DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    [Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
[Tylko promocje i bonusy ograniczone czasowo]

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 44 z 56
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 56
 #1137009  autor: makowka27
 07 paź 2022, 22:03
Remington
Ja akurat te metody dobrze rozumiem. Apka swoja droga + w bonusie zbieranie info o osobie (sim w tel i konto bankowe nie sa anonimowe). A kto wierzy ze do rejestrow bankowych, pesel, itd maja tylko nieliczni dostep , ten lubi bajki.
Tak buduje sie rekordy danych, malymi kroczkami. Im mniej panstwo o nas wie, wtraca sie w nasze zycie tym lepiej spimy i zyjemy.
Promowanie aplikacji i doładowań tą drogą - OK, ale nie kosztem wykluczania mniej cyfrowych obywateli.
Znowu pojawia sie gorszy sort, zwlaszcza ze w poprzedniej promce dalo sie.
Wszystko mozna pogodzic jesli sie chce. A obeznani w swiecie technologii i bez promowania skorzystaja z wygodnej dla nich apki

Dzieki za te wtracenia, na tym zakoncze, bo nie jestescie adresatem tej promocji, choc gdyby wiecej osob upominalo sie w kazdej sprawie nie tylko tej, bylo by normalnie.
 #1137011  autor: Remington
 07 paź 2022, 22:10
makowka27 pisze:
07 paź 2022, 22:03
zbieranie info o osobie (sim w tel i konto bankowe nie sa anonimowe).

Co do SIM-a, to ten operator wie z niego więcej niż z aplikacji, ona sama wiele więcej informacji mu nie daje. Jeśli chodzi o konto, to ten argument jest nie do obrony - żadna z tych informacji nie dociera do operatora, a w przypadku płatności kartą lub Blikiem, to nawet do Blue Media dane z konta nie docierają.

Wracając do promocji - w korpo nazywają to konwersją. Muszą z jakichś powodów „skonwertować” jak najwięcej klientów do apki i jak najwięcej doładowań też do niej. No to robią taką promocję. Kto nie chce lub nie moż się skonwertować, profitu nie otrzyma.
 #1137016  autor: makowka27
 07 paź 2022, 23:46
Powiem krotko. W teorii w Polsce wszystko funkcjonuje idealnie, do naszych danych w roznych rejestrach bankowych, panstwowych, korporacyjnych maja w przepisach dostep tylko nieliczne osoby (w praktyce systemy kontroli to fikcja). Ponadto za telekomami, korporacjami stoja agencje rzadowe, rozne sluzby itd, ktore sa podpiete pod infrastrukture i zasysaja co sie da. Rozne sa cele pozyskiwania informacji: szukanie hakow, kasa czy kontrola spoleczna
Dane wyciekaja na potege, a Rodo ktore mialo nas chronic generuje kase ale dla panstwa. Dlatego wszystkim a zwlaszcza korpo na reke jest pchanie spoleczenstwa/wymuszanie - Zycia cyfrowego - pod plaszykiem ulatwien, aby maksymalizawac zyski. Co widac przy porownaniu poprzedniej promocji do obecnej;
w obu promowano apki ale Tylko w obecnej wykasowano kody ussd i zwykle doladowania ? Przypadek
Play odbija kase na smiertelnikach, porozdawal obcym narodom darmowe profity, simki itp, popodwyzszal ceny i jest jak Poczta Nie Polska - 75% znizki do Ua a w Polsce podwyzki uslug.
 #1137018  autor: Remington
 08 paź 2022, 01:23
To oczywiste, że wiele osób i instytucji ma dostęp do różnych danych. Jak pisałem, doładowanie przez internet nie ujawnia operatorowi żadnych danych znanych bankowi (numeru konta, nazwiska, adresu, nic), a gdy jest to Blik lub karta, to nawet pośrednik ich nie otrzymuje (co najwyżej imię i nazwisko podane na formularzu, niekoniecznie prawdziwe). Obecność pośrednika wręcz zwiększa bezpieczeństwo, gdyż stanowi on firewall między bankiem i operatorem, szczególnie przy płatności przelewem.

Jedynie państwowe służby mogłyby dopasować numer i jego doładowanie u operatora, u pośrednika kanał płatności i docelowo dane bankowe źródła pieniądza. Wymagałoby to kontaktu z każdą z tych firm (operator, pośrednik, bank) by uzyskać i zmatchować dane. Jak najbardziej jest to możliwe, ale wymagające nakładu czasu i pracy dedykowanej osoby i to nie jednej (np. zwolnienie operatora z tajemnicy telekomunikacyjnej oraz banku z tajemnicy bankowej musi wydać prokurator).

Wracając do apki, to pracowałem przy kilku przedsięwzięciach, w których właśnie było silne parcie na konwertowanie użytkowników do mobile. Wiem jak wygląda to od środka i nie chodzi o żadne spiski i wyciąganie danych tylko… premię product managera (a czasem tylko jego utrzymanie się na stanowisku). Bo na apkę wydano dużo kasy, bo backend apki generuje mniej problemów, bo w apce taniej obsługuje się klientów, bo przez apkę łatwiej kupują coś nad czym na www by się długo zastanawiali itd. itp. Na 99% tak było i przy okazji tej promocji.
 #1137108  autor: garfield-
 09 paź 2022, 21:56
Czy może ktoś podpowiedzieć/potwierdzić, zanim przekopie się przez cały wątek, czy numer po przeniesieniu do Play, można migrować do taryfy OdNowa i wtedy aktywować 200GB na start bez doładowania ?
 #1137289  autor: garfield-
 14 paź 2022, 23:21
tak, mogę potwierdzić dla MNP, po wykorzystaniu bonusa za przeniesienie i przejściu do Taryfy odNowa, aktywacja 200GB w apce nie wymaga doładowywania. Dzięki.
 #1137832  autor: atlantydas
 03 lis 2022, 10:36
jak wyglada sytuacja na kartach bez przenoszenia. Trzeba doladowywac za 10pln aby otrzymac bonus GB?
Jest wymagane w praktyce, jesli chcemy wlaczyc bonus 200gb musimy to zrobic w terminie 30 dni?
 #1138266  autor: admundo
 11 lis 2022, 18:19
Nie mogę włączyć pakietu 200GB. Przy próbie włączenia pokazuje się komunikat: "Aby skorzystać z pakietu zaktualizuj aplikację. Przejdź do sklepu i pobierz jej najnowszą wersję".

Aplikacja Play24 jest w wersji 9.1.1. Pobieram na nowo z Google Play ale nie ma nowszej, ponownie instaluje się wersja 9.1.1 i jest ten sam błąd.
 #1138306  autor: admundo
 12 lis 2022, 15:44
U mnie ze sklepu Google Play ciągle pobiera 9.1.1. Nie wiem dlaczego tak się dzieje. Sprawdzałem na innym telefonie i jest to samo. Może trzeba poszukać jakiegoś apk mirror.
 #1138310  autor: admundo
 12 lis 2022, 15:58
Pobrałem z apk mirror najnowszą wersję, działa. Dziwne że z Google Play nadal pobiera się poprzednia wersja. Pewnie to poprawią ale dobrze że już teraz można sobie jakoś z tym poradzić.
 #1138636  autor: yul69
 18 lis 2022, 21:31
Na moim numerze Play Odnowa przy próbie włączenia darmowego pakietu
200 GB pokazuje się info bym doładował konto za 10 zeta.
Czyli darmówka się skończyla?
:(
 #1138745  autor: bolek2004
 20 lis 2022, 13:44
Wygląda na to że wprowadzili opłatę.
Trzeba mieć najnowszą wersję apki, przy uruchomieniu pakietu musisz najpierw zaznaczyć zgody marketingowe zgodnie z regulaminem potem przenosi do doładowania w apce.
Sprawdzał ktoś czy można uruchomić ten pakiet doładowując te 10zł przez stronę www? Da radę czy tylko przez apkę doładowanie?
Bo jeśli zaczęli przestrzegać swój własny regulamin to doładowanie tylko przez apkę.
Z regulaminu, warunkiem przyznawania Pakietu jest:
3.1. Wyrażenie zgody na marketing bezpośredni w aplikacji Play24,
3.2. Doładowanie konta w okresie 30 dni od próby aktywacji za minimum 10 zł w aplikacji Play24,
3.3. Utrzymywanie Okresu ważności połączeń wychodzących.
  • Strona 44 z 56
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 56
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 56