeń wychodzących.
Jeśli będziesz mieć mniej niż 3zł, to ci zabiorą tyle co masz. A jeśli będziesz mieć 0zł, to nic nie zrobisz i nic działać nie będzie, musisz doładować konto.

"jeżeli stan Pakietu Złotówek na ostatni dzień Cyklu rozliczeniowego wynosi mniej niż 3PLN. Wtedy opłata jest pobierana w wysokości stanu Pakietu Złotówek"
 #1105108  autor: Karlos20
 19 paź 2020, 04:00
Dokładnie tak to działa, ale to nie jest blokada wychodzących. W Play stan salda 0,00 nie jest jednoznaczny z blokadą wychodzących - sorry, to nie jest Plus. W tej taryfie karą za posiadanie stanu 0,00 to wyłączenie SD. Masz inne środki z wykupionych pakietów - będą one czekały na wykorzystanie - więc przy stanie 0,00 nawet gdy używasz pakietów i tak opłat nie naliczą, lecz okres ważności tych 13 miesięcy od ostatniej płatnej akcji przesunie się.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1105192  autor: admundo
 19 paź 2020, 21:18
bolek2004 pisze:
19 paź 2020, 15:47
A nie masz przypadkiem żadnego innego (płatnego) pakietu internetowego włączonego?
To jest nowy starter. Nic na nim nie włączałem prócz promocji 100GB do końca roku. Nie wiem czy na nim jest jeszcze jakiś pakiet włączony. Jak to sprawdzić?

Aktualizacja, sprawdzałem w Play 24 i kodami *107#, *108# i wygląda na to że żaden dodatkowy pakiet nie jest włączony. Lejka nadal nie ma:

https://www.speedtest.pl/wynik/262365950

tak więc można uznać że jednak lejek 7/1 nie występuje. Przynajmniej na mojej karcie.
 #1105508  autor: admundo
 24 paź 2020, 12:04
marcz123456 pisze:
23 paź 2020, 11:01
Niezły janusz biznesu
https://allegro.pl/oferta/play-internet ... e=facebook
O, jegomość singlestone. Podobno czasami szalała mu wyobraźnia ;)

Że też komuś się chce bawić w wysyłanie setek kart aby byle grosze zarobić.
marcin19883 pisze:
23 paź 2020, 16:47
Jak się ludziom nie chce uruchamiać na nowych starterach promocji, to wolą płacić komuś. Nic nowego :lol:
I tak będą musieli uruchamiać. Bo on sprzedaje tylko startery i nie uruchamia na nich promocji. Wg opisu trzeba to zrobić samemu. Czyli krótko mówiąc płacą 200% ceny za starter plus koszt wysyłki. A wystarczy pójść do sklepu i kupić za 5 zł. Niewiedza czy lenistwo kosztują.
 #1105547  autor: marokmon
 24 paź 2020, 20:02
Rozumiem, że jak mamy w odnowie pakiet wykupionych gb to ten bonus schodzi przed nim? I w tej sytuacji aby utrzymać płatną aktywność internetem tego nie zrobimy, chyba ża gb z bonusu się wliczają do płatnej aktywności?
 #1105572  autor: admundo
 25 paź 2020, 14:06
Od pewnego czasu jest problem z dodawaniem kolejnych numerów do aplikacji Play24. Przy próbie dodania numeru ciągle jest komunikat:

"Nie udało się dodać numeru Przykro nam, spróbuj później".

Czy też tak macie?
  • Strona 16 z 56
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 56
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 56