DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 40 z 56
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 56
 #1132904  autor: mm120
 27 cze 2022, 10:03
U mnie nowe numery są już widoczne w aplikacji bez wkładania ich kart. Znalazłem też stronę:
https://www.play.pl/play-expert/porady/ ... karte.html

Oczywiście to kwestia interpretacji, ale mam wrażenie, że to co napisałeś odnosi się do tego co było kiedyś ( fragment: jak było kiedyś?), przed koniecznością rejestracji na dane osobowe. Teraz jest chyba tak, że tych terminów używają zamiennie. Przynajmniej tak jest w tym tekście, bo poniżej: "Aktywacja startera PLAY – Internet i SMS" piszą o sposobach rejestracji.
 #1132906  autor: nowlasnie
 27 cze 2022, 10:21
Zwykle rejestracja nie jest równoznaczna z aktywacją. Jak jest w Play nie pamiętam, może napisze ktoś, kto jest bardziej na bieżąco.
Na str. Play faktycznie utożsamiają rejestrację z aktywacją, ale to by oznaczało, że nie można zarejestrować SIM i odłożyć do szuflady.
 #1132922  autor: marcin19883
 27 cze 2022, 15:47
Aktywacja, to pierwsze zalogowanie do sieci. Czyli trzeba taki numer włożyć do telefonu/routera i wykonać pierwsze połączenie lub sprawdzić stan konta. Po tym dopiero zaczną ubywać dni ważności konta. Rejestracja, to tylko przypisanie numeru do konkretnej osoby.
 #1132935  autor: mm120
 27 cze 2022, 17:32
Przeprowadziłem taką oto rozmowę na czacie:

Klient
na czym polega aktywacja karty zgodnie z regulaminem Play?

PLAY
Musisz włożyć kartę SIM do urządzenia, uruchomić je i zaczekać aż karta złapie zasięg.

Klient
To wszystko? Nie trzeba wykonywać połączeń, korzystać z Internetu, SMS, czy kodu kodu USSD?

PLAY
Nie.

Klient
Ok. A czy aktywacja jest równoznaczna z tym, że liczy się okres ważności - w taryfie odNowa - i jak się potem nie korzysta to jest naliczana opłata? Czy opłata jest naliczana dopiero od pierwszej akcji typu wykonywanie połączeń, korzystanie z Internetu, SMS, czy kodu kodu USSD?

PLAY
Okres ważności liczy się od momentu aktywacji

Klient
I za niekorzystanie jest opłata czyli z karty są pobierane środki? Ile ona wynosi? Powiedzmy, że wyjeżdżam na wakacje i mam dwa startery odNowa. Oba zarejestruję przed wyjazdem i oba aktywuję. Jak będę korzystał z jednego to na drugim będzie pobierana opłata za niekorzystanie?

PLAY
Opłata za brak aktywności na koncie jest pobierana jeśli w ciągu Cyklu rozliczeniowego nie będzie
chociażby jednej z aktywności w postaci:
a) korzystania z Pakietu Złotówek,
b) Doładowania konta,
c) zakupu usług (przy czym korzystanie z zakupionych usług nie jest traktowane jako
aktywność na koncie),
d) zakupu pakietów minut, SMS/MMS, transmisji danych,
e) korzystania z zakupionych pakietów minut, SMS/MMS, transmisji danych.

Klient
Czyli wystarczy, że wyślę jednego SMS-a i to już się liczy jako aktywność na koncie i jak wyślę to nie będzie naliczana opłata. Zgadza się?

PLAY
Tak
 #1132945  autor: mm120
 27 cze 2022, 18:32
Wysłałem sms-a z nowo zarejestrowanego numeru i pod stanem konta pokazała się informacja: ważne do 26 lipca. Zastanawiam się co to znaczy. Czy nie będą oczekiwać doładowania? Ale skoro na koncie pozostanie ponad 4 zł to doładowanie nie powinno być konieczne. Czy też chodzi o utrzymanie Okresu ważności połączeń wychodzących? Może 26 lipca trzeba wysłać kolejnego sms-a, zatelefonować żeby nie pobierali opłaty? Zgodnie z pkt. II - 3 "Warunkiem przyznawania oraz korzystania z Pakietu jest utrzymywanie Okresu ważności połączeń wychodzących".
 #1132946  autor: marcin19883
 27 cze 2022, 18:40
W taryfie OdNowa musisz wykonać płatną aktywność każdego miesiąca. Masz napisane w play24 do kiedy masz to zrobić.
 #1132947  autor: nowlasnie
 27 cze 2022, 19:02
Na kilka dni przed datą ewentualnego pobrania opłaty (chyba na tydzień) dostaniesz powiadomienie (dzwoneczek w górnym prawym rogu) o konieczności wykon. aktywności, bo w dniu X zostanie pobrana opłata.
Opłata wynosi 3 zł.
Połącz. wychodzące masz teraz zapewnione.
 #1132958  autor: iphoneski
 27 cze 2022, 20:57
Można też sobie wydarzenie w kalendarzu albo przypomnienie zrobić. Na przykład u mnie kalendarz synchronizuje się pomiędzy urządzeniami, także będę to widział na telefonie, zegarku i komputerze w trakcie pracy - nie ma opcji, żeby przeoczyć tyle alertów jednego dnia :)
 #1132978  autor: atlantydas
 28 cze 2022, 10:42
Czyli według regulaminu muszę aktywować nr do 30.06 aby móc uruchomić pakiet 100gb do 30.09. trochę nie logiczne, wygląda na błąd, ale do tej pory nie poprawili?

Zamiast odnowy gdzie jest pobierana opłata 3zl za brak aktywności już lepiej przenieść do taryfy RWK. Nie musimy wtedy pilnować aby uniknąć jakiś dodatkowych opłat..
 #1132984  autor: bolek2004
 28 cze 2022, 12:41
Coś chyba pomieszałeś, 100gb na start można włączyć do 30.06, wtedy pakiet będzie ważny 30 dni, a 100gb na apki do 30.09 i tyle też będzie ważny.
A i ktoś wyżej pisał że bonusu na start już samemu włączyć się nie da, to prawda że trzeba przez konsula?
 #1132988  autor: marcin19883
 28 cze 2022, 13:19
Bolek ty jeszcze bardziej namieszałeś. Według regulaminu, trzeba do 30 czerwca tylko aktywować numery by załapać się na promocje. Pakiet 100GB na start możesz aktywować do końca września tylko w aplikacji Play24. U mnie działa.
 #1132990  autor: bolek2004
 28 cze 2022, 13:43
Racja mój błąd, nie bijcie:) nie zauważyłem po prostu że jest nowy regulamin, czyli startery aktywowane do 30.06 będą mogły skorzystać z możliwości aktywacji 100gb do 30.09.
Przynajmniej ja tak to rozumiem, tylko ciekawi mnie czy po 30 dniach od aktywacji pakiet nie zniknie z play24 do aktywacji, no ale wtedy zawsze u konsula można się dopominać.
A i to 100gb można też aktywować kodem, nie tylko w apce, kod 1215, przynajmniej tak wynika z regulaminu tego najnowszego.
 #1132992  autor: iphoneski
 28 cze 2022, 14:28
atlantydas pisze:
28 cze 2022, 10:42
Zamiast odnowy gdzie jest pobierana opłata 3zl za brak aktywności już lepiej przenieść do taryfy RWK. Nie musimy wtedy pilnować aby uniknąć jakiś dodatkowych opłat..
Niby tak, ale w RWK kiedyś był kaganiec na neta do 7 mega, pytanie czy dalej on jest. Ja tak kiedyś wpadłem z jakimś bonusem, aktywując go na RWK i potem ten śmieszny lejek aż do wyczerpania pakietu.
 #1132994  autor: nowlasnie
 28 cze 2022, 14:34
Startery aktywowane PRZED 24.06. są w starej promocji i można na nich włączyć 100 GB na start do 30.06.

Startery aktywowane PO 24.06. są w nowej promocji i włączamy na nich prom. na start do 30.09.
 #1132996  autor: macqmacq
 28 cze 2022, 14:45
Opiszę swój przypadek. Otóż przeniosłem nr do Play. Po aktywacji 17.06 startera w aplikacji miałem 100GB na start, ale ni stąd ni zowąd pokazał mi się pakiet 100GB na wakacje kilka dni temu, a na start zniknął! Jakieś rady oprócz konsula na czacie?... :?
 #1132999  autor: iphoneski
 28 cze 2022, 14:57
@nowlasnie
Ale z regulaminu wynika coś innego. Startery aktywowane od 05.01 mogą aktywować do 30.00 (w domyśle pewnie 09) - tak stoi w nowym regulaminie promocji. Jest to z pewnością niedopatrzenie praktykanta, któremu kazano regulamin stworzyć i opublikować, ale skoro opublikowano i nikt tego błędu nie naprawia, to spokojnie w lipcu/sierpniu możesz się domagać aktywacji u konsultanta, bo tak stanowi regulamin.
 #1133001  autor: nowlasnie
 28 cze 2022, 15:10
Ja na szczęście raczej nie skorzystam z tej promocji, bo jak podmienią regulamin na taki z poprawionymi datami to pewnie trzeba będzie załatwiać przez czat. Już dyskutujemy o tym reg. od 3 dni i prawdę mówiąc mam go dość.
W każdym razie jak ktoś chce korzystać z tego pakietu w najbliższym czasie a aktywował starter przed 24.06 to lepiej niech uruchomi promocję do 30.06.
 #1133005  autor: iphoneski
 28 cze 2022, 15:57
Już nie uruchomi, bo pakiet zniknął z aplikacji. A skoro i tak trzeba teraz ogarniać to u konsultantów, to lepiej zrobić to gdy pakiet faktycznie się przyda.
  • Strona 40 z 56
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 56
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 56